۹۴۴۹۰۷
۸ نظر
۵۲۶۶
۸ نظر
۵۲۶۶
پ

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

آغاز اقدامات جدید و فرصت‌های موفقیت در سال ۲۰۲۰ در انتظارتان هستند، اما فکر می‌کنید زودیاک چینی چه سرنوشتی را برایتان رقم زده است؟

برترین‌ها : آغاز اقدامات جدید و فرصت‌های موفقیت در سال ۲۰۲۰ در انتظارتان هستند، اما فکر می‌کنید زودیاک چینی چه سرنوشتی را برایتان رقم زده است؟ نشانه‌های زودیاک شامل دوازده بخش سه درجه‌ای از کره آسمانی است که تقسیم آن به طول جغرافیایی است. به عبارت دیگر، نشانه‌های زودیاک بخش‌هایی از آسمان بر اساس بخش‌های سه درجه‌ای سه‌بعدی است. نشانه‌های زودیاک در ستاره‌شناسی مدرن استفاده نمی‌شوند، بلکه عنصر اصلی طالع بینی هستند. طالع بینی معتقد است که موقعیت خورشید، ماه، سیارات و دیگر اشیاء آسمانی در نشانه‌های زودیاک تأثیری بر پدیده‌های زمین، به ویژه در زندگی انسان دارد.

به همین منظور قصد داریم در آغاز سال ۲۰۲۰، طالع امسالتان را بر اساس نشانه‌های زودیاک بررسی کنیم. قبل از هر چیز باید بدانید که در چه سال میلادی متولد شده اید.

زودیاک چگونه عمل می‌کند؟

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

بیشتر شما با ۱۲ نشانه تقویم زودیاک چینی آشنا هستید: موش، گاو، ببر، خرگوش، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک. طالع بینی چینی با جهان و نظم طبیعی کاملا مطابقت دارد، به همین دلیل پنج عنصر وجود دارد که روی علائم زودیاک شما تاثیر می‌گذارد: چوب، خاک، آب، آتش و فلز. همچنین چینی‌ها به مفهوم یین (زنانه، منفعل، انرژی تاریک) و یانگ (مردانه، روشن، انرژی فعال) اعتقاد دارند. همه این نماد‌ها و انرژی‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند تا شما را تبدیل به کسی کنند که الان هستید.

۲۰۲۰: سال موش فلزی

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

موش نشانه زودیاک چینی است که با کنجکاوی، زیرکی و کاردانی شناخته می‌شود. همچنین موش اولین نشانه در چرخش ۱۲ نشانه زودیاک است، به این معنی که سال موش، سال تجدید و نوشدن است؛ بنابراین سال موش همراه با خود، تجربه‌های جدید با نتایج مطلوب برای همه نشانه‌ها به ارمغان می‌آورد. عنصر فلز هم نشانه موفقیت است، زیرا عنصر تولید است. فلز قوی، محکم و پابرجا است. با توجه به همه حرف‌هیی که زدیم به نظر می‌رسد که ۲۰۲۰، سال موش فلزی، سالی پر از رشد و پیشرفت باشد.

موش

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های موش : ۱۹۱۲، ۱۹۲۴، ۱۹۳۶، ۱۹۴۸، ۱۹۶۰، ۱۹۷۲، ۱۹۸۴، ۱۹۹۶، ۲۰۰۸

سال موش بعدی : ۲۰۳۲

طبق طالع بینی چینی، سالی که نشانه‌اش با سال تولد شما یکی باشد، بیشترین بدشانسی را به همراه دارد. از آنجا که سال ۲۰۲۰ سال موش است، افرادی که در سال موش به دنیا آمده اند شاید احساس کنند ابر تیره‌ای روی سرشان قرار دارد. اما باید توجه کنید که سال موش فلزی پر از فرصت و موفقیت برای همه نشانه‌ها است، پس اجازه ندهید نگرانی و انرژی منفی آن را خراب کند.

گاو

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های گاو : ۱۹۱۳، ۱۹۲۵، ۱۹۳۷، ۱۹۴۹، ۱۹۶۱، ۱۹۷۳، ۱۹۸۵، ۱۹۹۷، ۲۰۰۹

سال گاو بعدی : ۲۰۲۱

کسانی که تحت تاثیر نشانه گاو به دنیا آمده اند، قابل اعتماد و قوی هستند، اما گاهی این استواری و ایستایی، آن‌ها را کمی لجوج و سرسخت می‌کند. این موضوع می‌تواند در سالی که عنصر فلز بر آن حاکم است، مشکل ایجاد کند، چون فلز هم سخت و تزلزل‌ناپذیر است. در سال ۲۰۲۰ موفقیت و شانس هنوز آماده و در انتظار گاو هستند، اما افرادی که در سال گاو به دنیا آمده اند، باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند تا در این سال به چیز‌های عالی دست یابند.

ببر

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های ببر : ۱۹۱۴، ۱۹۲۶، ۱۹۳۸، ۱۹۵۰، ۱۹۶۲، ۱۹۷۴، ۱۹۹۸،۱۹۸۶، ۲۰۱۰

سال ببر بعدی : ۲۰۲۲

ببر به عنوان یک شخصیت قدرتمند، ماجراجو و احساساتی، باید از شانس بزرگش در سال ۲۰۲۰ لذت ببرد. ۲۰۲۰، سال پرش به سوی سرزمین‌های جدید و ناشناخته است و ببر همیشه آماده جهش است. امسال سال پرباری برای متولدین ببر است، البته تا وقتی که خود را درگیر ماجرا‌های بیش از حد پرخطر و موقعیت‌های عجیب و دشوار نکنند.

خرگوش

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های خرگوش : ۱۹۱۵، ۱۹۲۷، ۱۹۳۹، ۱۹۵۱، ۱۹۶۳، ۱۹۷۵، ۱۹۸۷، ۱۹۹۹، ۲۰۱۱

سال خرگوش بعدی: ۲۰۲۳

خرگوش یک نشانه زودیاک لطیف، حساس و نسبتا محتاط و کم حرف است. در سالی که توانایی قرار دادن خود در معرض چیز‌هایی که از آن می‌ترسیدید و شرکت در تجربه‌های جدید مغتنم است، خرگوش ممکن است کمی احساس ناراحتی کند. نیاز خرگوش به آرامش و سکون شاید آن‌ها را از بیرون رفتن و استفاده کامل از این سال فرخنده باز دارد. سعی کنید از فرصت‌های بیشتری استفاده کنید و از شکست نترسید، این‌ها دو درس زندگی هستند که بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید.

اژدها

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های اژدها: ۱۹۲۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۲، ۱۹۶۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۸، ۲۰۰۰، ۲۰۱۲

سال اژد‌های بعدی : ۲۰۲۴

اژدها‌ درخشان، وحشی و کاریزماتیک است. آن‌ها عاشق هر فرصتی برای درخشیدن هستند و سال موش فلزی به آن‌ها فرصت کافی برای درخشیدن می‌دهد. اژد‌ها امسال سواره است اما خطرات بالقوه‌ای هم وجود دارد. اژدها به راحتی نسبت به چیزی که نمی تواند آن را کنترلش کند، برانگیخته می شود، بنابراین همیشه سطح خویشتن-آگاهی خود حفظ کنید تا کنترل خود را از دست ندهید. اژدها باید همیشه از غرور خود آگاه باشد.

مار

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های مار : ۱۹۱۷، ۱۹۲۹، ۱۹۴۱، ۱۹۵۳، ۱۹۶۵، ۱۹۷۷، ۱۹۸۹، ۲۰۰۱، ۲۰۱۳

سال مار بعدی : ۲۰۲۵

مار شخصیت پیچیده‌ای است: سخاوتمند اما حیله گر، هوشیار اما موذی. تمرکز سال ۲۰۲۰ برای متولدین سال مار روی روابط شخصی و حرفه‌ای آن‌ها است. نحوه برقراری این روابط تعیین می‌کند که تا چه اندازه به شناختن خود واقعی‌تان و آنچه می‌خواهید در نهایت در زندگی انجام دهید دست می‌یابید.

اسب

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های اسب : ۱۹۱۸، ۱۹۳۰، ۱۹۴۲، ۱۹۵۴، ۱۹۶۶، ۱۹۷۸، ۱۹۹۰، ۲۰۰۲، ۲۰۱۴

سال اسب بعدی : ۲۰۲۶

متولدین سال اسب مشکل متضاد متولدین سال خرگوش را در سال ۲۰۲۰ خواهند داشت. جایی که خرگوش به طور طبیعی نسبت به چشم‌اندازهای جدیدی که سال موش فلزی ارائه می‌دهد محتاط است، اسب بیش از حد مشتاق و حریصانه عمل می‌کند. سال موش پیامد‌های مثبتی برای همه دارد، اما اسب هیجان‌زده باید احساسات بیش از اندازه خود را کنترل کند تا از این مزایا استفاده کند. با این حال، اسب حس استقلال قابل تحسینی دارد که هنگام دنبال کردن تلاش‌های جدید مفید خواهد بود.

بز (یا گوسفند)

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های بز : ۱۹۱۹، ۱۹۳۱، ۱۹۴۳، ۱۹۵۵، ۱۹۶۷، ۱۹۷۹، ۱۹۹۱، ۲۰۰۳، ۲۰۱۵

سال بز بعدی : ۲۰۲۷

بز آرام، منفعل و خانواده محور است. کسانی که در سال بز به دنیا می‌آیند، با خوی ملایم خود می‌توانند سال ۲۰۲۰ را با حداقل مشکلات سپری کنند. با این حال اجازه ندهید عشق شما به آرامش و پایداری سر راه تغییر و فرصت‌های طلایی شما قرار بگیرد.

میمون

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های میمون : ۱۹۲۰، ۱۹۳۲، ۱۹۴۴، ۱۹۵۶، ۱۹۶۸، ۱۹۸۰، ۱۹۹۲، ۲۰۰۴، ۲۰۱۶

سال میمون بعدی : ۲۰۲۸

میمون شوخ و برونگرا است، اما سال موش فلزی به صبر و نظم و سامان بیشتری برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد. کسانی که در سال میمون به دنیا آمده اند اگر راهی برای تمرکز پیدا نکنند، در سال ۲۰۲۰ دچار مشکل خواهند شد. اما میمون نادان نیست و هوش و زیرکی لازم برای پیمودن مسیر درست و اتفاقات خوب را دارد.

خروس

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های خروس : ۱۹۲۱، ۱۹۳۳، ۱۹۴۵، ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۱، ۱۹۹۳، ۲۰۰۵، ۲۰۱۷

سال خروس بعدی : ۲۰۲۹

خروس نسخه ساده‌تر و خاکی‌تر اژد‌ها است. این نشانه زودیاک چینی مغرور است و خودنمایی را دوست دارد، اما خودمحوری بیش از حدشان، امسال آن‌ها را به جایی نمی‌رساند. موفقیت در سال ۲۰۲۰ برای متولدین خروس، خودش را در روابط نشان می‌دهد. روی دیگران و نیاز‌های آن‌ها تمرکز کنید و خودتان را غنی‌تر کنید.

سگ

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های سگ : ۱۹۳۴، ۱۹۴۶، ۱۹۵۸، ۱۹۷۰، ۱۹۸۲، ۱۹۹۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۸

سال سگ بعدی : ۲۰۳۰

سگ یکی دیکر از علائم زودیاک چینی است که سال بسیار راحتی را در ۲۰۲۰ خواهد داشت. در سال اقدامات جدید، همه کاری که باید سگ‌ها بکنند این است که از ذات خوبشان پیروی کنند. اگر چیزی می‌خواهید، دنبال آن بروید و در این مسیر با خودتان صادق، دوست و وفادار باشید. شما یک فرد اصولی هستید و مجبور نیستید اصول خود را فدای جایی بکنید که می‌خواهید باشید.

خوک

طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما

سال‌های خوک : ۱۹۳۵، ۱۹۴۹، ۱۹۵۹، ۱۹۷۱، ۱۹۸۳، ۱۹۹۵، ۲۰۰۷، ۲۰۱۹

سال خوک بعدی : ۲۰۳۱

تبریک می‌گویم! سال خوک پایان یافت! این یعنی مشکلات دیروز از این به بعد نباید روی متولدین خوک تاثیر بگذارد. مثل همه علائم زودیاک در سال موش فلزی، شما هم در نتیجه بهترین ویژگی هایتان: هوش، مهربانی، صداقت، به خوشبختی و خوش‌شانسی می‌رسید. اما متولدین سال خوک باید همیشه به یاد داشته باشند که همه قدردان محبت و سختکوشی آن‌ها نیستند.

منبع: rd

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • irani

      نه میشه گفت خرافاته ،نه میشه گفت حقیقته
      یه چی تو وسط قرار داره
      من در هر دو مورد تجربش ڪردم

    • بدون نام

      سال1998 نیست

    • زهرا۲۲

      من سال گاو
      نه باور دارم
      نه باور ندارم

    • بدون نام

      خیلی وقتها فال روزانه که میگیرم، اون روز برام اتفاق نمی افته ولی چند روز بعد یا چند هفته بعد برام اتفاق می افته

      پاسخ ها

      • mehdi

        همش واسه سرگرمیه جدی نگیر

    • الینا

      من تو سال موش به دنیا اومدم

    • یاسر

      سلام فقط جنبه سرگرمیشو در نظر بگیرید میبینید که مث حافظ برا همه خوب گفت پس دنبال درست یا نادرست بودنش نباشید ، نباید بذارید یه فال زندگی شما رو تحت فرمان خودش بگیره

    • زینب

      به نظرم دورغه که میگن چه سال هایی نمیتونن باهم ازدواج کنن همه اینا بستگی به فرهنگ داره وقسمت انسان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج