جاباما
۹۴۴۳۹۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آذری: این بار با اسم نکونام بی‌اخلاقی کردند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برای این بی‌اخلاقی‌هایی که در دل فوتبال و در روز روشن انجام می‌شود. هر کس می‌رسد اظهارنظری می‌کند و رد می‌شود.

خبرورزشی: ظاهراً سعید آذری که در همین تابستان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال بود و در نهایت مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد همواره باید با موضوع استقلال درگیر باشد. از شامگاه روز جمعه که عنوان شد جواد نکونام گزینه سرمربیگری تیم استقلال است تا روز گذشته که این خبر به بحث اصلی رسانه‌ها تبدیل شد خیلی‌ها پس از انصراف فرهاد مجیدی از هدایت استقلال، معتقد بودند اگر استرا نیاید قطعاً نکونام جای او می‌نشیند. این در حالی است که فولاد خوزستان با نکونام جایگاه خوبی در نیم‌فصل اول به دست آورد و تمرینات تیمش را هم از روز گذشته (۸ دی) استارت زد. سعید آذری در گفت‌وگو با خبرورزشی به ابهامات در این‌باره پاسخ داد.

آقای آذری! درست است که استقلالی‌ها با سرمربی تیم شما (جواد نکونام) مذاکره کرده و قرار است اگر استراماچونی نیاید نکونام فولاد را رها کرده و به تهران برود؟

اول باید بگویم می‌دانید چرا فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند؟ چرا دائم در حال در جا زدن هستیم؟ چرا این‌همه سال است از ایران تیمی قهرمان آسیا نشده است؟

شما بگویید، چرا؟

برای این بی‌اخلاقی‌هایی که در دل فوتبال و در روز روشن انجام می‌شود. هر کس می‌رسد اظهارنظری می‌کند و رد می‌شود. وقتی هم که می‌رویم پیگیری قضایی می‌کنیم ۴ نفر را واسطه می‌کنند که آقای فلانی پادرمیانی کرده که شکایت نکنید و دوباره همان آش و همان کاسه از اول.

مدتی هم بحث استقلال درباره خود شما نبود؟

دقیقاً! وقتی من با فولاد خوزستان حرف زدم و قول و قرار گذاشتم، حرف انداختند که آذری گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال است و بعد که این موضوع تمام شد حالا بحث را منحرف کرده‌اند به سمت جواد ما!

واقعاً نکونام می‌آید در این برهه فولادی که در رده‌های بالای جدول است را رها کند؟

اصلاً چنین چیزی نیست. من قویاً تکذیب می‌کنم. ما نشستیم و درباره نیم‌فصل دوم و یارگیری که می‌خواهیم داشته باشیم حرف زدیم. از روز گذشته هم تمرینات تیم‌مان برای دور تازه مسابقات استارت خورده. چطور می‌شود چنین حرف‌هایی را درباره یک تیم زد؟ این مسائل روی بازیکنان تیم ما اگر تأثیر منفی نداشته باشد تأثیر خوبی هم ندارد. فولاد به سرمربی اش نیاز دارد. نکونام استراتژی اش برای نیم‌فصل دوم را هم به باشگاه داده و همه کار‌ها روتین در حال پیشرفت است.

جایگاهی که در پایان نیم‌فصل اول کسب شد همان جایگاهی بود که انتظارش را داشتید یا کمتر و بیشتر بود؟

این نتایج برای ما قابل قبول است. البته اگر در دو بازی قربانی اشتباهات داوری نمی‌شدیم که به شدت به ما لطمه زد الان وضعیت‌مان عالی می‌شد. با این همه به عنوان مدیر باشگاه می‌گویم که از نتایج رضایت داشتیم و امیدواریم با تغییراتی که در نیم‌فصل رخ می‌دهد دور برگشت بهتری هم در انتظار تیم‌مان باشد.

ظاهراً تاریخ بازی تان با استقلال را تعیین کردید؟

به ما دستور داده شده ۲۶ یا ۲۷ دی باید بازی کنیم. حکم حکومتی است! این کار، فرصت استراحت برای فولاد را نسبت به همه تیم‌های لیگ برتری کمتر می‌کند. جدا از این چرا به فکر استقلال نیستند که باید در این وضعیت که تیمش مربی ندارد برای پلی آف آسیا هم آماده شود. اگر استقلال با ما بازی کند ممکن است مصدوم بدهد. به نظرم فارغ از فولاد، سازمان لیگ باید مراعات حال نماینده کشورمان در عرصه بین‌المللی را می‌کرد. این وظیفه ماست که از نماینده کشورمان در آسیا حراست کنیم و کمر استقلال را نشکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خان

      دمت گرم جناب آذری.همیشه عاقلانه و منطقی حرف میزنید.کاش شما مدیرعامل استقلال میشدین.ان شا اله به زودی

    • شیخ دیاباته 7

      دمت گرم آقای آذری ان شاالله به روز با قدرت بیای مدیر عامل استقلال بشی مدیر بادانش مثل آذری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج