۹۴۳۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مترجم استراماچونی: نمی‌دانم چرا او نیامد

مترجم «آندره‌آ استراماچونی» گفت: همه چیز از بازگشت استراماچونی به ایران حکایت داشت و او حتی تقسیم کار انجام داده بود ولی نمی‌دانم چرا او نیامد.

خبرگزاری ایرنا: مترجم «آندره‌آ استراماچونی» گفت: همه چیز از بازگشت استراماچونی به ایران حکایت داشت و او حتی تقسیم کار انجام داده بود ولی نمی‌دانم چرا او نیامد.

«یوسف دانشیار» روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: آخرین باری که با «آندره‌آ استراماچونی» صحبت کردم هفته گذشته بود و او علاقه زیادی داشت تا دوباره به ایران برگردد و هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

مترجم استراماچونی: نمی‌دانم چرا او نیامد

وی افزود: در دو بازی آخر استقلال در لیگ برتر که مقابل تیم‌های «شاهین شهرداری بوشهر» و «ماشین‌سازی تبریز» برگزار شد، استراماچونی با من در ارتباط بود و تعویض‌های استقلال با نظر مستقیم وی صورت می‌گرفت.

مترجم استراماچونی خاطرنشان کرد: همه چیز از بازگشت استراماچونی به ایران حکایت داشت و او حتی تقسیم کار انجام داده بود. به عنوان مثال یک مربی در تدارک برگزاری اردوی نیم فصل بود، مربی دیگری بازیکنان مورد نظر را رصد می‌کرد و دیگری برنامه‌های تمرینی تیم را آماده می‌کرد و نمی‌دانم چه اتفاقی شکل گرفت که همه چیز به ریخت.

دانشیار تصریح کرد: به طور حتم اگر استراماچونی روی نیمکت استقلال در سه بازی آخر حضور داشت، نتایج بهتری رقم می‌خورد چرا که بودن وی به مراتب نقش تاثیرگذاری داشت.

وی تاکید کرد: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی فردا در مذاکره استقلال و استراماچونی رخ خواهد داد اما امیدوارم بهترین اتفاق برای استقلال رخ دهد.

مترجم استراماچونی در پایان گفت: متاسفانه نتوانستم کریسمس و سال جدید مسیحی را به استراماچونی تبریک بگویم اما امیدوارم برای سال جدید میلادی این اتفاق به صورت حضوری رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      طبق این اتفاقات چند ساله ک نداری ها و بدبختی ها و نداشتن زمین تمرین و نداشتن امکانات و شخم زدن و سد راه استقلال شدن و داوریها و و و دیگه شکی باقی نمونده که پشت پرده یه تشکیلات بسیار قوی ب ریاست وزیر ورزش هست ک نمیخان و نمیزارن استقلال نتیجه بگیره. مگ میشه هرررررچی مشگل و نداری و شفاف سازی وسقف قرارداد و شخم زدن ها و نداشتن زمین تمرین واس استقلال باشه؟ خب تابلوئه شده چه خبره دیگه. اون تیم خاص هم بدون هییییچ مشگلی داره ادامه میده دلیل؟ وزیر. فقط و فقط ب کاپیتان و مربی و مدیر عامل منفور و دروغگوشون سپردن تو رسانه ها هوچیگری کنن از نداری بگن و ننه من غریبم کنن. پارسال ک اس اس رو شخم زدن امسال فکرشم نمیکردن استرا ب این زودی تیمو بسازه و هماهنگش کنه.اما وقتی دیدن خیلی زود تیمو ساخته و مدعی شده و بهترین تیم ایرانه و به صغیر و کبیر رحم نمیکنه آقایون و وزیر نگران شدن و همین نیم فصل اول نابودش کردن. الانم تو رسانه ها دارن سیاه بازی میکنن هوادار رو منحرف میکنن مردم رو منحرف میکنن میگن ما دنبال اینیم ک استرا برگرده. بی شک همش سیاه بازیه چون استرا حرفای اینها رو تکذیب کرده . این تشکیلات اومدن ایمیل جعلی و خاسته جعلی ب اسم استرا پخش کردن ک نزد هوادار خرابش کنن که هوادار راضی بشه ب رفتن استرا. بعدم بگن دیدید که استرا خودش نخاست بیاد. درحالی ک استرا از روزی ک رفته تا الان همممش میگه دوی دارم برگردم. لعتت ب وزیر و این تشکیلات فاسد
      چاپ کن جون عزیزترین کست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج