۹۴۴۲۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کامبک تماشایی چلسی در دربی لندن

تیم تحت هدایت میکل آرتتا در دربی لندن مقابل چلسی تن به شکست داد تا تیره‌روزی‌های توپچی‌های لندن همچنان ادامه داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند. این دربی لندن که در ورزشگاه امارات برگزار شد در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان فرانک لمپارد به اتمام رسید.

توپچی‌های لندن ابتدا در این دیدار خانگی با گل دقیقه ۱۳ پی‌یر امریک اوبامیانگ از میهمان خود پیش افتادند، اما ۱۰ دقیقه پایانی بازی با طوفان آبی‌پوشان لندنی همراه شد و جورجینو ابتدا در دقیقه ۸۳ گل تساوی را به ثمر رساند و چهار دقیقه بعد هم تامی آبراهام گل برتری چلسی را وارد دروازه آرسنال کرد.

شاگردان فرانک لمپارد با این برد ۳۵ امتیازی شدند و جایگاه خود در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را استحکام بخشیدند. آرسنال هم ۲۴ امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم جای دارد.

به این ترتیب میکل آتتا در دومین بازی که روی نیمکت سرمربیگری آرسنال بود، اولین شکست خود را تجربه کرد. این سرمربی اسپانیایی در بازی اولش با توپچی‌ها در خانه بورنموث به تساوی یک - یک دست یافته بود.

در همین چارچوب امشب دو بازی دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت ۲۰ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ولورهمپتون می‌رود و از ساعت ۲۱:۳۰ نیز منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای شفیلدیونایتد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج