۹۴۴۵۵۶
۵ نظر
۵۰۳۱
۵ نظر
۵۰۳۱
پ

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

برخی از برجسته‌ترین خودرو‌های طراحی شده را می‌توان مناسب دنیای ابرقهرمان‌های کمیک‌ها دانست. از بت موبیل گرفته تا گوست رایدر موتور بایک، این ایده‌ها باعث سورپرایز عده زیادی می‌شود و امروز نیز شاهد استقبال زیادی از این‌گونه فیلم‌ها هستیم.

وب‌سایت پدال: برخی از برجسته‌ترین خودرو‌های طراحی شده را می‌توان مناسب دنیای ابرقهرمان‌های کمیک‌ها دانست. از بت موبیل گرفته تا گوست رایدر موتور بایک، این ایده‌ها باعث سورپرایز عده زیادی می‌شود و امروز نیز شاهد استقبال زیادی از این‌گونه فیلم‌ها هستیم.

متأسفانه خودرو‌های لوکس حاضر در کتاب‌های کمیک همچنان به دنیای علمی تخیلی محدود باقی خواهند ماند؛ اما اگر قهرمان‌های مارول و دی سی در دنیای واقعی حضور داشتند اوضاع چگونه بود؟ آن‌ها برای اینکه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر بروند چه چیزی سوار می‌شدند؟ این سؤال باعث شد طراحان دست‌به‌کار شده و با جادوی فتوشاپ بتوانند پاسخ‌هایی جالب پیدا کنند.

بتمن: ب‌ام‌و M۲

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

واضح است که هیچ‌چیزی را نمی‌توان با بت موبیل جذاب کمیک‌های دی سی مقایسه کرد؛ اما خب ب‌ام‌و M۲ بهترین جایگزین واقعی برای خودروی مشهور شهر گاتهام است. این خودروی اسپورت آلمانی از پیشرانه‌ای قوی سود برده و ابعاد جمع‌وجور آن نیز به بتمن اجازه می‌دهد تا بدون هرگونه مشکلی از فضا‌های تنگ عبور کند. همچنین M۲ جایگزین معنوی بت موبیل واقعی ب‌ام‌و است که در سال ۱۹۷۳ و در مسابقات تورینگ اروپا خبرساز شد.

جلوپنجره کلیوی شکل مشهور ب‌ام‌و برای هماهنگی با شخصیت بتمن تغییر یافته و اسپویلر روی صندوق نیز با نمونه‌ای دیگر تعویض شده است.

سوپرمن: بوگاتی شیرون

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

سوپرمن به حدی سریع پرواز می‌کند که می‌تواند زمان را بازگرداند بنابراین مالکیت یک خودرو چندان در شان او نیست؛ اما به‌هرحال اگر قرار باشد سوپرمن پشت فرمان یک خودرو بنشیند قطعاً لیاقتش بوگاتی شیرونی خواهد بود که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای دارد.

این خودرو برای مرد فولادی بازنگری شده و با افتخار لوگوی جدیدی را پذیرا شده است. همچنین طرح منحصربه‌فرد آبی و قرمز رنگ روی بدنه بکار برده شده است.

زن شگفت‌انگیز: لامبورگینی اوراکان

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

موقع طراحی خودروی مختص زن شگفت‌انگیز به راحتی می‌توان یک صفحه کاغذ سفید برداشت و ادعا کرد این خودرو نیز همانند جت شخصی او نامرئی است! البته حتماً قانون‌گذاران چنین چیزی را تائید نخواهند کرد، زیرا عابران پیاده نمی‌توانند این خودروی نامرئی را مشاهده کرده و این موضوع با قوانین ایمنی در تضاد است! بنابراین بهتر است که او پشت فرمان یک لامبورگینی اوراکان بنشیند. اوراکان خودرویی سریع و سوپرکار است که نمی‌توان از رنگ آبی، قرمز و طلایی آن گذشت.

کاپیتان آمریکا: فورد موستانگ GT۳۵۰R

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

کاپیتان آمریکا به اندازه عمو سام، کیک سیب و البته خودروی عضلانی آمریکایی نماد است. به همین خاطر، استیو راجرز باید مالک خودرویی باشد که به این دسته تعلق داشته باشد و چه خودرویی بهتر از فورد موستانگ.

این خودرو از همان فلز تخریب ناپذیر سپر کاپیتان آمریکا ساخته شده و حتی این سپر روی کاپوت جا خوش کرده است.

مرد آهنین: شورولت کوروت Z۰۶

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

مرد آهنین به خاطر کلکسیون خودرویی جذاب خود شناخته می‌شود. یکی از شاخص‌ترین خودرو‌های او حداقل برای اروپایی‌ها آئودی R۸ است. البته شورولت کوروت Z۰۶ با سبک زندگی او هماهنگی بیشتری دارد. قدرت زیاد پیشرانه این خودرو باعث می‌شود کوروت گزینه‌ای فوق‌العاده برای رفع نیاز‌های این ابرقهرمان باشد.

مرد عنکبوتی: فراری ۴۸۸ اسپایدر

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

مرد عنکبوتی فراری ۴۸۸ اسپایدر می‌راند. خود مرد عنکبوتی و فراری ۴۸۸ اسپایدر شیک، متمایز و پر سر و صدا هستند و فرم روباز خودرو نیز باعث می‌شود مرد عنکبوتی به راحتی بتواند به بالا بپرد و مأموریت‌های خود را انجام دهد.

طرح رنگی روی بدنه خودرو نیز برای هماهنگی با لباس‌های مرد عنکبوتی طراحی شده است.

وولورین: آئودی R۸

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

بله درست است، خودرویی با مو را می‌بینید!

ویژگی خاص و وصف‌ناپذیر وولورین به این است که همه‌چیز را به جذاب‌ترین روش ممکن انجام می‌دهد. صدای او، قدرت او و همه‌چیز او جذاب و خاص است. وولورین نه تنها جانوری سریع است بلکه کاراکتر متمایزی هم دارد.

ددپول: فورد موندئو

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

ددپول یعنی شکستن کلیشه‌های مربوط به ابرقهرمان‌ها! بنابراین این شخصیت کاریزماتیک بجای یک سوپرکار شیک و پر سرعت سوار یک فورد موندئو می‌شود.

این خودرو بسیار جادارتر از دیگر خودرو‌های لیست بوده و می‌توان وسایل غیرمنتظره زیادی را در آن جای داد. ددپول می‌تواند دو شمشیر کاتانا، سلاح‌ها و… مربوط به خود را در موندئو جای دهد.

هالک: مرسدس-ای ام جی G۶۳ شش چرخ

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

G۶۳ هیولایی سنگین‌وزن و بادوام است که شکست‌ناپذیری آن به اندازه خود هالک می‌باشد.

همه‌چیز مرسدس با شخصیت بزرگ و سبز هالک همخوانی داشته و خود خودرو نیز با رنگ جذاب و گلگیر‌های بنفش‌رنگ خودنمایی می‌کند. G۶۳ آسیب‌های زیادی خواهد دید و قطعاً روی بدنه‌ی آن خراش‌های زیادی خواهد افتاد که درست مثل خود هالک می‌باشد.

آکوامن: تویوتا میرای

خودرو‌هایی مناسب برای ابرقهرمان‌ها!

ابرقهرمانی که در آب و اقیانوس حضور داشته و ماهی‌ها را کنترل می‌کند باید هرگونه جنایت و جرمی را در زیر آب متوقف کند، اما اگر زیر آب خودرویی به‌دردنخور وجود داشته باشد اوضاع چگونه خواهد بود؟ خوشبختانه تویوتا میرای هیدروژنی می‌تواند به کار آکوامن آید.

این خودروی اقتصادی تنها آب تولید می‌کند. طرح روی بدنه نیز نارنجی و سبز بوده و ۱۰۰ درصد ضد آب است. آکوامن سریعاً می‌تواند با این خودرو به محل وقوع جرم رفته و کار‌های لازم را انجام دهد!

منبع: carwow

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد فلاحی

      خیلی باحال بود
      چه ماشین هایی به به

    • محمد

      چقدر چرت باتشکر

    • تام

      پس پراید چی شد ک‌ واسه قهرمانان ما یعنی اخطلاسگران ساخته شده اند

      پاسخ ها

      • دکتر

        دقیقاً

    • بی نام

      هاک که تو ماشین جا نمیشه ^_^

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج