۹۴۴۰۵۳
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

مارک ۳ ماه اضافه‌تر گرفته، پول بیشتر هم می‌خواهد

با وجود آنکه مارک ویلموتس قراردادش را فسخ کرده و رفته، هنوز تکلیف پایان همکاری او با ایران مشخص نیست.

خبرورزشی: فدراسیون فوتبال چنین ادعایی دارد؛ طبق قرارداد کسی که فسخ کند باید سه ماه دستمزد را به‌عنوان غرامت بپردازد. ادعای آن‌ها این است، چون مارک ویلموتس قراردادش را فسخ کرده، بنابراین اوست که باید سه ماه را به‌عنوان غرامت بپردازد. حالا شواهد را مرور می‌کنیم تا متوجه شوید آیا این ادعا درست است یا نه؟

چندی قبل وزیر ورزش اعلام کرد سه ماه اضافه‌تر از دستمزد ویلموتس را به او پرداخت کرده‌اند. به نظر شما چرا ایران باید دقیقاً «سه ماه اضافه‌تر» قبل از بازی عراق پرداخت کند؟ پاسخ روشن است. به این دلیل که ویلموتس فسخ کرده بود، تاج و وزارت ورزش هم با علم به این موضوع، سه ماه بیشتر پول ریختند تا به‌حساب غرامت مربی بلژیکی برود و کار تمام شود.

حالا چرا ویلموتس سه ماه اضافه‌تر گرفته، ولی با ایران توافق نمی‌کند؟ ناگفته پیداست مشکل فقط سه ماه غرامت نیست. بماند که اخیراً خود فدراسیون دستش را رو کرد و صفحه‌ای از قرارداد را به رسانه‌ها داد که طبق یکی از بندهایش، چه عامل فسخ ایران باشد چه ویلموتس، فدراسیون فوتبال باید غرامت بدهد.

به‌نظر می‌رسد اخبار رسانه‌ها درباره ادعای غرامت ویلموتس از طریق کاترین همسرش درست باشد. همین‌طور ادعای سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس. به گفته او ویلموتس و وکیلش درخواست دو تا سه میلیون یورو به‌عنوان غرامت داشته‌اند. اگر آن‌ها به سه ماه دستمزد رضایت می‌دادند که همین حالا پول در حساب‌شان بود و بی‌خیال می‌شدند.

مثل ماجرای استقلال و استراماچونی، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و ویلموتس هم علاقه‌ای به شفاف‌سازی نزد افکار عمومی ندارند، اما برآیند شواهد این است اوضاع به کام مرد بلژیکی است و به ضرر فدراسیون فوتبال ایران. دیروز از یکی از مسئولان فدراسیون حرف‌هایی درباره این مربی بلژیکی شنیدیم که اصلاً شباهتی به جملات ۳، ۴ ماه پیش‌شان نداشت. در آن روز‌ها می‌گفتند ویلموتس را آوردیم که مشکلات دوره کی‌روش را نداشته باشیم، با او قراردادی بستیم که اتفاقات دوران کارلوس تکرار نشود و این مربی بسیار محجوب است و اصلاً حرف از پول نمی‌زند و... دیروز، اما آن مسئول فدراسیون می‌گفت: «در ماجرای جذب ویلموتس سرمان کلاه رفت.»

ماجرا هم به فیفا کشیده شده و با توجه به آنکه معمولاً این پرونده‌ها به نفع خارجی‌هاست، باید منتظر ماند تا فدراسیون جهانی فوتبال یک رأی جانانه علیه ایران بدهد. آیا هنوز تاج می‌گوید انتخاب ویلموتس درست بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب دراز است قلندر بیدار صد در ویلتموس غرامت میگیره

    • پرسپولیس

      بس کنید از این بی مدریتی کشور را به تاراج دادن بابا کسی دیگه شما را نمی خواد ول کنید

    • ایرانی

      زکی!!!! آقای تاج و مشاورانش می‌گفتند که نواقصی های قرارداد کی‌روش در این قرارداد برطرف شده!!!!

    • سعید

      اگر یادتون باشه قبل از عقد قرارداد با این یارو آقای تاج میگفت مراحل انجام قرارداد طولانی شده چون قرارداد محکم میبندیم که کلاه سرمون نره و ادامه دادن اراجیف دیگه .....ایرادی به مربی نیست چون طرفش آدم نادان و احمقی هست و تا تونسته به ما زده .....مشکل ما این مدیران خائن و نادان وکلاشی هست که مجبوریم تحمل کنیم .........خدا به دادمون برس

    • بدون نام

      برید به پای کیروش بیافتد که 8ماه یک تومن هم بهش ندادید و تازه چند ماه بعد رفتنش قسمت به قسمت بهش پول دادید

    • نیکان

      بخور بخوره دیگه

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      آقایون و وزیر واین تشکیلات فساد لنگی ک همه جانبه از برانکوه و لنگ حمایت میکردن ومیخاستن برانکوه رو بکنن مربی تیم ملی و واس همون برانکوه علنی با حمایت رسانه هاش حمله میکرد ب تیم ملی و کسی جلوشونگرفت. دیدن بعد ازکی روش زودنمیشه برانکو روبیارن رفتن یه قرارداد صوری با ویلموتس بستن و الانم دارن پانزده ملیارد ناقابل میدنش ک ردش کنن و برانکوه رو بیارن. فساد ادامه داره

    • بدون نام

      حالاکه دیده گندزده به همه چی به بهانه سکته استعفاء کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج