جاباما
۹۴۴۸۳۰
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

منزوی و فتحی هم از استقلال رفتنی شدند

به جز میرشاد ماجدی که از سمت خود استعفا کرده، کامران منزوی و امیر حسین فتحی به زودی از هیات مدیره باشگاه استقلال جدا خواهند شد.

خبرآنلاین: اشتباهات پیاپی مدیریتی در باشگاه استقلال طی سال‌های اخیر و خروجی نامناسب ناشی از تصمیمات غلط در این باشگاه باعث موجی از اعتراضات در بین هواداران این تیم شده که نمونه آخر آن خروج استراماچونی از ایران و فسخ قرارداد با این باشگاه بود.

در این سال‌ها بهرام افشارزاده، سید رضا افتخاری و در نهایت امیر حسین فتحی به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال فعالیت کردند که هر کدام از این نفرات به نوبه خود اشتباهاتی داشتند که منجر به عدم نتیجه‌گیری این تیم در فصول اخیر شد.

هر چند عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی در ۲ فصل اخیر باعث ضرر و زیان‌های مالی فراوانی به این باشگاه شد که در آینده نیز امور استقلال را در بعد مالی دچار مشکل خواهد کرد اما ظاهرا مسئولان وزارت ورزش تصمیم گرفته‌اند این بار به جای افراد ناشناخته و کم سابقه مدیرانی با سابقه را در راس هرم مدیریت این باشگاه انتخاب کنند.

پیگیری‌ها برای تغییرات مدیریتی در این باشگاه به جایی رسیده که کامران منزوی و امیر حسین فتحی آخرین روزهای حضور در این باشگاه را سپری می‌کنند. از طرف دیگر میرشاد ماجدی در ابتدای هفته از سمت خود کنار رفت تا جدایی وی هم قطعی شود اما در این بین اسماعیل خلیل زاده در باشگاه استقلال ماندنی است.

این شخص از مدت زمان حضورش در باشگاه مبالغ زیادی را خرج امور این تیم کرده و حتی برای ماندن استراماچونی از حساب خود مطالبات این مربی را پرداخت کرده است. به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان تصمیم دارد از خلیل‌زاده در آینده استفاده کند. همچنین دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال علی فتح‌الله‌زاده خواهد بود که با وجود استعفای هفته قبل و مخالفت هیات مدیره با این کناره‌گیری، در هیات مدیره بعدی این باشگاه هم حضور خواهد داشت.

مسئولان وزارت ورزش تصمیم دارند نهایتا تا پایان هفته آینده تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال را رسمی کنند و در این زمینه رایزنی‌های زیادی را با افراد مختلف انجام داده اند. ظاهرا مدیران اقتصادی در لیست مورد نظر وزیر ورزش قرار گرفته اند.

با این شرایط به احتمال فراوان بعد از روشن شدن وضعیت آندره‌آ استراماچونی(چه این مربی به استقلال برگردد و چه بر نگردد) اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی و در اولین نشست اعضا، مدیرعامل این باشگاه نیز انتخاب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وقتی من هوادار بی دلیل به آنها توهین میکنم بایدهم بروند.این کارخوبی نیست.

    • بدون نام

      خدا کنه خلیل هم بره!

    • بدون نام

      ایشالا همه شون تو همین هفته سکته کنن بمیرن به حق امام زمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام هئیت مدیره استقلال را باید بیرون انداخت شخصیت مدیریت را ندارند

    • بدون نام

      یعنی فتحی تا الان استعفا نداده!!!!!؟؟؟؟این دیگه کیه!!!!!!به امید استعفای خلیل زاده و استیحضا وزیر ورزش

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      ب درک .‌باید زودتر میرفتن.‌نفودی ها و گماشته های وزیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج