۹۴۵۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مشاور روحانی: حاتمی کیا مراقب باشد!

آشنا گفت: ابراهیم حاتمی‌کیا؛ چهره‌ی ماندگار سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم که هم شان ایشان رعایت شود و هم ایشان خیلی مراقب شان خودشان باشند.

خبرگزاری ایلنا: دو فیلم سینمایی رستاخیز و همچنین اظهارنظرهای ابراهیم حاتمی‌کیا این روز‌ها مورد توجه سینماگران و اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته است. در این میان حسام الدین آشنا(مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما) درباره این دو موضوع نظرات قابل تاملی دارد.

آشنا درباره حواشی‌ای که برای فیلم رستاخیز بوجود آمده است، گفت: حرف‌هایی که درباره فیلم رستاخیز گفته می‌شود، قضاوت زودهنگام قبل از دیدن فیلم است. فیلم را نمی‌توان با گزارش مکتوب نگاه کرد باید فیلم را دید. انشا الله فیلم به صورت اکران خصوصی دراختیار بعضی از کسانی که درباره آن اظهارنظر کردند، قرار می‌گیرد و آن وقت اظهارنظرهای واقع بینانه‌تری را شاهد هستیم.

وی همچنین درباره سخنان ابراهیم حاتمی‌کیا و انتقادات وی از جشنواره فیلم فجر و مدیران فرهنگی دولت یازدهم گفت: ابراهیم حاتمی‌کیا؛ چهره‌ی ماندگار سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم که هم شان ایشان رعایت شود و هم ایشان خیلی مراقب شان خودشان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی جعفری پور

      روحانی مچکریم

    • ساناز

      ااااااااااا اگه کسی از دولت شما انتقاد کنه وحرف دلشو بزنه به تعبیر شما و طرفداراتون یعنی شانشو رعایت نکرده لطفا جنبه انتقاد رو داشته باشید دولت تدبیر وامید! حالا اگه همچین حرفی رو یکی از طرفداران شماها به دولت قبل زده بود چه قدر طرفداریشو که نمیکردید تمومش کنید دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج