۹۴۵۰۸۵
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

آغاز مهره‌چینی برای هیأت‌مدیره استقلال

تغییرات مدیریتی به‌زودی در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال انجام خواهد شد.

ایران ورزشی: تغییرات مدیریتی به‌زودی در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال انجام خواهد شد. بعد از اینکه میرشاد ماجدی از سمت خود در هیأت‌مدیره استقلال استعفا و خلیل‌زاده نیز به‌عنوان سرپرست موقت با این استعفا موافقت کرد، قرار است به خواست وزارت ورزش و جوانان اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال تکمیل شوند.

اگر کامران منزوی هم از هیأت‌مدیره باشگاه استقلال جدا شود باید یک گزینه دیگر نیز به‌جای وی در این پست قرار بگیرد اما دایره تغییرات فقط به این دو نفر ختم نمی‌شود. امیرحسین فتحی نیز یکی از گزینه‌های کناره‌گیری از هیأت‌مدیره باشگاه استقلال است و به‌زودی او نیز از جمع مدیران باشگاه استقلال جدا خواهد شد تا فقط اسماعیل خلیل‌زاده و علی فتح‌الله‌زاده باقی بمانند، اما چه کسانی جای جداشده‌ها را خواهد گرفت؟ آیا هیأت‌مدیره باشگاه استقلال با نفرات نام‌آشنا پر خواهد شد یا گزینه‌هایی به این هیأت وارد می‌شوند که تا کنون نام‌شان را نشنیده‌ایم؟ پاسخ‌ها متفاوت است به این دلیل که وزارت ورزش و جوانان نیز به جمع‌‌بندی کامل درباره اعضای هیأت‌مدیره نرسیده و اکنون در حال ارزیابی وضعیت افرادی است که زیر سر دارد.

یکی از گزینه‌های مطرح حمیدرضا آصفی است. آصفی پیش‌تر نیز در فدراسیون فوتبال صاحب پست بود اما مهم‌تر از آن نقش مهمی بود که او در وزارت امور خارجه ایران ایفا می‌کرد. او را سال‌ها به‌عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه می‌شناختند. آصفی درباره احتمال حضورش در هیأت‌مدیره نیز اظهاراتی داشته است. او چنین گفته: «ترجیح می‌دهم تا چیزی قطعی نشده، در این زمینه صحبتی انجام ندهم.» وقتی آصفی به‌کلی پیشنهاد حضورش به‌عنوان یکی از اعضای هیأت‌مدیره را تکذیب نمی‌کند این بدان معنا است که به‌زودی خبر‌هایی خواهد شد و او به احتمال بسیار زیاد در کادر مدیریتی باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت. در عین حال درباره احتمال بازگشت شاهرخ سبک‌دست به هیأت‌مدیره باشگاه استقلال نیز خبر‌هایی دست به دست می‌شود. سبک‌دست پیش‌تر در کادر مدیریتی باشگاه استقلال جای داشت و به‌عنوان عضو اقتصادی شناخته می‌شد.

هیچ بعید نیست که وزارت ورزش و جوانان دوباره با این گزینه وارد مذاکره جدی شود. عیسی رضایی که اکنون در سازمان اتکا دستی بر آتش دارد و مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر نیز محسوب می‌شود از جمله گزینه‌های حضور در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال است. رضایی نیز به‌لحاظ مالی می‌تواند کمک‌های قابل توجهی به باشگاه استقلال کند اما بدون شک تا انتشار رسمی نام اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال باید صبر و تحمل کرد. معمولاً در چنین فضایی گمانه‌زنی‌های بسیاری می‌‌شود اما در نهایت ممکن است افرادی در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال قرار بگیرند که نام‌شان مطرح نشده است.

آنچه مسلم است اما وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان متولی اصلی باشگاه استقلال درصدد زدودن بلاتکلیفی‌ها در این باشگاه است و تلاش می‌کند اعضای جدیدی را در هیأت‌مدیره این باشگاه پرطرفدار معرفی کند تا هرچه زودتر برنامه‌ریزی‌ها برای آینده این باشگاه روی روال بیفتد. آخرین خبر‌ها از وزارت ورزش و جوانان حاکی از انتخاب قطعی علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه است. گرچه بحث بازنشستگی فتح‌الله‌زاده مطرح شده اما تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد فتح‌الله‌زاده بازنشسته نیست و می‌تواند به‌عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال فعالیت کند. از طرفی چون باشگاه استقلال شرکتی در حال واگذاری محسوب می‌شود، اساساً حضور بازنشسته‌ها به‌عنوان مدیرعامل در اینگونه شرکت‌ها منع قانونی نخواهد داشد.

خطیر پست نمی‌گیرد

اما در تغییرات مدیریت استقلال این احتمال هم وجود دارد که علی خطیر به‌واسطه هموار کردن راه بازگشت استراماچونی در استقلال پست بگیرد. از وزارت ورزش اما خبر می‌رسد حتی اگر خطیر موفق به بازگرداندن استراماچونی شود در چارت مدیریت آتی باشگاه استقلال جایی ندارد.

یکی از دلایلی که باعث شده با بازگشت خطیر مخالفت شود، حواشی است که او هنگام جدایی از استقلال رقم زد و وزارت ورزش و جوانان در برهه کنونی بازگشت این شخص را به مدیریت استقلال هرگز جایز نمی‌داند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش در هیات مدیره پرسپولیس هم یک دستی میکشیدن یا عرب و نبی و رغبتی برای اولینبار در عمرشون مردانگی میکردن با استعفای خودشون تا تیم شرایط مدیریتی بهتری پیدا کنه

    • بابک

      تنها راهش اینه که استقلال را از دست وزارت ورزش خارج کنید تا تیم به آرامش برسد.
      در ضمن تمام این اسمها یی که نام بردید قبلا در استقلال بودن و هیچ کارایی نداشتند .چهل ساله یک عده خاص میایند و میروند بدون اینکه کوچکترین منفعتی برای تیم داشته باشند .روز به روز بدتر میشود.
      قسم میخورم که اگر ازهمان هواداران که هر هفته برای تشویق تیم به استادیوم میایند پنج نفر را انتخاب کنیم و مسئولیت هیئت مدیره را به آنان بسپاریم تیم بهتر نتیجه خواهد گرفت.ما فقط دلسوز میخواهیم نه یک مشت آدم سیاسی و شهرت طلب.

    • بدون نام

      دوباره چهارتا گاگول را انتخاب میکنند

    • عشق است آندرا استراماچونی..فدایی داری

      ‌‌الان مهمترین حرف .‌امدن آسترا هست مدیران به درک

    • عشق است آندرا استراماچونی..فدایی داری

      ‌‌الان مهمترین حرف .‌امدن آسترا هست مدیران به درک

    • عشق است آندرا استراماچونی..فدایی داری

      ‌‌الان مهمترین حرف .‌امدن آسترا هست مدیران به درک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج