۹۴۴۲۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۸۰درصد هواداران بارسا «مورچه آرام» را نمی‌خواهند

براساس نتایج یک نظرسنجی، هواداران باشگاه بارسلونا که به شکلی روزافزون در حال روی برگرداندن از «ارنستو والورده» هستند، رویای حضور «یورگن کلوپ» را روی نیمکت تیم محبوب خود در سر می‌پرورانند.

خبرگزاری ایرنا: براساس نتایج یک نظرسنجی، هواداران باشگاه بارسلونا که به شکلی روزافزون در حال روی برگرداندن از «ارنستو والورده» هستند، رویای حضور «یورگن کلوپ» را روی نیمکت تیم محبوب خود در سر می‌پرورانند.

کاتالان‌ها هم اکنون صدرنشین لالیگا هستند اما این موضوع هواداران بارسا را راضی نکرده است؛ در واقع عملکرد کسل کننده در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید و چندین بار تزلزل و نمایش‌های ناامیدکننده، آنان را به سمت این پرسش هدایت کرده که «آیا والورده فرد درستی برای نشستن روی نیمکت این تیم است؟»

۸۰درصد هواداران بارسا «مورچه آرام» را نمی‌خواهند

در این بین، لیورپول تحت هدایت کلوپ هر روز بیشتر و بیشتر خود را در لیگ برتر جزیره اثبات کرده و قصد دارد تا فاصله امتیازی خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده یعنی لسترسیتی به ۱۰ افزایش دهد و همچنان به شکلی بیرحمانه شکست ناپذیر است.

نظرسنجی انجام شده توسط موندو دیپورتیوو حاکی از آن است که ۸۰ درصد (۲۴۰ نفر) از اعضای باشگاه البته خارج از نیوکمپ، خواستار رفتن والورده پس از اتمام قراردادش هستند.

در این نظرسنجی علاوه بر این از آنان پرسیده شده است که دوست دارند چه کسی جانشین مرد اسپانیایی شود و مرد آلمانی نیمکت قرمزهای آنفیلد با ۳۳.۶ درصد آراء به عنوان گزینه منتخب از دل نظرسنجی بیرون آمد و پس از وی نیز «رونالد کومان» در رقابتی نزدیک با ۳۱.۹۶ درصد آراء در جایگاه دوم قرار گرفت.

پشت سر این ۲ نفر، «روبرت مارتینز» سرمربی تیم ملی بلژیک با ۱۷ درصد قرار داشته و در نهایت نیز ۶ درصد خواهان بازگشت «پپ گواردیولا» به نیوکمپ هستند.

در قرارداد والورده بند تمدید یک ساله‌ای نیز وجود دارد اما وی در درجه اول باید استانداردهای بیش از اندازه سطح بالای بارسا را برآورده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج