جاباما
۹۴۵۳
۵ نظر
۵۱۵۵
۵ نظر
۵۱۵۵
پ

۱۰نكته راجع به زنان از زبان ستاره ها

فرزاد فرزین و زنان

اولین آهنگی که خواند، «شراره» نام داشت. نه این شراره‌ای که این روزها معروف شده! نه، یک «شراره» دیگر. فرزاد فرزین چند سالی است که با صدای قوی خود، هواداران زیادی در میان جوانان پیدا کرده است. در این شماره از او خواستیم که نظرش را در ۱۰ نکته درباره زنان بگوید.

فرزاد فرزین و زنان
فرزاد فرزین و زنان


اولین آهنگی که خواند، «شراره» نام داشت. نه این شراره‌ای که این روزها معروف شده! نه، یک «شراره» دیگر. فرزاد فرزین چند سالی است که با صدای قوی خود، هواداران زیادی در میان جوانان پیدا کرده است. در این شماره از او خواستیم که نظرش را در 10 نکته درباره زنان بگوید. بخوانید:


حساس، احساساتي و البته زودرنج

خانم‌ها نسبت به آقايان حساس‌تر هستند. به دليل احساسات زياد و يا بهتر است بگويم غليان احساسات‌شان، زودتر از آقايان با ديگران ارتباط برقرار مي‌كنند حتي قادرند با اشياء و حيوانات نيز رابطه احساسي برقرار كنند، كاري كه به ندرت در آقايان اتفاق مي‌افتد. اين احساسات وقتي با حس مادرانه عجين مي‌شود، ديگر قابل توصيف نيست. به دليل احساساتي بودن، طبيعتا زودرنج‌تر هستند و آقايان بايد كاملا مراقب حركات، رفتارها و صحبت‌هاي خود باشند تا آنها را آزرده و ناراحت نكنند.


مديران موفق

خانم‌ها در اكثر مسائل بسيار دقيق هستند و اگر برخي خصوصيات گفته شده را به اين دقت اضافه كنيم، مي‌توانيم نتيجه‌گيري كنيم كه خانم‌ها يا مدير نمي‌شوند يا اگر مدير شوند، قطعا مدير موفقي خواهند بود. حتي مي‌توانند اين مديريت را در فضاي خانه و خانواده نيز به نحو احسن اجرا كنند.


دوستي‌هاي سستي دارند

دوستي‌هاي خانم‌ها با خانم‌ها به اندازه دوستي آقايان با جنس مرد، محكم نيست. به طور كلي مي‌توان گفت آقايان با معرفت‌تر هستند، اما خانم‌ها حتي سر مسائل جزئي و كم اهميت با دوستان صميمي خود قطع رابطه مي‌كنند و به راحتي آنها را از دست مي‌دهند. البته اين مسأله مربوط به زندگي زناشويي نمي‌شود، اين مسأله فقط در رابطه با همجنسان خودشان صدق مي‌كند.


نظافت ۲۰

اكثر خانم‌ها به تميزي و نظافت خيلي اهميت مي‌دهند. نظم و ترتيب براي آنها بسيار مهم است و حتي گاهي قادر به تحمل افراد شلخته نيستند. دوست دارند محيط كار و زندگي‌شان هميشه تميز و مرتب باشد و همه چيز سرجاي اصلي خودش قرار داشته باشد. اين خصلت را كمتر در آقايان مشاهده مي‌كنيد.


آشپزهاي خوب ولي نه به اندازه آقايان

خانم‌ها معمولا آشپز‌هاي ماهر و خوبي هستند. كميت آشپزي آنها به طور كلي بهتر از آقايان است اما همچنان كيفيت آشپزي آقايان بهتر است و هميشه بهترين آشپزهاي دنيا مرد بوده اند. هر كاري هم مي‌كنند نمي‌توانند در آشپزي به پاي آقايان برسند.


باهوش و ريزبين

اكثر خانم‌ها از هوش بالايي برخوردار هستند و اگر از اين هوش به درستي استفاده كنند به موقعيت زيادي دست پيدا خواهند كرد، علاوه بر هوش سرشار، بسيار ريزبين هستند و به نكاتي دقت مي‌كنند كه شايد بسياري از آقايان به آن نكات اهميت نمي‌دهند. گاهي اين نكات بسيار مهم است و گاهي نيز اصلا اهميت ندارد، اما به هر حال خانم‌ها ريزبيني خاص و منحصر به فرد خود را دارند.


زيادي كنجكاوند، باور كنيد

خانم‌ها خيلي كنجكاو هستند و به نظر من روي بسياري مسائل كه كنجكاوي بيهوده است، زياد از حد كنجكاوي مي‌كنند به طور كلي چون ريزبين هستند، هميشه در حال كنجكاوي هستند غافل از اينكه اين كنجكاوي بعضي جاها كار دستشان مي‌دهد. اما از حق نگذاريم يك جاهايي هم اين كنجكاويشان خيلي به درد بخور مي‌شود.


هم فرشته، هم شيطان

خانم‌ها كاملا با آقايان متفاوت هستند. هم مي‌توانند اينقدر خوب باشند كه فقط شبيه فرشته‌ها باشند و هم مي‌توانند اينقدر بدجنس باشند كه حتي يك سور به شيطان هم بزنند. البته اين موضوع شايد در مورد آقايان نيز صدق كند، اما اصولا مردها يك كم خاكستري‌تر هستند.


خوب حرف مي‌زنند

خانم‌ها دوست دارند بيشتر از اينكه شنونده باشند، گوينده باشند. دوست دارند هميشه شنونده داشته باشند تا بتوانند صحبت كنند. گاهي به نكاتي اشاره مي‌كنند كه براي استحكام زندگي زناشويي مي‌تواند بسيار مفيد باشد، در حالي كه ممكن است آقايان حتي به آن نكات توجه نكنند. ولي به طور كلي و در نهايت خانم‌ها همراهان بسيار خوبي هستند و وجود آنها لازم و ضروري است.


امان از حسادت زنانه

هيچ‌كس نمي‌تواند اين حقيقت را انكار كند كه خانم‌ها حسود هستند، البته همه انسان‌ها مي‌توانند حسود باشند، اما اين حس در خانم‌ها بيشتر است. حسادت‌هاي زنانه گاهي زندگي را نابود مي‌كند. هرگز نبايد كاري كنيد كه اين حس آنها انگولك شود، وگرنه واي به حالتان.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

فرزاد فرزین و زنان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      جالب بود اما بخش حسادت رو قبول ندارم
      چون آقایون هم به اندازه خانم ها حسود هستن

    • پریناز آتیش

      عذر میخوام مگه ایشون روانشناس هستند که اینطوری تجزیه و تحلیل شخصیتی میکنند. نه فقط در مورد خانمها بلکه آقایون رو هم میگم . البته اگر نظر هم بخواهیم بدهیم هیچ چیزی مطلق نیست و خداوند به یک اندازه برای خانمها و آقایون شخصیت و فکر قرار داده اما بعضی از این عادت های غلط فرهنگی است و به جنسیتی ربطی نداره .

    • n

      مرسی آقا فرزاد

    • علي

      خداييش مطلب مسخره اي بود . مگه اين آقا روانشناسه؟؟؟؟؟
      يا فرد مهميه؟؟؟؟؟
      منم كلي نظر دارم بدوين بياين مصاحبه!!!!!!!
      همچين ميگين انگار اهل بيت پيغمبر اين حرفارو زدن.
      جمع كنين اين حرفاي مسخررو.
      خيلي چيزا تو خيلي از آدما ميتونه تغيير كنه و نسبيه.زن و مرد هم نداره.

    • زهرا

      بابا همچین با تجربه گونه حرف میزنه هر کی هندونه فک میکنه شیش تا زن داشته و طلاق داده واللللللا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج