۹۴۵۰۸۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

عبدی: از مانژوکیچ نمی‌ترسیم

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس و بازیکن جوانی که در دربی دور رفت برای تیمش گل حساس پیروزی را به ثمر رساند با پیشنهاد جدید از سوی باشگاه تراکتور مواجه شده؛ مهاجم آینده‌داری که از اهداف و برنامه‌هایش برای آینده حرف می‌زند.

ایران ورزشی: مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس و بازیکن جوانی که در دربی دور رفت برای تیمش گل حساس پیروزی را به ثمر رساند با پیشنهاد جدید از سوی باشگاه تراکتور مواجه شده؛ مهاجم آینده‌داری که از اهداف و برنامه‌هایش برای آینده حرف می‌زند.

در بازی با نساجی چه احساسی داشتی؟

بالاخره بازی مقابل تیم شهرم بود و حس خاصی نسبت به این بازی داشتم.

واقعا دوست داشتی مقابل نساجی پیروز شوید یا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد؟!

نساجی تیمی است که به آن تعلق خاطر دارم اما من الان بازیکن تیم پرسپولیس هستم و طبیعی است که به این تیم متعهد باشم و فقط به برد تیمم فکر کنم، از همین‌رو من دوست داشتم که برنده شویم و از پیروزی تیمم هم خیلی خوشحال شدم چون به سه امتیاز بازی برای رسیدن به صدر خیلی نیاز داشتیم و طبیعی بود که برای رسیدن به این مهم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم.

اما حتماً تو هم مانند علیپور حرفت این است که گل می‌زدی شادی نمی‌کردی‌؟

دقیقاً همینطور است که می‌گویید چون من و شجاع هم جدا از علیپور اگر به نساجی گل می‌زدیم شادی نمی‌کردیم چون برای تیم نساجی و هواداران این تیم احترام قائل هستیم‌.

در شرایط 10 و 9 نفره شدن‌تان، پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار داشت. در آن شرایط نمی‌ترسیدی که 3 امتیازتان را از دست بدهید‌؟

تیم ما شخصیت برد دارد و با پیروزی‌های متوالی زیادی که کسب کردیم دوباره به همان شرایطی بازگشتیم که همه هواداران‌مان همان انتظار را از ما دارند. شخصیت پرسپولیس کسب بردهای متوالی و صدرنشینی و نهایتاً قهرمانی است، از همین‌رو با وجود ۱۰ نفره شدن و حتی در شرایطی که سیامک هم مصدومیت داشت و ما ۹ نفره شدیم، بردمان را حفظ و حتی یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم در زمانی که یکی دو بازیکن‌مان را نداشتیم برای گلزنی خلق کردیم که نشان از شخصیت بالا و روح قهرمانی تیم ما دارد که با پرسپولیس عجین شده است.

با وجود چند مدعی قهرمانی دیگر، به کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌تان امیدواری؟

قهرمانی نیم فصل پیش‌ در‌آمد خوبی برای قهرمانی‌مان در پایان فصل است. تیم ما روح بزرگی دارد و با کادر فنی کاربلد و مربی و بازیکن و هوادارانی که مانند کوه پشت تیم هستند ما به شکل جدی به کسب عنوان قهرمانی‌مان امیدواریم.

از تراکتور پیشنهاد داشتی؟

بله از تراکتور پیشنهاد رسمی داشتم که حتی به باشگاه پرسپولیس هم این پیشنهاد رسید.

تصمیم خودت و باشگاه در این‌ خصوص چیست؟

من در این رابطه با مدیرعامل باشگاه حرف زدم. ایشان به شدت با جدایی من مخالفت کرد. خود من هم دوست نداشتم از پرسپولیس جدا شوم چون پرسپولیس و هوادارانش را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم در تیمم خیلی می‌توانم پیشرفت داشته باشم.

برای موفقیت در سه جام پیش‌رو چقدر امیدواری؟

ما سه جام حساس را پیش‌رو داریم و برای قهرمانی در آنها خیلی امیدواریم چون توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم و این موضوع را در فصل جاری با قهرمانی‌مان در نیم فصل و قهرمانی‌های متوالی‌مان در سال‌های قبل به خوبی ثابت کرده‌ایم بنابر این باز هم می‌توانیم آن قهرمانی و موفقیت‌ها را تکرار کنیم و موجب افتخار و بزرگی خودمان، باشگاه‌مان و هواداران‌مان شویم.

باشگاه الدحیل، مانژوکیچ را به خدمت گرفته. از رویارویی با این بازیکن هراسی در لیگ قهرمانان ندارید؟

ما در چند سال اخیر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و به بازی مقابل بازیکنان بزرگ عادت کرده‌ایم، از همین‌رو هیچ ترسی از بازی مقابل مانژوکیچ نداریم چه بسا که فصل قبل هم مقابل ژاوی و بقیه بازیکنان بزرگ بازی کردیم و اتفاقاً با قدرت مقابل آنها و تیم‌های همگروه‌مان بازی می‌کنیم.

در غیاب بیرانوند در چند بازی اخیرتان رادو‌شویچ درون دروازه‌تان عملکرد خیلی خوبی داشت واقعاً چه اتفاقی در تیم‌تان رخ داده که حتی در غیاب ستاره‌ها هم نیمکت‌نشینان تیم‌تان عالی کار می‌کنند‌؟

در تیم ما یکدلی و انسجام تیمی به معنای واقعی وجود دارد به همین دلیل هر بازیکنی که به زمین می‌رود در قالب سیستم سرمربی بهترین نمایش را از خودش نشان می‌دهد، از همین‌رو واقعاً خیلی فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد و بازی می‌کند. هدف همه تیم فقط پیروزی و کسب سه امتیاز است و برای کسب برد و موفقیت اتحاد بی‌نظیری بین نیمکت و بازیکنانی که به زمین می‌روند وجود دارد. جدا از این مسائل رادو هم دروازه‌بان خیلی خوب و با تجربه‌ای است که هر بازی که درون چارچوب قرار گرفته بهترین نمایش‌ها را ارائه داده و یکی از عوامل موفقیت تیم ما بوده است.

صحبت از تقویت تیم و جذب بازیکنانی مانند شهریار مغانلو و آل‌کثیر و یکی دو بازیکن دیگر در پرسپولیس است، حضور این بازیکنان شانس بازی تو را کمتر نمی‌سازد؟

من بازیکن حرفه‌ای هستم و با تیمم هم قرارداد حرفه‌ای دارم، به همین دلیل از حضور مهاجمان جدید در پرسپولیس استقبال می‌کنم و می‌دانم که باید خیلی بیشتر از قبل تلاش کنم. جدا از این نکته به این اصل هم شدیداً اعتقاد دارم که وجود رقیبان زیاد و قوی خیلی به پیشرفتم کمک می‌کند و موجب می‌شود تا با شرایط فنی بهتری تمرین و بازی کنم.

در سه جام پیش‌رو شانس تیم‌تان را برای قهرمانی کدام جام بیشتر می‌دانی؟

من فکر می‌کنم شانس‌مان برای قهرمانی لیگ و به قول هواداران برای پوکر قهرمانی خیلی زیاد است اما ما در جام حذفی هم شرایط خوبی داریم و با تجربه‌ای که از چند دوره حضور در لیگ قهرمانان در سال‌های گذشته داشته‌ایم این فصل با تیمی پرمهره و نیمکتی قوی حتی به کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی امیدواریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرتر از ژاوی و گابی که نیست خارشون کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخچ

    • تاج 2 ستاره

      اولا که گل دربی گل به خودی بود نچسبونید به این آقا دومندش ببین تو لیست مازاد نباشی بابا جون بعد بیا کری بخون غصه نخور مانژو هم مثل بونجاح سه تا میچپونه به دماغوند

      پاسخ ها

      • علی پرسپولیسی و عاشق تبریز

        شما بدبخت ها به فکر خودتان باشید تا شش تا از العین نخورید

      • بدون نام

        خواهش میکنم اول پلی آف بیا بالا بعد حرف تیمت بزن اس سوراخ

    • ۴۴۴۴

      نترسید نترسید مانژو قدرتش هرچقدر هم که باشه به قدرت خوشانسی شما نمیرسه
      یه سوال خداوکیلی از نتیجه های تکراری یک بر صفر شما لنگیا خسته نشدید؟؟؟ خدای آدم همش فکر میکنه یه بازیه که همش داره تکراری میبینه ولی بالای تلوزیون زده زنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خسته نشدیم به شما هم ربطی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج