۹۴۵۰۴۱
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

شاهکار در تراکتور؛ یک میلیون دلار برای یک گل

باشگاه تراکتور تبریز در حالی بازیکنی با قراردادی یک میلیون دلاری به خدمت گرفته که در ۱۶ هفته گذشته فقط یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

خبرگزاری تسنیم: کوین فورچونه، مهاجم دو رگه مارتینیکی - فرانسوی تیم فوتبال تراکتور پس از حدود چهار ماه حضور در این تیم، هفته گذشته به یک‌باره و پس از مدت‌ها دوری از ترکیب سرخپوشان، تبریز را ترک کرد و بدون اطلاع باشگاه به کشورش بازگشت.

باشگاه تراکتور ۳۱ مردادماه سال جاری در خبری از جذب «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» خبر داد. او در هفته‌های ابتدایی فصل در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، اما پس از عملکرد ضعیف در چند بازی، از سوی دنیزلی به بازیکن تعویضی و سپس به نیمکت‌نشین مطلق سرخپوشان تبریزی تبدیل شد. این بازیکن پس از جدایی دنیزلی هم نتوانست در افکار ساکت الهامی جایی داشته باشد و در نهایت از جمع تراکتوری‌ها کنار گذاشته شد.

مهاجم مارتینیکی تراکتور در مجموع در ۹ دیدار برای تیمش در لیگ برتر به میدان رفت و توانست فقط یک گل برای تراکتور آن هم در دیدار با سایپا در هفته پنجم به ثمر برساند. آمار فاجعه‌بار فورچونه، اما به اینجا ختم نمی‌شود، نکته جالب درباره این بازیکن، قرارداد «یک میلیون دلاری» او با باشگاه تراکتور است.

مهاجمی که قراردادش مانند همه بازیکنان خارجی تراکتور در ترکیه بسته شد و با کلی سر و صدا به تبریز آمد، اما بدون هیچ صدایی و در سکوت کامل ایران را ترک کرد. بازیکنی که هیچ اثری از خود در فوتبال ایران نداشت، به جز قرارداد یک میلیون دلاری!

فورچونه بدون توافق با باشگاه و بدون فسخ قرارداد ایران را ترک کرده و هنوز مشخص نیست چه مقدار از قرارداد یک میلیون دلاری این بازیکن به او پرداخت شده است، اما قطعاً تا پایان هفته شانزدهم، دریافتی او بسیار بیشتر از قرارداد‌های معمول در لیگ ایران است. قرارداد فورچونه دارای آپشن‌هایی نیز است که با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن این آپشن‌ها به او تعلق نخواهد گرفت.

باشگاه تراکتور پیش از این بازیکن نیز قرارداد‌های عجیبی با بازیکنانی نظیر استوکس، اروین و کوین کنستانت بسته بود که هرگز تکلیف آن‌ها مشخص نشد. نکته مهم اینکه رد پای دلال‌های معروف در حضور این بازیکنان در تراکتور دیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سر مدیرانی که همچین پولایی میدن به این نادانها. آخه چرا چگونه و چطور؟ مگه عقل ندارین؟

    • مملی هستم از اسلامشهر

      به کسی چه مربوطه...اصلا میخوان پولشونو بریزن جوب....پول داره خرج میکنه...توی نویسنده اگه جاییت میسوزه آب بریز اونجات

      پاسخ ها

      • کرم

        توهم زمانی که اقای زنوزی بخاطر اشتباهات پی در پی مشاوران وهیعت مدیره تراکتورخسته شد وباشگاه را واگذار کرد اونجات اتش گرفت برو بزنش توی جوی اب تا خاموش شود وخنک شود

    • ارش

      واقعا باید گفت ترتراختور ۱۲ میلیارد تومان برای یک گل اون پول و میدادید به پیرمردهای بالای ۸۰ سال اونجا بیشتر گل می زدنند

    • برادران تخم ژاپنی کیسه شله زرد سوراختور

      تراکتور نگو بازار شام بگو تیم که نیست معلوم نیست چیه والله میگم تخم ژاپنی ها چرا داداش ژاپنی شون رو اخراج کردن الان‌مثل زامبی ها حمله میکنن اگه پخش بشه

    • بدون نام

      دارندگی و برازندگی. یک میلیون نباشه ۱۰ میلیون دلار باشه .وقتی میتونه بده و ککش هم نمیگزه به کسی که چی؟؟طرف اختیار جیب خودش و هم نداره؟ برین تیمهای حکومتی و تفتیش کنین که دارن جیب ملت و غارت میکنن.

      پاسخ ها

      • علی اصل

        واقعا چرا باید استقلال و پرسپولیس از بیت المال تأمین بشن!؟من که راضی نیستم!

    • پنجعلی معمولی

      اگه این جماعت عقل داشتن از یک سوراخ بارها گزیده نمیشدن ی قالتاق بهشان بازیکن بنجل چپ راست بندازه

      پاسخ ها

      • دومان

        شما غصه بودمیر و براندائو رو بخور و در کار دیگران دخالت نکن

      • دومان

        شما غصه بودمیر و براندائو رو بخور و در کار دیگران دخالت نکن

      • دومان

        شما غصه بودمیر و براندائو رو بخور و در کار دیگران دخالت نکن

      • دومان

        شما غصه بودمیر و براندائو رو بخور و در کار دیگران دخالت نکن

    • بدون نام

      پول بیچاره ملت دست زنوزی و در جیب خارجی ها

    • کرم

      اقای زنوزی میخاهد به فوتبال کشور کمک کند اما از یک طرف مشاوران خوبی ندارد که به وی مشاوره دهند واز طرفی هم دلالها بخاطر باز هم نبود مشاور کاردان سواستفاده میکنند واین بلاها را سر تراکتور میاورند واینها همه دست به دست هم میدهند تا اقای زنوزی هم بخاطر این ضررها پایش را از فوتبال بیرون بکشد وفوتبال کشور از نبود چنین افرادی متضرر شود اگر مشاوران کاردانی درکنار اقای زنوزی بود از این وضعیت درست استفاده میکردند ومربیان وبازیکنان خوبی به جای این مربیان وبازیکنان بیکیفیت میاوردند وتراکتور درلیگ قهرمان میشد ودرجام باشگاهها ی سال اینده به مراحل بالا وحتی قهرمانی میرسیداین هم اقای زنوزی را تشویق میکرد که بهتر به کارش ادامه بدهد وهم وجود بازیکنان خوب خارجی ومربیان باکیفیت خارجی سطح فوتبال ما را بالا میبرد. باید مشاورانی باشند که نگذارنداین ضررها به اقای زنوزی تحمیل شود تا از فوتبال خسته شود. تا همینجا هم به اندازه هزینه دوسال یک باشگاه برای تراکتور هزینه کرده وچیزی بدست نیاورده ومطمئن باشیدبا این مربی تراکتور به جایی نمی‌رسد . واخر فصل هم اقای زنوزی تراکتور را واگذار میکند. در حال حاضر فقط تراکتور وسپاهان وضعیت مالی خوبی دارند. سی باشگاه دیگر درگیر مشکلات مالی هستند. پس نباید اجازه دهند تراکتور هم مالک پولدارش را از دست بدهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج