۹۴۴۹۰۴
۵۴۶۸
۵۴۶۸
پ

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی از نظر لغوی از دو کلمه رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن تشکیل شده است. این عمل برای زیباتر کردن شکل و فرم بینی، و ایجاد تناسب میان بینی و سایر اعضای صورت، با در نظر گرفتن عملکرد اصلی بینی صورت می‌گیرد.

برترین‌ها: بینی از مهمترین اجزای صورت است که اندازه و شکل آن تاثیر سزایی در زیبایی ظاهر افراد دارد. جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، یکی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی است که در کشور ما انجام می‌شود. جراحی زیبایی بینی در دختران از سن ۱۵ سالگی ودر پسران از سن ۱۷ سالگی به شرط رشد کامل جسمی وفکری وداشتن انگیزه کافی فرد امکان پذیر است.

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی از نظر لغوی از دو کلمه رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن تشکیل شده است. این عمل برای زیباتر کردن شکل و فرم بینی، و ایجاد تناسب میان بینی و سایر اعضای صورت، با در نظر گرفتن عملکرد اصلی بینی صورت می‌گیرد.

برخی بیماران انتظارات خاصی از انجام عمل بینی دارند، اما فرد می‌بایست کمی واقع بین باشد مخصوصاً نوجوانان و والدین آنها. جراحی زیبایی بینی ظاهر فرد را بهتر می‌کند و در نتیجه اعتماد به نفس را بالا می‌برد، اما به هیچ وجه فرد جدیدی نمی‌سازد یا چهره متفاوتی ایجاد نمی‌کند.

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

اقدامات قبل از انجام عمل بینی یا رینوپلاستی

به دلیل اینکه عمل شما همراه با بیهوشی کامل است، نباید بعد از نیمه شب روز قبل از عمل چیزی بخورید و بیاشامید. بهتر است پیش از عمل دندانهایتان را کاملا مسواک زده و بشوئید. در صورت عمل نکردن به هر یک از موارد مذکور عمل شما لغو خواهد شد.

قبل از روز عمل به شما نسخه‌ای داده می‌شود که شامل یک آنتی بیوتیک خوراکی، دارو‌های ضد درد و تورم است. می‌بایست حتما آن‌ها را تهیه نموده و بعد از عمل طبق دستور استفاده نمایید.
بهتر است از یک هفته قبل از عمل تا دو هفته بعد از عمل از ویتامین C (اسید اسکوربیک) استفاده نمائید. اگر دارای سابقه پزشکی می‌باشید و یا از دارویی به صورت روتین استفاده می‌نمایید باید حتما پزشکتان را در جریان قرار دهید تا دستورات پزشکی لازم داده شود.

از خوردن دارو‌هایی نظیر آسپرین یا ایبوپروفن و دارو‌های مأثر بر روی گردش خون تا یک هفته قبل از عمل و ۲ هفته بعد از عمل خودداری نمائید و در صورت استفاده سریعاً به پزشک خود اطلاع دهید.
از کشیدن سیگار حداقل دو تا چهار هفته قبل از عمل جراحی بینی خودداری کند، زیرا نیکوتین ممکن است فرایند بهبودی را به تاخیر بندازد. همچنین از مصرف مواد الکلی نیز در این مدت جداً خودداری کنید.

اقدامات بعد از عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی

عمل بینی حدود دو ساعت به طول می‌انجامد و حدود یک ساعت زمان لازم است تا بیمار به هوش آید. معمولا اکثر بیماران ۴ تا ۵ ساعت بعد از پذیرش مرخص می‌شوند.

پس از اتمام عمل، بینی شما پانسمان شده که باعث مختل شدن تنفس می‌گردد؛ بنابراین شما باید با دهانتان تنفس کنید. این روش تنفسی باعث ایجاد خشکی دهان می‌گردد که توصیه می‌شود از مایعات به ویژه هنگام خواب استفاده نمایید. همچنین به‌دلیل تورم حاصل شده ممکن است ریزش اشک داشته باشید که در هفته اول بتدریج خوب خواهد شد.

ترشحات خون‌آبه پس از جراحی بینی، امری عادی است، اما اگر خونریزی زیاد باشد حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

چه کسانی نمی‌توانند عمل زیبایی بینی انجام دهند؟

معمولاً مانع خاصی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی وجود ندارد مگر در موارد ذیل:

۱. شخص در شرایط پزشکی خاصی به‌سر ببرد مثلاً بیماری‌های شدید قلبی.

۲. نوجوانان برای انجام عمل جراحی بینی باید صبر کنند تا سن رشدشان به پایان برسد.

۳. بدن فرد ممکن است کلوئید ساز باشد (کلوئید به باقیمانده اثرات زخم گفته می‌شود).

انواع روش‌های جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، رینوپلاستی به دو صورت باز و بسته انجام می‌شود. روش باز به روشی گفته می‌شود که بین سوراخ‌های بینی یک برش ظریف می‌زنیم که در این حالت پوست به راحتی از روی بینی بلند می‌شود، اما در روش بسته برش‌هایی از داخل بینی زده می‌شود. با این حال در هر دو روش پوست از اسکلت بینی جدا می‌شود چرا که برای دسترسی به اسکلت بینی این کار لازم است. هرکدام از روش‌های جراحی باز و بسته بینی مزیت‌هایی دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مزیت روش جراحی باز بینی

  • در جراحی باز دید پزشک بهتر است و راحت‌تر می‌تواند تغییرات لازم را انجام دهد در صورتی که در جراحی بسته این امکان به راحتی وجود ندارد.
  • در جراحی باز، توانایی برای انجام عمل در بینی‌های مشکل سهولت در گذاشتن گرافت‌های غضروفی و استخوانی یا پروتز‌ها بیشتر است.

مزیت روش عمل بینی به صورت بسته

  • برش پوستی در ناحیه کلوملا را ندارد.
  • زمان عمل کوتاه‌تر است.
  • تورم بعد از عمل کمتر است.

کدام بینی، کدام عمل؟

اصولا اگر اشکالات بینی خفیف و محدود به برجستگی (قوز) استخوانی وغضروفی باشد و سر بینی نیاز به اقدام محدود داشته باشد، روش بسته ارجح است، اما در جراحی‌های ترمیمی که بیشتر برای بار دوم انجام می‌شود، دفرمیتی‌های ناشی از ضربه، اشکالات و غیر قرینگی‌های سر بینی، اشکالات مادرزادی بینی (بینی/لب شکری) روش باز اولویت دارد. در جراحی بینی‌های گوشتی از آنجا که جهت فرم گرفتن غضروف‌های ضعیف موجود غالبا نیاز به تقویت و بازسازی وجود دارد روش باز مناسب‌تر خواهد بود.

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

انتخاب متخصص خوب برای عمل ریبایی بینی

هدف از عمل جراحی زیبایی کمک به افرادی است که می‌خواهند اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و از زندگی خود لذت بیشتری ببرند. جراح می‌کوشد با به کار گیری همه موارد به ویژه شرایط عمومی بدن و با آنالیز دقیق و علمی اجزاء بدن، ظاهر بیمار را زیباتر کند. اما عوامل متعددی در نتیجه نهایی عمل ایفای نقش می‌کنند. پزشک جراح نمی‌تواند صد در صد نتیجه عمل را تضمین کند، اما در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب تمام تلاش خود را می‌کند.

در این خصوص همکاری و واقع بینی بیمار نیز نقش به سزایی دارد. این درست نیست که بیمار انتظار و تصور غیر واقع بینانه‌ای درمورد جراحی زیبایی داشته باشد. زیرا همیشه این امکان وجود ندارد که تغییرات بافت بدن منتاسب با خواست بیمار باشد.

بنابراین برای انجام عمل زیبایی بینی باید تحقیق و جست‌وجو کنید و بهترین متخصص را انتخاب کنید. دکتر مهرداد مقیمی ، یکی از متخصصانی است که به نظر مراجعه‌کنندگان اهمیت زیادی می‌دهد و نتیجه‌ی مطلوبی از عمل زیبایی بینی به جا می‌گذارد.

عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی یک روش عمل جراحی زیبایی است که برای حذف چربی اضافی ناحیه شکم به منظور سفت کردن عضلات و فاسیای دیواره شکم استفاده می‌شود. این نوع عمل جراحی معمولاً در بیماران مبتلا به بافت شل یا تضعیف آن پس از بارداری یا به دنبال کاهش وزن عمده استفاده می‌شود. وراثت و ژنتیک نیز می‌تواند در داشتن شکم آویزان نقش داشته باشد. ابدومینوپلاستی در محدوده‌های متفاوت انجام شده و اغلب به چند دسته تقسیم می‌شوند. بسته به وسعت عمل جراحی، یک جراحی شکم کامل می‌تواند از ۱ الی ۵ ساعت طول بکشد. جراحی‌های شکم جزئی بین ۱ الی ۲ ساعت زمان می‌برد. پس از این جراحی باید برای ساخت ناف یک سوراخ جدید توسط جراح ایجاد شود.

هزینه مربوط به جراحی ابدومینوپلاستی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و حتی در درون مناطق یک کشور هم می‌تواند متغیر باشد. همانطور که هزینه بسیاری از اعمال جراحی زیبایی، بستگی به عوامل مختلف مانند سن بیماران، وزن و وضعیت سلامت فرد بستگی دارد، این جراحی نیز علاوه بر این عوامل به هزینه‌های دیگر بعد از عمل نیز وابسته است. مراقبت قبل و پس از عمل، هزینه‌های تجهیزات، دستمزد جراح، بی‌هوشی و دارو‌های مصرفی از جمله این هزینه‌هاست.

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

کاندید‌های جراحی شکم ابدومینوپلاستی

همیشه همه‌ی افراد چاق ناحیه‌ی شکم مناسب جراحی شکم ابدومینوپلاستی نیستند. این جراحی معمولاً به افراد دارای چربی اضافی در ناحیه شکم همراه با پوست آویزان پیشنهاد می‌شود که البته باید این شرایط را نیز داشته باشند شامل:

  • از نظر جسمی در سلامت کامل باشند و به بیماری‌های افزایش‌دهنده خطر جراحی مانند امراض قلبی، دیابت یا آسم مبتلا نباشند؛
  • دارای وزن ثابت باشند؛
  • قصد بارداری در آینده را نداشته باشند؛
  • دارای انتظارات واقع‌بینانه از نتایج جراحی باشند؛
  • سابقه بارداری و زایمان متعدد داشته باشد؛
  • به دلیل افزایش سن خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده باشند؛
  • از بزرگی بیش از حد شکم خود شرمسار بوده و تحت فشار روحی باشند؛
  • سیگاری نباشند.

آمادگی قبل از جراحی شکم ابدومینوپلاستی

قبل از اقدام به هر جراحی‌ای به خصوص جراحی زیبایی باید با یک جراح معتبر و با سابقه مشورت نموده و از او مشاوره‌های لازم را گرفت. بدون آگاهی و درک عوارض و خطرات احتمالی نباید تصمیم گرفته شود. جراحی شکم ابدومینوپلاستی یک جراحی شخصی است که هیج کس جزء خود فرد نمی‌تواند تصمیم نهایی را بگیرد و ریسک انجام آن را بپذیرد. این انتخاب کاملاً شخصی با کمک جراح و حمایت اطرافیان می‌توانند راحت‌تر انجام شود. در اولین ویزیت جراح ابتدا سؤالاتی را مطرح می‌کند تا علاوه بر بررسی سلامت جسمی فرد روحیات او و اهدافش از انجام این عمل را ارزیابی کند. این پرسش‌ها شامل:

  • هدف شما از انجام جراحی زیبایی شکم چیست و انتظار چه نتیجه‌ای را از عمل جراحی دارید؟
  • آیا قصد بچه دار شدن در آینده را دارید؟
  • آیا به وزن ایده‌آل خود رسیده‌اید و قصد کاهش وزن در آینده را ندارید؟
  • در حال حاضر چه داروها، مکمل یا ویتامینی مصرف می‌کنید؟
  • آیا سابقه‌ی جراحی داشتید؟
  • آیا سابقه‌ی بیماری خاص، آلرژی دارید؟
  • آیا در حال حاضر سیگار، مواد مخدر و الکل مصرف می‌کنید؟

سپس با انجام معاینات و آزمایش‌های لازم سلامت فرد را بررسی می‌کند. با گرفتن عکس‌هایی از شکم فرد پروند بیمار را کامل می‌کند. از او می‌خواهد تا از مصرف دارو‌های رقیق‌کننده خون مانند آسپرین خودداری کند و استعمال سیگار و نیکوتین را ترک کند. ممکن است دارو‌های مصرفی فعلی فرد را محدود یا جایگزین کند.

برای این‌که با خیالی آسوده‌تر خود را برای جراحی آماده کنید بهتر است تمامی سؤالات خود را از جراح بپرسید. لیست این سؤالات عبارت است از:

  • آیا جراح من دارای گواهی انجام جراحی ابدومینوپلاستی هست؟ چند سال سابقه‌ی انجام این جراحی را دارد؟
  • آیا این عمل جراحی برای من مناسب است؟
  • برش جراحی شکم من در کدام ناحیه ایجاد می‌شود و آیا جای آن باقی می‌ماند؟
  • مدت زمان لازم برای بهبودی کامل چه قدر است؟ با چه اقداماتی می‌توانم سریع‌تر بهبود یابم؟
  • مراقبت‌های لازم برای بعد از عمل چیست؟
  • از چه زمانی می‌توانم فعالیت روزمره و بدنی خود را از سر گیرم؟
  • عوارض و خطرات احتمالی جراحی چیست؟
  • در صورت نارضایتی از عمل جراحی باید چه راه‌حلی وجود دارد؟
  • در صورت بارداری پس از عمل چه تأثیری بر نتیجه جراحی می‌گذارد؟

نحوه‌ی جراحی ابدومینوپلاستی

پس از انجام اقدامات لازم برای بی‌هوشی و آماده کردن او برای این جراحی گسترده با وصل کردن دستگاه‌های کنترل ضربان قلب، نبض و دستگاه کمک‌کننده تنفس فرد در حالت بی‌هوشی جراحی را آغاز می‌کنند. ابتدا یک برش وسیع از مفصل ران به سمت لگن درست بالای ناحیه زهار ایجاد می‌شود. سپس برش دیگری در ناف و اطراف آن به منظور برداشت پوست و چربی اضافی بالای ناحیه شکم داده می‌شود. کشش پوست دیواره شکم و بخیه و ترمیم عضلات تضعیف شده به کوچک کردن شکم کمک می‌کند. لیپوساکشن اغلب در اصلاح و خارج‌سازی چربی اضافی شکم استفاده می‌شود. پس از اتمام جراحی محل آن را پانسمان نموده و یک درن برای خارج شدن هر گونه مایع اضافی از شکم تعبیه می‌شود. ابدومینوپلاستی کامل شامل ساکشن لیپکتومی پوستی شکم و باسن است.

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

در جراحی شکم ابدومینوپلاستی جزئی یک برش کوچک‌تر ایجاد و پوست و چربی قسمت تحتانی شکم به صورت محدودتر از فاسیا عضلانی جدا می‌شود. پوست پایین شکم کشیده و پوست اضافی برداشته می‌شود. گاهی اوقات یک بخشی از دیوار ماهیچه شکم تنگ‌تر می‌شود. ناحیه‌ی باقی مانده کاملاً بخیه می‌شود. حدود ۱۰۰ سانتی‌متر مربع از پوست در طول یک جراحی ابدومینوپلاستی ترکیبی با لیپوساکشن برداشته می‌شود. در یک روش پیشرفته‌تر که کمی بیش از چهار و نیم ساعت طول می‌کشد. در یک خط عمودی و افقی چربی اضافه برداشته می‌شود. در نتیجه با این روش شکم به طور چشمگیر و به طور قابل توجهی تخت خواهد شد.

در یک روش دیگر به نام مینی ابدومینوپلاستی با یک برش کوچک در اطراف ناف پوست و چربی اضافه را برداشته و ناف به صورت موقت جدا شده و حدود یک تا دو سانتی‌متر بالاتر جاگذاری می‌شود. عضلات سفت شده و از جناغ تا ناحیه زهار ترمیم می‌شوند. لیپوساکشن نیز ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب انجام شود.

مراقبت بعد از عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی

معمولاً یک تا چهار هفته زمان می‌برد تا بیماران بتوانند به بهبودی نسبی دست یابند. در این مدت فرد به رعایت اقدامات خاصی توصیه می‌شود که اجرای دقیق آن‌ها به بهبودی سریع‌تر و کسب نتیجه بهتر از جراحی کمک خواهد کرد. این اقدامات بعد از عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی شامل:

  • به دلیل وجود درد در سه روز ابتدایی پس از عمل می‌توان با نظر جراح از مسکن و ضددرد استفاده کرد؛
  • استراحت مطلق و خوابیدن مداوم پس از عمل به دلیل خطر لخته شدن خون در پا‌ها ممنوع است و فرد باید فعالیت روزمره خود را داشته باشد؛
  • مصرف آناناس تازه یا کمپوت آن می‌تواند روند بهبودی زخم را تسریع کند؛
  • مصرف میوه، ماهی و میگو در این دوران بسیار مفید است؛
  • بروز ترشحات خون‌آبه‌ای از محل زخم نرمال بوده، ولی خونریزی فعال نیاز به پیگیری فوری به خصوص در دو هفته ابتدایی پس از عمل دارد؛
  • باید از بلند کردن اجسام سنگین در طول دوره بهبودی اجتناب شود؛
  • کبودی و ناراحتی پس از عمل طبیعی است که با پوشیدن لباس مخصوص و شکم‌بند کشسان برای یک ماه می‌توان میزان کبودی و تورم ناحیه را کنترل و ترمیم بافت شکم را حمایت کند. همچنین در شکل‌گیری جدید پوست ناحیه تحت درمان مؤثر است؛
  • باید از مصرف تمام اشکال نیکوتین از یک ماه یا بیشتر قبل از عمل جراحی و همچنین در طول دوره بهبودی خودداری شود؛
  • مصرف نمک باید حداقل تا دو هفته پس از عمل جراحی محدود شود؛
  • ویزیت پیگیری روز سوم و هفته اول پس از عمل برای بررسی ناحیه برش و زخم ضروری است. معمولاً درن در روز سوم خارج می‌شود.

ناحیه‌ی برش زخم قرمز و برجسته است که با مراقبت‌های مناسب فقط یک خط نقره‌ای نازک از آن برجا می‌ماند. بهبودی کامل زخم ۳ الی ۶ ماه حتی یک سال زمان می‌برد. معمولاً در روز‌های ابتدایی پس از عمل ابدومینوپلاستی زخم ظاهر خوبی دارد، اما با گذشت زمان برجسته‌تر و قرمز تیره و حتی ارغوانی رنگ خواهد شد. سپس با گذشت ماه‌ها شروع به کم‌رنگ شدن می‌کند. ولی جای زخم ناشی از عمل برای همیشه در زیر شکم باقی خواهد ماند.

خطرات و عوارض عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی

خطرات و عوارض ناشی از جراحی زیبایی شکم می‌تواند جدی یا حتی تهدید‌کننده زندگی فرد باشد. هنگام تصمیم گیری برای انجام این جراحی حتماً باید خطرات و عوارض بالقوه آن را در نظر گرفت و با توجه به آن تصمیم گرفت. از این رو باید تمام خطرات احتمالی به بیماران اطلاع داده شود. بسیاری از عوارض و خطرات با رعایت اصولی دستورالعمل پس از جراحی قابل پیشگیری است. با این حال در موارد نادر عوارض شدید رخ می‌دهد و این عوارض شامل لخته شدن خون، ترومبوز قلبی و عوارض ریوی یا عفونت است. عفونت معمولاً با آنتی بیوتیک و زهکشی درمان می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد لخته خون در پا‌ها به بیماران توصیه می‌شود تا در اسرع وقت پس از عمل جراحی راه رفته و حرکت کنند. آمبولی ریوی، حمله قلبی یا سکته از عوارض بسیار نادری است که ممکن است پس از هر نوع عمل جراحی به علت عدم تحرک به ایجاد لخته خون و انتقال آن به قلب، ریه و یا مغز منجر شود؛ بنابراین افرادی که جراحی گسترده ابدومینوپلاستی داشته‌اند، در معرض خطر جدی آمبولی ریوی هستند که در صورت رخداد معمولاً در عرض سه هفته پس از عمل جراحی و اغلب ۷۲ ساعت اول اتفاق می‌افتد.

بروز عوارض می‌تواند فرآیند درمان را به تأخیر بیاندازد. در موارد نادر هم عمل جراحی دیگری برای رفع یک عارضه بالقوه مورد نیاز است. نکروز پوستی یکی از این عوارض است که نیاز به جراحی دیگر برای پیوند یک پوست جدید به جای پوست مرده دارد. اگر چه نکروز بسیار نادر است، احتمال بروز آن در افراد سیگاری افزایش می‌یابد. قطع مصرف نیکوتین و سیگار کشیدن چند هفته قبل و چند هفته پس از جراحی می‌تواند احتمال بروز این عارضه را بسیار محدود کند.

یکی دیگر از مشکلات شایع پس از جراحی ابدومینوپلاستی، تجمع مایع در زیر پوست است که نیاز به تخلیه دارند. جراح می‌تواند مایع را با یک سوزن آسپیره کند.

زخم ناشی از ابدومینوپلاستی بسته به مقدار پوست حذف شده ظاهر غیر خوشایندی دارند که البته تکنیک‌های مورد استفاده برای عمل جراحی، مهارت جراح، و توانایی بدن برای بازیابی می‌تواند در ظاهر آن تأثیر گذارد.

جراحی زیبایی بینی- دکتر مهرداد مقیمی

دیگر خطرات و عوارض احتمالی ابدومینوپلاستی عبارت است از:

  • خون ریزی؛
  • تأخیر در بهبود زخم؛
  • از دست دادن پوست بیش از حد؛
  • بی‌حسی و یا سایر تغییرات در حس پوست؛
  • عوارض بی‌هوشی؛
  • تغییر رنگ پوست یا تورم طولانی مدت؛
  • مرگ بافت چربی عمقی پوست (نکروز چربی)؛
  • جدایی زخم عمده؛
  • عدم تقارن؛
  • درد مداوم؛
  • تورم مداوم در پاها؛
  • آسیب عصبی؛
  • هماتوم (ممکن است در ۳ تا ۴ درصد موارد رخ دهد.)؛
  • پارگی بخیه؛
  • ورم؛
  • اسکار قابل مشاهده؛
  • مرگ.

معمولاً نتایج جراحی ابدومینوپلاستی در صورت رخ ندادن عارضه‌ی خاص، رضایت‌بخش بوده و دائمی خواهد ماند. البته به شرطی که فرد در آینده باردار نشود و یا کاهش وزن شدید و ناگهانی نداشته باشد.

دکتر مهرداد مقیمی، یکی از متخصصان حاذق در زمینه عمل ابدومینوپلاستی است و همه جوانب تاثیرگذار بر سلامتی عمومی و زیبایی ظاهری مراجعه‌کننده را درنظر می‌گیرد، گزینه ای که می‌توانید به او اعتماد کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج