۹۴۵۰۸۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

فریبا: زودتر تمرینات استقلال را شروع کنید

«من وقتی در گود باشم با تمام توان در خدمت استقلال هستم و وقتی هم بیرون باشم مثل یک هوادار آرزوی خوشبختی تیم محبوبم را دارم.» این مقدمه صحبت‌های بهتاش فریبا، پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال است.

ایران ورزشی: «من وقتی در گود باشم با تمام توان در خدمت استقلال هستم و وقتی هم بیرون باشم مثل یک هوادار آرزوی خوشبختی تیم محبوبم را دارم.» این مقدمه صحبت‌های بهتاش فریبا، پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال است. مردی که مانند هواداران این باشگاه سخت نگران آینده است و عمیقاً دوست دارد باشگاه روی روال آرامش قرار بگیرد. بهتاش فریبا شرایط امروز استقلال را با هیچ برهه‌ای درتاریخ این باشگاه قابل قیاس نمی‌داند...

در روزهای اخیر استقلال شرایط کاملاً مبهمی را سپری کرده و با توجه به اینکه به زودی لیگ هم شروع می‌شود، مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم باشد.

بازی‌ها نزدیک است و استقلال باید به زودی راهی لیگ شود. نیم فصل دوم شرایط بسیار متفاوت با نیم فصل اول است. استقلال باید با روحیه جدید و بازی‌هایی بهتر وارد نیم فصل دوم شود. من نمی‌دانم چه زمان می‌‌خواهند تمرینات را شروع کنند اما باید هرچه زودتر تمرین کنند چون بازیکنان افت می‌کنند. شما نگاه کنید به ۳ بازی آخر استقلال که ۵ امتیاز از دست رفت. تیم ما از دقیقه ۷۰ به بعد شرایط خوبی نداشت. اینها به حضور مربیان ارتباط مستقیم دارد. به اعتقاد من باید هرچه زودتر تمرینات شروع شود.

باشگاه در انتظار استراماچونی است.

آن یک بحث دیگر است. من هم منتظر استراماچونی هستم مثل همه هواداران اما باید تمرینات آغاز شود. ‌ای کاش دستیاران استراماچونی بودند و می‌شد با حضور آنها تمرینات را شروع کرد. از مربی بدنسازی که استراماچونی با خودش به استقلال آورده بود چیزهای خوب زیادی شنیده بودم. امید به بازگشت یک چیزی است و شروع تمرینات چیز دیگری. به هر حال می‌شود با همین مربیان دم دست فعلاً کار را آغاز کرد تا دوستان بیایند.

به یاد دارید که استقلال در طول تاریخ خود چنین وضعیتی را تجربه کرده باشد؟

یعنی اینطور که نه مدیرعامل داشته باشد نه سرمربی و حتی کادر؟ نه هرگز! من که یادم نیست. سال‌ها است با استقلال زندگی کرده‌ام اما چنین وضعیتی را ندیده‌‌ام. اوضاعی که پیش آمده بسیار غیرمنتظره و شگفت‌انگیز است. آرزوی قلبی من این است که هرچه سریع‌تر این بساط جمع شود.

اگر استرا نیاید تکلیف چیست؟

امیدوارم که بیاید اما اگر نیاید بالاخره باید کاری کرد. فرهاد مجیدی که نپذیرفت. حالا باید بروند سراغ گزینه‌های دیگر. البته امیدوارم هیچ گزینه‌ای جز استرا نباشد تا هواداران به خواسته‌شان برسند. به هر حال باشگاه با همین هواداران زنده‌ است.

در مراسم صندوق پیشکسوتان حضور داشتید. آنجا چه خبر بود؟

خبر‌های خوش و سلامتی. رفتیم دوستان قدیمی را دیدیم. گپ زدیم وکلی خندیدیم. قدیمی‌های استقلال هم بودند. هم پرویز مظلومی آمده بود هم صمدمرفاوی و هم جواد زرینچه. با هم حرف‌های قشنگی زدیم و حال و هوای‌‌مان عوض شد. مراسم خوبی بود که از آقای یاوری (بوکس)، آقای صنعتکاران (کشتی) و تیمسار نوآموزی (فوتبال)، ۳ پیشکسوت ورزش تجلیل شد. امیدوارم پیشکسوتان در صحت و سلامت باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق است آندرا استراماچونی..فدایی داری

      فرهاد چرا آمده وضعیت مشکوکه .‌‌..وای به حالت خلیل زاده فتح الله زاده که مارو بازیچه خودت کرده باشی...آسترا نیاید وای به حالتان ..

    • كيسه عروس آسيا

      بله قربان چشم فقط منتظر فرمان جنابعالي بودند كيسه كشا. بدبختي كيسه تنان از بيرون نيست بلكه از درون خود آنهاست كه پلشتي فوران ميكند و باعث خواري ايشان ميشود.

    • كامران

      استاد فقط بفرما چرا چشات اينقدر شهلاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج