۹۴۳۸۴۴
۲۱ نظر
۵۰۲۳
۲۱ نظر
۵۰۲۳
پ

اعلام جزییات سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: زمانی که اطلاعات پیمایش تاکسی‌های اینترنتی از سوی وزارت کشور به دست وزارت نفت برسد، ظرف چند ساعت کارت بانکی این خودروها به صورت نقدی شارژ خواهد شد.

خبرآنلاین: مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: زمانی که اطلاعات پیمایش تاکسی‌های اینترنتی از سوی وزارت کشور به دست وزارت نفت برسد، ظرف چند ساعت کارت بانکی این خودروها به صورت نقدی شارژ خواهد شد.

شهرام رضایی در خصوص میزان مبلغی که برای تاکسی‌های اینترنتی واریز می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت این تاکسی‌ها تا سقف ۳۰۰ لیتر معادل ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده که به صورت هفتگی محاسبه و به وزارت نفت اعلام می‌شود و واریزها بر اساس پیمایش انجام می‌شود.

وی در خصوص نحوه محاسبه پیمایش نیز گفت: بررسی اطلاعات پیمایش از شرکت‌های اینترنتی مستقیما از طریق وزارت کشور انجام می‌شود، به‌گونه‌ای که محاسبه پیمایش و عدد و تایید آن توسط وزارت کشور صورت می‌گیرد و وزارت نفت تنها شماره حساب و کد ملی افراد را دریافت و مبلغ اعتباری در نظر گرفته شده را به حساب مالکان خودرو واریز می‌کند که این اعتبار فقط در جایگاه ها قابل استفاده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید به این مساله که این مبلغ به حساب مالک خودرو و نه شرکت‌های اینترنتی واریز می‌شود، تصریح کرد: تا کنون هیچ کدام از شرکت‌های اینترنتی اعتباری دریافت نکرده اند و سهمیه ای به آن ‌ها از این طریق داده نشده و در این دو مرحله نیز به حساب شماره هایی که از مالکان خودرو دریافت شده واریز صورت گرفته است.

به گفته رضایی، اگر قرار است یک تاکسی اینترنتی تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کند و پیمایش آن ۲۰۰ لیتر باشد معادل هزینه ۲۰۰ لیتر سوخت ۱۵۰۰ تومانی که تفاوت نرخ یک و دو بنزین است معادل ۳۰۰ هزار تومان به حساب کسی که این پیمایش را انجام داده است و شماره کارت بانکی و شماره ملی آن فرد در اختیار وزارت نفت قرار دارد واریز می‌شود که پیمایش ها و تایید این مساله توسط وزارت کشور صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلاوران چرا؟؟؟؟؟؟

      ما تاکسیهای اینترانتی از شرکت ملی نفت ایران سپاس گذار هستیم
      پس رحمانی وزیر کشور داره چوب لای چرخ این رانندگان زحمت کَش میگذارد
      رحمانی وزیر کشورخدا بزرگ است بالاخره آه و ناله این حدودا ۲ میلیون راننده تاکسی اینترانتی جواب خواهد داد حال ممکن است زمان ببرد ولی اصلا دل خوش نکن خدا هم به وقتش جواب تو را خواهد داد.
      پس منتظر باش

      پاسخ ها

      • ؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟

        مدیران اسنپ تپسی وجود این را ندارند از وزارت کشور جهت رانندگان خود بنزین مورد نظر را بگیرند

    • راننده ماکسیم

      راننده ماکسیم هستم..از 25 آبان که طرح سهمیه بندی بنزین انجام شده،تا الان که 7 دیماه است،حتی یک ریال و یک لیتر!به حساب رانندگان تاکسی ماکسیم،پرداخت نشده است،و من راننده شهرستانی،مگه چقدر درآمد دارم که بخوام روزی 90 هزار تومان،بابت بنزین و 15 درصد از درآمد را هم بابت کمیسیون به شرکت ماکسیم پرداخت کنم،آخر شب، فقط پول خرید روزانه منزل برام باقی می مونه!!کی بود میگفت،این طرح برای افزایش سطح درآمد اقشار ضعیف جامعه است؟!لعنت خدا بر دروغگویان!!!

    • بدون نام

      من که تا الان چیزی ندیدم

    • بدون نام

      کجا بنزین دادین یک ماه است واریزی نداشتین چرا اینقدر دروغ به خورد مردم میدهید از خدا بترسید ما همش داریم بنزین ازاد میزنیم

    • بدون نام

      4 هفته گذشته یک لیتر هم سهمیه ندادن
      فقط وعده وعید میدن

    • بدون نام

      همش دروغ ما که تا الان چیزی نگرفتیم

    • وحید

      بس چرا اینقدر با تاخیر .درست برزیزید دیگه

    • م

      اگر کل رانندگان کشور برن اسپ به اندازه تمامشون پول بنزین میدید؟این طرح مشکل داره.

    • رهام

      من خودم راننده اسنپم با عقل اصلا جور در نمیاد با بنزین هزار تومانی خرج خودرو گرانی لوازم قیمت ها پایین بود نمی صرفه ایدحالا 1500تومان شده همون قیمته مسافرم که پانصد تومنی نداشتی باشی کوتاه نمیاد از ماشین پیاده نمیشه قیافه که جای خود بابا چهار هزار تومن کرایه میخوای انقدر .....:) اینا هم میگن بر حسب پیماشه چرته تا الان که ازاد زدیم 60لیتر تو 1هفته تمومه تازه

      پاسخ ها

      • پاکدل

        نمیدونم این ۵۰۰ تومن چه لذتی داره برا مسافر

    • بدون نام

      از این دست بگیر به اون دست بده

    • علی اکبری

      کدام سهمیه بنزین چهل روز گذشته از سهمیه خبری نیست فقط حرف

    • ذبیح

      خو جون بالو بیارید اعتبار ر سریع واریز کنید. چونکه همه راننده ها منتظرن.

    • بدون نام

      و این پرداخت هیچ زمان و تاریخ و روز معینی نداره و معمولن کارتخوان‌های بانک ملت جایگاه‌داران که تنها کارتخوان استفاده سهمیه هست قطع هستن و درواقع فقط ملتو مسخره کردین

    • بدون نام

      خوب ما وقتی میریم پمپ بنزین جایگاه دار پول نقد از ما میگیره این اعتباری که میگید چطوریه آخه

    • سید محمد حسینی

      بنده از ابتدای سهمیه بندی بنزین تا امروز هفتم دی یک ریال هم سهمیه بنزین دریافت نکردم در صورتی که هر هفته هزار کیلومتر پیمایش دارم و ماشین به نام خودم و شماره شبا ی بانکی هم مشکل هویتی ندارد.نزدیک به ده بار هم با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم و تنها وعده رسیدگی به بنده داده اند.اگر جایی غیر از اسنپ امکان پیگیری مشکلات اینچنینی وجود دارد راهنمایی کنید.با سپاس فراوان

    • مرتضی

      سلام بهتر نبود این فکرارو قبل از افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین انجام میدادید تا راننده های بدبخت این همه ازاد نزنن خدارو خوش نمیاد با این مخارج بالا تازه خیلیهاشونم نتونستن دیگه کار کنن تو همین اسنپی که خودش به اندازه کافی مشکل داره و برده داری نوینه بعد میان میگن امار مصرف بنزین کم شده بله ی عده رو از کار کردن انداختید تو مملکتی که بعلت نبود کار همه رو اوردن به شغل مسافر کشی. خدا از هرکسی که مردمو عقاب میده نگذره

    • هالو

      چرا کارت سوخت رو شارژ نمیکنن بنزین بدن بهمون

    • بدون نام

      لعنت خدا بر شما دروغگوها
      خودتون از همه بدترید
      دریغ از یک لیتر بنزین سهمیه ای
      همه رو ماساژور کردید خدا لعنت کنه شمارو

    • حیدر

      دروغگو ها من ۶هزارتا رفتم کلا ۸۰ تومن ریختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج