۹۴۳۸۱۷
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

پلمپ ٧٠ واحد آلاینده غیرمجاز در تهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در طرح گشت و پایش شبانه در یک هفته گذشته ۷۰ واحد آلاینده غیرمجاز در این استان پلمب و جمع‌آوری شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در طرح گشت و پایش شبانه در یک هفته گذشته ۷۰ واحد آلاینده غیرمجاز در این استان پلمب و جمع‌آوری شد.

سعید محمودی در این باره اظهار داشت: این واحدهای آلاینده شامل تخریب و جمع آوری ٣٥ واحد ذغالگیری فقط در بخش کهریزک و پلمب مخازن سوخت مازوت کارخانه سیمان تهران در شهرستان ری، پلمب سایر واحدهای متخلف صنعتی و صنفی دارای بار آلایندگی در سطح استان تهران بود.

وی افزود: در این پایش های این یک هفته، دو هزار و ٥١٧ پایش محیط زیستی از واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی استان انجام شد و اکیپ های محیط زیست بیش از ١٠٣محور اصلی و فرعی را در سطح استان تهران و در مجموع ١٣شهرستان مورد پایش قرار دادند.

محمودی با بیان اینکه در این گشت ها ۲۲۸ اخطاریه محیط زیستی صادر و به متخلفان ابلاغ شد، گفت: ابلاغیه عدم فعالیت عمدتا برای واحدهای بالقوه آلاینده صنعتی و همچنین واحدهای تولید بتن، شن و ماسه، ذغالگیری، بازیافت، ریخته گری، کوره آجرپزی، آسفالت، ضایعات و مصنوعات چوبی، رنگرزی، سیمان و تولید گچ صادر شد و در مجموع هم از فعالیت ٢٤٢ واحد دارای بار آلایندگی در شرایط اضطرار آلودگی جلوگیری شد که بخشی از این واحدها با صدور اخطاریه و برخی هم با تذکر ماموران محیط زیست فعالیت خود را متوقف کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: از متصدی ٩واحد متخلف و غیر مجاز در مراجع قضائی طرح دعوی شد.

وی با انتقاد شدید از عملکرد دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت پسماندها و مقابله با پسماندسوزی ها درحاشیه شهرستان های استان، افزود: بر اساس گزارشات دریافتی، در این پایش ها در مجموع ٢١٧ مورد حریق ناشی از ضایعات و پسماندسوزی مشاهده شد که ماموران محیط زیست بطور مستقیم و یا با همکاری آتش نشانی نسبت به اطفاء آن اقدام کردند و این در حالیست که محیط زیست فاقد امکانات لازم برای مهار چنین آتش سوزی هایی بوده و ماموران اجرایی محیط زیست با دست خالی و امکانات اولیه اقدام به اطفا این حریق ها کرده اند.

محمودی از ادامه گشت و پایش های شبانه محیط زیست تا رسیدن به شرایط مناسب خبر داد و افزود: گزارش گشت های محیط زیست بطور هفتگی جمع بندی و از طریق رسانه های ارتباط جمعی به طور دقیق و شفاف به اطلاع شهرواندان می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میشد در مجلس و ریاست جمهوری هم پلمپ میشد خیال مردم راحت میشد

      پاسخ ها

      • ''''''''Y.....Z.......'

        '''' تشویق ۷۰ واحد آلاینده ''' مجاز '' در تهران!!

    • بدون نام

      منبع آلودگی هوا در احمد آباد این گاراژها هستند که زباله هارو به آتش می کشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج