۹۴۴۴۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتماد استیلی به جوانان موفق لیگ

نگاهی به فهرست تیم فوتبال امید ایران نشان می‌دهد سرمربی این تیم به بازیکنانی که در لیگ موفق بوده‌اند، اعتماد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: اعلام فهرست نهایی بازیکنان تیم فوتبال امید به منظور حضور در مسابقات تایلند نشان می‌دهد حمید استیلی به بازیکنانی اعتماد کرده که در مسابقات لیگ شایستگی خودشان را به نمایش گذاشته‌اند.

به جز دو لژیونر تیم امید یعنی مهدی مهدی‌خانی و اللهیار صیادمنش دیگر بازیکنان حاضر در فهرست نهایی تیم امید نفراتی هستند که در بازی‌های لیگ به میدان رفته‌اند و با ارائه عملکردی قابل قبول تیم المپیک را در مسابقات پیش‌رو همراهی می‌کنند.

مهدی قائدی، علی شجاعی، عارف آقاسی، معراج اسماعیلی، محمد محبی و امیدنورافکن که از ستاره‌های تاثیرگذار لیگ به شمار می‌روند پیش از این هم مورد اعتماد حمید استیلی قرار داشتند و همانطور که قابل پیش بینی بود در فهرست نهایی این تیم قرار گرفتند.

با این وجود در آخرین فهرست نهایی جعفر سلمانی، بازیکن موثر صنعت نفت، رضا دهقانی مهره تاثیرگذار نساجی، مجتبی نجاریان مدافع راست فولاد اهواز و حتی متین کریم‌زاده دفاع چپ پارس جم وارد لیست نهایی استیلی شدند تا سرمربی تیم امید نشان دهد بازی‌های لیگ را به خوبی زیر نظر داشته و جوانان شایسته را بدون توجه به رنگ پیراهن انتخاب کرده است.

نام‌هایی که پیش از این شاید چندان سرشناس و مطرح نبودند در قامت ملی پوشان امید فوتبال ایران آزمونی بزرگ را پیش‌روی خود می‌بینند و شاید همین بازیکنان ناشناخته بتوانند در تورنمنت پیش‌رو موفق‌تر از ستاره‌های نامدار سال‌های گذشته تیم ملی المپیک ظاهر شوند.

تیم فوتبال امید ایران در چارچوب مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به ترتیب ۱۹، ۲۲ و ۲۵ دی ماه به مصاف ازبکستان، کره‌جنوبی و چین می‌رود. این رقابت‌ها در کشور تایلند برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج