۹۴۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دانشجویان ستاره‌ دار در مجلس

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت علوم گفت: تاکنون پرونده حدود ۵۰ نفر از دانشجویان ستاره‌دار بازگشت به تحصیل به نمایندگان مجلس ارائه شده است و پرونده افراد باقی‌مانده نیز در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: معاون امور حقوقی و مجلس وزارت علوم گفت: تاکنون پرونده حدود ۵۰ نفر از دانشجویان ستاره‌دار بازگشت به تحصیل به نمایندگان مجلس ارائه شده است و پرونده افراد باقی‌مانده نیز در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد.

سعدالله نصیری‌قیداری معاون امور حقوقی و مجلس وزارت علوم گفت: حدود ۱۲۶ پرونده دانشجویان محروم از تحصیل که از طریق تعهد به کلاس درس بازگردانده شدند بنا به درخواست ریاست کمیسیون اصل ۹۰ باید در اختیار نمایندگانی که این درخواست را داشته‌اند قرار می‌گرفت که یکشنبه‌ هفته گذشته این نمایندگان در مرکز گزینش حضور یافته و تعدادی از پرونده‌ها به تدریج در اختیارشان قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از پرونده‌ها نیز که هنوز در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است با هماهنگی‌های صورت گرفته به آنها ارائه می‌شود، هرچند ما اعتقاد داریم که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مانع در اختیار قرار دادن پرونده دانشجویان به نمایندگان مجلس می‌شود ولی بنا به دستور کمیسیون اصل ۹۰ ما این کار را انجام دادیم.

نصیری‌قیداری اظهار داشت: البته رئیس کمیسیون اصل ۹۰ این دستور را به صورت شفاهی به ما اعلام کردند و قرار است به صورت کتبی نیز اعلام شود.

وی افزود: از نظر ما پرونده‌هایی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته است کامل بوده و مستندات لازم را دارد زیرا از وزارت اطلاعات استعلام شده و حکم براساس پاسخ وزارت اطلاعات صادر شده است و با اخذ تعهد دانشجویان مجوز بازگشت گرفته‌اند که این مسائل براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج