۹۴۴۰۶۰
۵۲۱۰
۵۲۱۰
پ

رپورتاژ آگهی

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا، خرید محصولات ارجینال و اصل همواره یکی از دغدغه‌های خریداران می‌باشد و زمانی که بنا باشد این خرید به صورت اینترنتی انجام شود، این مشکل دو چندان می‌شود. از طرف دیگر اگر دشواری‌های خاص خرید از سایت‌هایی همچون آمازون و‌ای بی را هم به مشکلات فوق اضافه کنیم، خرید محصولات اورجینال و اصل کاری پر دردسر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا ، خرید محصولات ارجینال و اصل همواره یکی از دغدغه‌های خریداران می‌باشد و زمانی که بنا باشد این خرید به صورت اینترنتی انجام شود، این مشکل دو چندان می‌شود. از طرف دیگر اگر دشواری‌های خاص خرید از سایت‌هایی همچون آمازون و‌ ای بی را هم به مشکلات فوق اضافه کنیم، خرید محصولات اورجینال و اصل کاری پر دردسر خواهد بود.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا برآن شد تا گامی بزرگ در زمینه تامین اکسسوری‌های حمام و سرویس بهداشتی با تنوع فراوان و کالای خواب اورجینال آلمانی قدمی بزرگ بر دارد.

از طرفی در دسترس بودن تمام مایحتاج مورد نیاز و سر نزدن به چندین فروشگاه فیزیکی، نماندن در ترافیک، دریافت محصولات درب منزل و ضمانت بازگشت ... نیز از جمله مواردی است که افراد را ترغیب می‌کند تا به‌جای خرید کردن حضوری، از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در ایران مشغول به کار هستند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارا می‌باشند.

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب ، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی با برند‌های اورجینال آلمانی و اروپایی توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند.

کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارت‌اند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، ۱۰۰% اورجینال آلمانی، زیر تشکی (لتنرست) ، بالش و لحاف و انواع اکسسوری متنوع حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و. برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از لوازم‌خانگی را مشاهده کنید و با انتخاب محصول موردنیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

ماموریت ژرمن کالا در دسترس قرار دادن کالای اورجینال اروپایی با قیمت رقابتی است. در واقع ژرمن کالا پل ارتباطی شما به بازار اروپا می‌باشد.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

از جمله برند‌هایی که می‌توانید در ویترین ژرمن کالا مشاهده کنید عبارت‌اند از دانلوپیلوی المان (Dunlopillo)، ونکو (wenko)، اشپیرلا (Spirella) و برند آلمانی جدید kleinewolke که همگی به‌طور مستقیم توسط ژرمن کالا وارد و به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

شایان ذکر است ژرمن کالا تنها واردکننده انحصاری کالای خواب برند دانلوپیلوی آلمان است.

همچنین محصولات مرتبط با سرویس‌های بهداشتی و حمام در این فروشگاه، همگی از برند ونکو و kleinewolke کشور آلمان و اشپیرلا کشور سوئیس است.

محصولات ارائه‌شده در ژرمن کالا

محصولات ارائه‌شده در ژرمن کالا که همگی به‌صورت اورجینال وارد می‌شوند در دسته‌بندی‌های زیر تقسیم‌بندی شده‌اند:

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ژرمن کالا نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی

از جمله ویژگی‌های خاص ژرمن کالا نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه مستقیم محصول توسط ژرمن کالاست. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی تنها محلی برای ارائه محصولات سایر فروشنده‌ها هستند؛ اما در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا این‌چنین نیست و محصول به‌طور مستقیم از فروشگاه برای مشتریان ارسال می‌شود.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

به همین علت سرعت ارسال محصولات بسیار سریع می‌باشد. به‌طور مثال برای مشتریانی که در تهران هستند، حداکثر زمان تحویل محصول ۲۴ ساعت است.

امتیاز دیگر ژرمن کالا، اورجینال بودن تمامی محصولات آن است. برای اطمینان از این امر، فقط به یک نرم‌افزار بارکد خوان نیاز دارید. برای این منظور می‌توانید بارکد روی محصولات را اسکن کنید. در این صورت به سایت تولیدکننده اصلی متصل شده و از اصالت کالا مطمئن می‌شوید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا می‌توان به قیمت‌های فوق‌العاده مناسب آن اشاره کرد. بسیاری از محصولات موجود در این فروشگاه، در فروشگاه‌های اینترنتی خارجی از جمله آمازون موجود است. با مقایسه‌ای کوچک می‌توانید تفاوت‌های قیمت را به‌سادگی مشاهده کنید.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

یکی دیگر از ویژگی‌های ژرمن کالا که آن را نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی برتری می‌دهد، وجود شوروم‌های آن است. ژرمن کالا برای راحتی انتخاب مصرف‌کننده‌ها، سه شوروم برای نمایش محصولات خود اختصاص داده است. این شوروم‌ها در مناطق مختلف قرارگرفته‌اند تا مشتریان نسبت به نزدیکی به آن‌ها، محل موردنظر را انتخاب کنند.

خرید کالای آلمانی، همین جا در تهران!

برای مشاهده محصولات ژرمن کالا می‌توانید به شوروم‌های خانه سام در مناطق زیر مراجعه کنید:

  • خانه سام پاسداران
  • خانه سام قلهک
  • خانه سام صادقیه
  • خانه سام مشهد

مهم‌ترین هدف ژرمن کالا، افزایش رضایت‌مندی مشتریان به همراه بهبود لایف استایل (سبک زندگی) و تامین نیاز‌های مردم کشورمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج