۹۴۳۶۹۲
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

خطیر: به بازگشت استراماچونی خوشبین هستم

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: به شخصه امیدوار هستم که آندره استراماچونی به استقلال بر می‌گردد.

خبرگزاری مهر: علی خطیر درباره اینکه از سوی باشگاه استقلال مامور مذاکره با استراماچونی شده است، به رادیو تهران گفت: بعد از اتفاقی که برای استراماچونی افتاد، تحلیل نادرستی ایجاد شد که وی به خاطر پول رفته است. من می دانستم که مشکل اساسی استراماچونی پول نیست. بعد از آن سفارت ایران در ایتالیا، وزارت ورزش و مسئولان باشگاه تلاش کردند استراماچونی را با پرداخت مبلغ مدنظر برگردانند. خوشبختانه آن پول هم به حسابش واریز شد. چون قراردادش در هشتم دسامبر فسخ شده بود، باید قرارداد جدید بسته می شد که بندهای جدیدی به آن اضافه می شد تا اتفاقات گذشته تکرار نشود و یکسری مسائل مثل پرداختی به بازیکنان هم در آن دیده می شد.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه مذاکره ای با وکیل استراماچونی در قطر خواهد داشت، ادامه داد: قرار شد با وکیل استراماچونی روی یکسری موارد کار کنیم. اگر بشود استراماچونی یک مقدار شرایط را تلطیف کند و با شرایط خوب او را روی نیمکت داشته باشیم.

معاون سابق باشگاه استقلال درباره اینکه آیا تمام اعضای هیات مدیره روی بازگشت استراماچونی نظر مثبتی دارند؟ تاکید کرد: به شخصه با تمام اعضای هیات مدیره صحبت کردم. همه متفق القول این نظر را دارند که استراماچونی برگردد. گزینه اول و صد درصد همه استراماچونی است چون با خود من صحبت کردند. اینکه حالا بعدا چه مواردی مطرح شد، چون من در جایگاه آنها نیستم نمی توانم صحبت کنم. امیدوارم شرایط روز یکشنبه در مذاکرات به نحوی پیش برود که برای استقلال و هوادارانش اتفاقات خوبی رخ بدهد.

خطیر در خصوص استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره استقلال گفت: من کارمند باشگاه استقلال نیستم. فقط از من خواسته اند که در این مسئله کمک کنم، چون استقلالی هستم و دلم می خواهد استراماچونی برگردد این کار را کردم. ماجدی از دوستان خوب من است. امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد و اگر هم درست باشد با استعفایش مخالفت کنند.

معاون سابق استقلال در خصوص احتمال حضور رحمان رضایی در مذاکره با استراماچونی تصریح کرد: بله رحمان هم هست. او از دوستان خوب من است. او رابطه خوبی هم با پاستورلو مدیربرنامه استراماچونی دارد. رحمان مدت ها در ایتالیا بازی می کرد و فدریکو پاستورلو کارگزار رحمان هم بوده است. مطمئنم وجود رحمان صد درصد کمک می کند تا بتوانیم شرایط را برای عقد قرارداد جدید با استراماچونی فراهم کنیم.

خطیر در پایان در پاسخ به این سئوال که چقدر امیدوار است مذاکره اش با استراماچونی مثبت باشد؟ گفت: به شخصه امیدوارم که این اتفاق قشنگ برای هواداران استقلال رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خدا وکیلی خودتونو مسخره کردید یا ملت رو؟!

    • سعید

      خدا وکیلی خودتونو مسخره کردید یا ملت رو؟!

    • سعید

      خدا وکیلی خودتونو مسخره کردید یا ملت رو؟!

    • پی پی (پرسپولیس)

      دروود بر خطیر بزرگ

    • پی پی (پرسپولیس)

      هرکس برای استقلال و ما هواداران خالصانه کار کند، ما حمایتش میکنیم.

    • بدون نام

      ایول داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج