۹۴۵۱۷۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

فرهاد مجیدی را خرج حفظ صندلی نکنید

تجربه منصوریان به آنها ثابت کرده بود که برای موفقیت روی نیمکت تیم بزرگی مثل استقلال فقط محبوببیت و صرف بازیکن بزرگی بودن کافی نیست.

ایلنا: بیانیه به معنی آب پاکی روی دست آبیها بود. بند بازی روی اعصاب و روان هواداران استقلال به بدترین شکل ممکن به پایان رسید تا سرآخر فتح الله زاده و فرهاد مجیدی با نسخه عبور از استراماچونی وارد کارزار شوند. به این تصور که می‌توان از جایگاه آنها میان هواداران والبته محبوبیت ۷ مقدس برای این مهم بهره برداری کرد.

اما هواداران استقلال به آنها هم روی خوش نشان ندادند. تجربه منصوریان به آنها ثابت کرده بود که برای موفقیت روی نیمکت تیم بزرگی مثل استقلال فقط محبوببیت و صرف بازیکن بزرگی بودن کافی نیست. آنها به عینه می‌دیدند که مجیدی به قصد ساکت کردنشان وارد معادلات مدیران باشگاه شده است. تا به خیالشان با استفاده از علاقه هوادارن به فرهاد چشم بر استراماچونی ببندند. واکنشها اما هرگز آن چیزی نبود که تصورش را داشتند. فشارها تا آنجا ادامه یافت که فتح الله زاده با انبوهی از جامها در ویترین افتخاراتش مجبور به استعفا شد .

اگرچه این استعفا از سوی هیات مدیره رد شد و از اول هم معلوم بود فتح الله زاده نیامده که به این زودی برود اما حتی این حرکت نخ نما و از مد افتاده جناب شوالیه هم نتوانست وجه او نزد استقلالی‌ها را ترمیم کند. در تمام نظر سنجی‌ها استراماچونی دست بالا را نسبت به فرهاد دارد و برای هوادارن پذیرفتنی نیست که میراث او که صدرنشینی بعد از چهار سال سیاه برای آنها بود به دست دیگری بیافتد.

فرهاد مجیدی اما با نحوه رد کردن سرمربیگری استقلال و تاکیدی که بر امضای معنوی مردم پای دعوتنامه اش به این تیم داشت، ثابت کرد که باهوش‌تر از این حرف‌هاست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا و جواد

      خودش عاقل باشه نیاد هر چند که خودشم واسه جای استرا دندون تیز کرده و حالیش نیست کسی نمیخوادش

    • فریبا و جواد

      مجیدی همچین باهوشی هم نیست ، تو اینستا سابقش زیاده و مطمئنا کامنتارو رصد کرده که کسی نمیخواد مجیدی بیاد . اگه این کامنتا نبود الان مجیدی سرمربی بود

      پاسخ ها

      • استقلال

        خیلی هم باهوشه

      • استقلال

        نه تورو نیخوان به تو ربطی نداره لنگی

    • قلاده

      هیچ کسی برای ما طرفدارآن استقلال در حال حاضر محبوبتر و عزیزتر از استراماچونی نیست .وقتی میگم هیچکس یعنی اصلا کسی رو با استراماچونی مقایسه نکنید .اگر قرار باشد که مجیدی سرمربی استقلال باشه
      بایستی همان پایان فصل گذشته این کار صورت میگرفت .چرا اینطور نشد .چه کسی مانع مجیدی شد .این کار سلطانیفر بود که نگذاشت مجیدی سرمربی استقلال بشه .ایشان حتی در خواب هم نمی دید که استراماچونی بتواند با این بازیکنان اینچنین تیم قدرتمندی بسازد .وقتی سلطانی فر به قدرت تیم استقلال پی برد تصمیم گرفت تا این تیم را از هم بپاشد و در این زمینه موفق هم شدند .حالا میخواد با یک تیر دو نشان بزند .اول اینکه تیم تضعیف شده و دیگه نمیتونه قهرمان بشه دوم اینکه اگر مجیدی این تیم را تحویل بگیرد بعلت عدم نتیجه گیری ایشون هم مانند منصوریان خواهد سوخت .و لذا این آرزوی آقایآن سلطانیفر و انصاری فرد میباشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج