۹۴۵۰۷۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ناکامی در جذب مغانلو و خارجی‌هایی که می‌پرند!

پرسپولیس سخت تلاش می‌کند تا تیم تقویت شده‌ای را راهی رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کند و از آن مهم‌تر آنها دغدغه‌ای بزرگ‌تری به نام لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

فرهیختگان: پرسپولیس سخت تلاش می‌کند تا تیم تقویت شده‌ای را راهی رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کند و از آن مهم‌تر آنها دغدغه‌ای بزرگ‌تری به نام لیگ قهرمانان آسیا را دارند. مدیرعامل سرخ‌ها تاکید زیادی روی موفقیت در این رقابت‌ها دارد و قطعا با داشته‌های امروز این تیم نمی‌توان امید زیادی به رقابت با تیم‌های متمولی همچون الدحیل که جدیدا مانژوکیچ را به خدمت گرفته، داشت. تازه‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی قرمزها را بخوانید.

مغانلو و اخباری که هیچ‌کس آن را تایید نمی‌کند

دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شد. برخی از رسانه‌ها خبر از توافق اولیه پرسپولیس و پیکان جهت به خدمت گرفتن شهریار مغانلو دادند، اما این خبر نه از سوی باشگاه پرسپولیس و نه از سوی پیکان تایید نشد. شنیده می‌شود چند تیم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و حتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای به دست پیکانی‌ها رسیده اما مرغ فرکی یک پا دارد و او حاضر نیست مهاجم تیمش را به هیچ قیمتی از دست بدهد. به نظر می‌آید فاصله زیادی بین پرسپولیس و مغانلو وجود دارد و شرایط این انتقال به این سادگی‌ها مهیا نمی‌شود.

قلب‌های سرخ و مذاکره پیروانی با آل‌کثیر

با اینکه برخی اعتقاد دارند مغانلو نزدیک‌تر از آل‌کثیر به پرسپولیس است، اما اخباری که به دست «فرهیختگان» رسیده خبر از اتفاقات دیگری می‌دهد. دیروز عیسی آل‌کثیر با قرار دادن دو قلب قرمز در بیوی اینستاگرام خود به‌شدت خبرساز شد و تصور همگان بر این بود که باید منتظر خبرهای خوبی در این زمینه باشیم، اما تا دقایق آخر دیشب اتفاق رسمی‌ای در این زمینه رخ نداد. با این حال ستاره نفتی‌ها ظاهرا خودش علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد. آل‌کثیر که عنوان شده مدیران نفت و سرمربی کروات این تیم یعنی اسکوچیچ مخالف جدایی‌اش هستند در گفت‌وگویی کوتاه درخصوص قلب‌هایی که در بیوی صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، گفت: «معنی این دو قلب قرمز می‌تواند علاقه من به پرسپولیس باشد!»

از وی پرسیدیم یعنی قرار است اتفاقی در روزهای اخیر رخ دهد؟ آل‌کثیر در جواب گفت: «من بهتر است زیاد در این باره صحبت نکنم. باشگاه‌های پرسپولیس و نفت اطلاعات لازم را داده‌اند و قصد ندارم حرفی بزنم که باعث رنجش هواداران نفت یا پرسپولیس شود. ان‌شاءالله هر چه خیر است رخ دهد.»

شنیده می‌شود موضوع مذاکره و توافق با آل‌کثیر و باشگاه صنعت نفت به افشین پیروانی سپرده شده و شاید به‌زودی خبرهای جالبی در این زمینه بشنویم.

گزینه‌های خارجی یکی یکی می‌پرند!

باشگاه پرسپولیس طی چند هفته اخیر مذاکرات خوبی را با بازیکنان با کیفیت خارجی آغاز کرده و توانسته بود به توافقات خوبی هم با چند بازیکن دست پیدا کند و تنها مشکل برای عقد قرارداد و حضور بازیکن مدنظر در تهران، تایید نهایی کالدرون است که او هم پایش را در یک کفش کرده و حاضر نیست بازیکن خارجی برای تیمش انتخاب کند.حالا خبر می‌رسد که گزینه‌های پرسپولیس بعد از اینکه دیدند از این تیم خبری نیست، ناامید شده و یکی‌یکی راهی تیم‌های دیگری می‌شوند و اگر سرخ‌ها دیرتر بجنبند شاید علاوه‌بر دست‌های خالی از بازار داخلی، در خرید بازیکن خوب خارجی هم توفیقی نداشته باشند. سرخ‌ها به‌شدت به دنبال رفع سوءتفاهم با برانکو و باز شدن پرونده جذب بازیکن خارجی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدای سر وزیر کیسه کش

    • به امیدچهارمین قهرمانی

      عیسی جان بیا پرسپولیس به دنبال سه جام قهرمانی ،حذفی ،آسیا خودم خوزستانی ام اما پرسپولیس تیم بزرگیه

    • بدون نام

      فعلا کل کشور درگیر استرا و استقلال هستن.
      پرسپولیس بیچاره همیشه قربانی میشه.

    • بدون نام

      آل کثیرفقط یاهردو به کوری چشم کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج