۹۴۴۱۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حاتمی: منتظرم تکلیف تارتار مشخص شود

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان از قانونی که در مجلس شورای اسلامی بابت عدم پرداخت بودجه به تیم های ورزشی حرفه ای تصویب شده گلایه کرد.

خبرگزاری فارس: فرزاد حاتمی درمورد شرایط فعلی خودش و تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فعلا در تعطیلات نیم فصل هستیم و قرار است که از باشگاه با ما تماس گرفته شود. تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست چون مهدی تارتار به دنبال فسخ قراردادش بود اما باشگاه در حال مذاکره است تا او را نگه دارند.

تارتار سال گذشته هم این شرایط را در تیم پارس جنوبی داشت، در آنجا هم گفت اگر به تیم پول تزریق نمی‌شود من نمی‌توانم بمانم و بازیکنان تیم باید پول بگیرند تا با تمرکز بیشتری بازی کنند و اگر این اتفاق نیفتد تیم به حاشیه می‌رود و در نتیجه‌گیری‌ها تاثیر دارد.

حاتمی ادامه داد: امسال هم همین حرف‌ها را به مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان گفته است. همه ما دوست داریم او بماند و تا ‌آخر کنار هم باشیم اما به هر حال او هم یکسری شرایط دارد. اگر باشگاه به این شرایط عمل کند می‌ماند و اگر عمل نکند نمی‌دانم چه تصمیمی خواهد گرفت.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که میزان دریافتی‌ها تاکنون چقدر بود، عنوان کرد: متاسفانه نیم فصل تمام شده و ما فقط ۲۵ درصد گرفته‌ایم، فکر می‌کنم نتیجه‌ای گرفته‌ایم که در تاریخ این تیم بی‌سابقه بوده. در جام حذفی هم جزو چهار تیم قرار گرفتیم و در واقع احتمال آسیایی شدن نفت مسجدسلیمان هم وجود دارد اما حمایت‌هایی که باید انجام شود صورت نمی‌گیرد.

این نه به خاطر مدیریت باشگاه بلکه به این خاطر است که جلوی بودجه را گرفته‌اند و نمی‌گذارند پولی به باشگاه تزریق شود. این مشکلی است که همه باشگاه‌ها دارند. باید قانونی باشد که از شرکت‌های خصوصی یا دولتی درصدی به ورزش تعلق بگیرد اما در عمل چنین چیزی وجود ندارد. افرادی که در مجلس هستند اصلا به فکر ورزش نیستند.

حاتمی درمورد اینکه تیم‌های حرفه‌‌ای نمی‌توانند از کمک دولتی برخوردار شوند و این مشکل بزرگ تیم‌های نفتی با وزارت نفت است گفت: ما می‌گوییم که باشگاه حرفه‌ای است اما آیا سخت افزار یا نرم‌افزار لازم را داریم؟ واقعا چه چیزی داریم که جلوی بودجه تیم گرفته می‌شود؟ می‌گویند تیم حرفه‌ای است و نباید وزارت نفت، وزارت ورزش یا دولت به آن کمک کند، آیا ما تیم را فقط از این لحاظ حرفه‌ای می‌بینیم؟ آیا استادیوم شهر مسجدسلیمان را نمی‌بینیم؟ این شهر نه هتل دارد، نه بیمارستان و نه فرهنگسرا،‌ اینها را نمی‌بینیم فقط اینکه تیم در لیگ برتر است و اسمش حرفه‌ای شده و نباید به آن پول داد را می‌بینیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان افزود: کجای این تیم حرفه‌ای است؟ آیا ما که سال‌ها خاک این فوتبال و ورزش را خورده‌ایم نمی‌فهمیم حرفه‌ای یعنی چه یا آقایانی که آن بالا نشسته‌اند و نظر می‌دهند؟ خوب است که آقایان یکبار در زمین چمن بدوند و بعد درمورد ورزش نظر بدهند. آدم‌هایی در مجلس نشسته‌اند و قانون تصویب می‌کنند و در مورد ورزش نظر می‌دهند که چیزی از ورزش نمی‌دانند و اصلا ورزش را حساب نمی‌کنند.

آنها حتی اطلاعاتی درمورد این همه مردم عاشقی که به ورزشگاه‌ها می‌روند ندارند. استقلال و پرسپولیس هم همین حکایت را دارند. کالدرون گفت که با من بد رفتاری شده و استراماچونی هم قهر کرد و رفت. دغدغه‌های هواداران را چه کسی جواب می‌دهد؟ این مشکل فقط برای نفت مسجدسلیمان نیست بلکه مشکل اصلی فوتبال ما است.

وی درمورد جدایی چند بازیکن از تیم نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا احتمال دارد دیگر بازیکنان بزرگ این تیم هم تصمیم جدایی بگیرند، عنوان کرد: متاسفانه محمد طیبی و سوشا مکانی از تیم جدا شدند. ما هم با باشگاه قرارداد داریم اما ما را مهدی تارتار به این تیم آورد. خود من شخصا به خاطر او و به خاطر مسائلی که پارسال پیش آمد خواستم از دلش دربیاورم و به این تیم آمدم. طیبی دفاع خوبی بود و به ما خیلی کمک می‌کرد اما هر بازیکنی که می‌تواند به جای بزرگتر برود نباید جلویش را گرفت.

من اگر روزی سرمربی بشوم جلوی پیشرفت هیچ بازیکنی را نمی‌گیرم. اگر قرار است به جای بزرگتری بروید بهتر است بروید تا فردا روزی در خاطراتتان ننویسید؛ فلان مربی اجازه نداد به باشگاه بزرگتری بروم. محمد به دنبال سرنوشتش و رسیدن به تجربه‌های جدید رفته و امیدوارم که موفق باشد.

حاتمی در مورد اینکه آیا در قراردادش بندی را برای فسخ و جدا شدن پیش‌بینی کرده، گفت: بله. صددرصد. می‌توانم قراردادم را فسخ کنم اما منتظرم ببینیم تکلیف مهدی تارتار چه می‌شود و بعد از آن یک تصمیم خیلی خوب می‌گیرم. با این حال مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تارتار را نگه دارند، بهتر است تارتار هم اینجا بماند.

با خودش هم صحبت کردم و به من گفت مسئولین قول دادند مشکلات را برطرف کنند و من هم در حال بررسی هستم تا تصمیم بگیرم. تارتار این تیم را ساخته و به اوضاع و شرایط تیم مسلط‌تر است. امیدوارم بیاید و تا آخر فصل در کنار هم باشیم. اگر هم برود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و بعد از آن ما هم تصمیم می‌گیریم که برویم یا بمانیم.

مهاجم با تجربه نفت مسجد سلیمان ادامه داد: به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند. تارتار تجربه کافی دارد که برای تیم و آینده خودش تصمیم خوبی بگیرد اما ما دوست داریم که بماند و کنارش باشیم. باید قدر مهدی تارتار، نفرات و بازیکنان این تیم را بدانند. همه ما برای بالا بردن اسم تیم نفت مسجدسلیمان تلاش می‌کنیم و فکر می‌کنم کمتر پیش بیاید که تیم این شهر چنین شرایطی پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج