۹۴۳۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جواد رضویان به اجبار زن می‌گیرد!

کارگردان «پاشنه بلند» از تولید این تله‌فیلم برای نوروز ۹۳ خبر داد و داستان آن را درباره پسر پا به سن گذاشته‌ای دانست که هم مخالف ازدواج است و هم قرار است زن بگیرد.

خبرگزاری مهر: کارگردان «پاشنه بلند» از تولید این تله‌فیلم برای نوروز ۹۳ خبر داد و داستان آن را درباره پسر پا به سن گذاشته‌ای دانست که هم مخالف ازدواج است و هم قرار است زن بگیرد.

علی عطشانی دباره تله‌فیلمی که این روزها در حال تولید و تصویربرداری آن است و قرار است نوروز از آنتن شبکه یک پخش شود گفت: تله فیلم «پاشنه بلند» که پیش از این با عنوان «شک» مطرح شده بود داستان پسری است که پا به سن گذاشته و تاکنون ازدواج نکرده است و مخالف ازدواج هم هست.

وی ادامه داد: این تله فیلم از روز یکشنبه ۵ اسفند کلید خورده است و ما در لوکیشن هایی چون کارواش در خیابان شیخ فضل الله نوری و همچنین یک جواهرفروشی تصویربرداری کرده ایم. دیروز در سکانسی جواد رضویان بازیگر نقش اول با نام پیمان در یک جواهر فروشی نمایش داده شد. پیمان مجرد است و به دلیل زن نداشتن، زندگی اش با سختی هایی می گذرد و این میان اتفاقاتی برایش می افتد که تصمیم به ازدواج می گیرد.

کارگردان فیلم های «آقای الف» و «دموکراسی تو روز روشن» درباره چگونگی تولید این فیلم تلویزیونی توضیح داد: با توجه به اینکه چندسالی بود تله فیلم کار نکرده بودم دوست داشتم امسال کاری در این زمینه داشته باشم. زمانیکه فیلمنامه پیمان عباسی را خواندم دیدم کار بسیار خوب و روانی است. از طرفی طنزهایی هم که در تلویزیون ساخته می شود به عنوان تله فیلم کارهای چندان خوب و موفقی نیستند این شد که ترغیب شدم تا فیلمنامه عباسی را کارگردانی کنم. در این کار بازیگرانی چون جواد رضویان، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، آشا محرابی، علی صالحی و مهدی اطیابی بازی می کنند و کار کمدی خوبی می شود.

کارگردان فیلم «تلفن همراه رییس جمهور» در پایان با بیان اینکه ۶۰ درصد لوکیشن های این تله فیلم داخلی و در خانه پیمان انجام می گیرد درباره تغییر فیلمنامه هنگام ضبط و همچنین تدوین آن بیان کرد: «پاشنه بلند» فیلمنامه خوبی دارد و من فکر نمی کنم که نیاز باشد آن را تغییر دهم. همچنین قرار است کل فیلم در ۲۰ جلسه تصویربرداری و به صورت همزمان هم تدوین شود.

تله فیلم «پاشنه بلند» روز هفتم فروردین ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.

عوامل این تله فیلم به این شرح هستند: پیمان عباسی و رضا طیبی تهیه کنندگان، فرشاد بهوندنژاد مجری طرح، علیرضا بیات مدیر تولید، امیر رونقی دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی، امیر ترابی طراح چهره پردازی، بهروز معاونیان صدابردار، امیر علمی طراح صحنه و لباس، هدیه نصیری منشی صحنه، شاهین یارمحمدی تدوین، اشکان سپهرزاد خواننده تیتراژ.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج