جاباما
۹۴۳۷۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پربازدیدترین صفحات ویکی پدیا در سال ۲۰۱۹

در این سال کاربران حدود ۲۶۰ میلیارد بازدید از ویکی پدیا داشته اند. بر اساس این فهرست پربازدیدترین صفحه ویکی پدیا در سال ۲۰۱۹ فیلم سینمایی «اونجرز: اند گیم» بوده که توسط استودیوی مارول تولید شده عنوان پر جستجوترین فیلم سینمایی را در فهرست ۲۰۱۹ گوگل از آن خود کرده بود

دیجیاتو: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ ویکی پدیا فهرست محبوبترین مقالات انگلیسی سال را منتشر کرده که بخش عمده ای از آن به فیلم های سینمایی، شوهای تلویزیونی و بازی های ویدیویی مربوط می شوند.

در این سال کاربران حدود ۲۶۰ میلیارد بازدید از ویکی پدیا داشته اند. بر اساس این فهرست پربازدیدترین صفحه ویکی پدیا در سال ۲۰۱۹ فیلم سینمایی «اونجرز: اند گیم» بوده که توسط استودیوی مارول تولید شده عنوان پر جستجوترین فیلم سینمایی را در فهرست ۲۰۱۹ گوگل از آن خود کرده بود. پربازدیدترین صفحات ویکی پدیا در سال ۲۰۱۹ عبارتند از:

۱. اونجرز: اند گیم: ۴۳.۸۴۷.۳۱۹ بازدید

۲. مرگ های سال ۲۰۱۹: ۳۶.۹۱۶.۸۴۷ بازدید

۳. تد باندی: ۲۹.۰۶۲.۹۸۸ بازدید

۴. فردی مرکوری: ۲۶.۸۵۸.۱۲۳ بازدید

۵. فاجعه چرنوبیل: ۲۵.۱۹۵.۸۱۴ بازدید

۶. پرفروش ترین فیلم های جهان: ۲۴.۵۴۷.۶۴۰ بازدید

۷. جوکر (فیلم ۲۰۱۹): ۲۲.۰۶۲.۳۵۷

۸. فهرست فیلم های جهان سینمایی مارول: ۲۱.۴۶۷.۶۰۳

۹. بیلی ایلیش: ۱۹.۶۳۸.۴۷۸ بازدید

۱۰. کیانو ریوز: ۱۶.۶۲۲.۵۷۶ بازدید

از میان ۲۵ مقاله اول ۱۶ مورد به دنیای فیلم و بازیگران مربوط است و از بین آنها هم ۵ مورد در قبضه فیلم های ابرقهرمانی مارول قرار دارد. ترامپ، رییس جمهور جنجالی هم آمریکا در رده ۱۸ و بالاتر از صفحه خود آمریکا در رده ۲۰ قرار دارد.

یوتیوب، پر بیننده‌ترین پلتفرم ویدیویی دنیا، بیست و سومین صفحه پر بازدید ویکی پدیا است و TikTok هم با محبوبیت فزاینده و رشدی خیره کننده خود را به رده ۲۹ این فهرست رسانده است. کریستیانو رونالدو که در اینستاگرام هم رقبا را به حاشیه رانده، رتبه ۳۱ را به خود اختصاص داده و این در حالی که لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۱۹ در رده ۷۶ قرار دارد.

کمپانی F۵ Networks که در زمینه سرویس های نرم افزاری فعالیت دارد و در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بهترین مکان برای استخدام عنوان شده بود، در رتبه ۳۴ قرار گرفته؛ آن هم در حالی که گوگل و فیسبوک به ترتیب در پله ۶۱ و ۶۳ قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج