۹۴۳۷۶۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

ساخت سومین «ددپول» تایید شد

بر اساس خبری که رایان رینولدز منتشر کرد دیزنی به ساخت سومین قسمت از پروژه «ددپول» چراغ سبز نشان داده است.

خبرگزاری صبا: به نقل از ورایتی، رایان رینولدز بازیگر و تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «ددپول» خبر از آغاز ساخت سومین قسمت از این اثر ابرقهرمانی داد.

ساخت سومین «ددپول» تایید شد

رینولدز در گفتگو با برنامه «زنده با کلی و رایان» گفت: بعد از خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی، تهیه‌کنندگان اجرایی مختلفی به سراغ پروژه «ددپول۳» آمدند و حالا این دنباله زیر نظر استودیو مارول کلید خورده است. او ادامه داد: ما در حال حاضر با یک تیم کامل در حال کار روی این پروژه هستیم. ما به مارول کوچ کرده‌ایم و سطح بالای آن را احساس می‌کنیم. دیوانه‌وار است!

«ددپول» یکی از معدود کاراکترهای دیزنی است که حق استفاده تجاری از آن به استودیوهای دیگر برون‌سپاری شده بود. اما بعد از خرید ۷۱٫۳ میلیارد دلاری فاکس قرن بیستم توسط ابرکمپانی دیزنی این ابرقهرمان حراف و بی‌ادب دوباره به خانه و تحت نظر کوین فایگی بازگشته است. رینولدز در ۲ قسمت قبلی این مجموعه همزمان که نقش یک این اثر بود رهبری پروژه را نیز برعهده داشت

اما واتس مدیر تولید سابق استودیو فاکس که در ساخت ۲ قسمت قبلی «ددپول» نقشی مهم و بی‌بدیل داشت در پروژه جدید حضور ندارد و به کار خود در توسعه بازی ویدیویی اکشن «Free Guy »، فیلم «داستان کناره غربی» استیون اسپیلبرگ، دنباله «آواتار» جیمز کامرون و «آخرین دوئل» ریدلی اسکات مشغول است.

«ددپول»(۲۰۱۶) و «ددپول۲»(۲۰۱۸) درمجموع در برابر ۱۶۸ میلیون دلار بودجه ساخت خود، رقم حیرت‌انگیز ۱٫۵ میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌اند. این مجموعه همچنین بسطی در دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید و از معدود تولیدات این استودیو با درجه رده‌بندی سنی R است.

رینولدز به تازگی فیلم «۶ زیرزمینی» را در نتفلیکس به سرانجام رسانده است و در آینده فیلم «وضعیت قرمز - Red Notice» او به همراه گل گدوت و دووین جانسون از همین کمپانی پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج