جاباما
۹۴۵۴۶۸
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

ماهینی: مصدوم نیستم، به لیگ برتر برمی‌گردم

دانیال ماهینی گفت: حذف تیم‌های نظامی از فوتبال ایران یک اتفاق بد و تلخ بود. خروج این تیم‌ها از فوتبال قطعاً یکی از دلایلی بود که بازیکنان به دنبال معافیت از راه‌های غیرقانونی رفتند.

خبرورزشی: دانیال ماهینی بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی در حال بازگشت به لیگ برتر است. او که در زمان کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و قهرمانی با استقلال خوزستان را در لیگ برتر تجربه کرده بود در گفت‌وگویی با خبر وررزشی به نکات جالبی اشاره کرد. از جمله دوران حضور در ملوان. این مصاحبه را بخوانید.

مدتی است خبری از شما در بازی‌های لیگ برتر نیست!

حذف تیم‌های نظامی از فوتبال ایران یک اتفاق بد و تلخ بود. خروج این تیم‌ها از فوتبال قطعاً یکی از دلایلی بود که بازیکنان به دنبال معافیت از راه‌های غیرقانونی رفتند. با این حال من ترجیح دادم برای باقی‌مانده دوران سربازی‌ام به تیم ملوان بروم و تصمیمی غیر از این پیش رویم نبود و، چون ملوان در لیگ یک حضور داشت از لیگ برتر دور شدم.

البته سازمان نظام وظیفه به تازگی اعلام کرده بازیکنانی که در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند تا سن ۲۸ سالگی از سربازی معاف هستند.

به نظر من این تصمیم هم تصمیم خوبی نیست. دوران طلایی فوتبالیست از ۲۷ تا ۳۱ سالگی است و اگر تیم‌های نظامی به فوتبال برمی‌گشتند یک اتفاق خوب برای فوتبالیست‌ها بود. یک بار هم در گزارش‌ها خواندم بهتر است فوتبالیست‌ها در دوران سربازی در هر تیمی که دوست دارند، بازی کنند و بخشی از درآمد این دو سال را به دولت بدهند که به نظر من این پیشنهاد هم پیشنهاد خوبی است.

استقلال خوزستان که قهرمانی در لیگ برتر را با آن تجربه کردی این روز‌ها در لیگ یک حضور دارد!

من دوران خوبی در این تیم داشتم. قهرمان لیگ برتر شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردم. بعد از بازگشت از سایپا هم در این تیم بازی کردم. به نظرم اگر مشکلات مالی نبود این تیم اکنون در لیگ برتر حضور داشت و باز هم یکی از مدعیان قهرمانی بود. در تیم ملوان هم این مشکلات را تجربه کردم. بدون شک اگر ملوان مشکلی مالی نداشته باشد با توجه به پتانسیل فوتبال شمال می‌تواند یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر باشد. مردم در این شهر به خوبی از این تیم حمایت می‌کنند. استقلال خوزستان هم چنین شرایطی دارد.

خب در هفته هفتم سربازی‌ات تمام شد، اما به تیمی ملحق نشدی، آیا مصدوم هستی؟

نه اتفاقاً از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم، چون به صورت اختصاصی تمرین می‌کردم و در تمرین یکی از تیم‌ها در بوشهر هم حاضر می‌شدم تا در شرایط ایده‌آل تمرین کنم. اگر تا الان به تیمی ملحق نشده‌ام به این خاطر بود که می‌خواستم در فصل نقل و انتقالات جابه‌جا شوم و تعطیلات زمستانی فرصت خوبی برای انتخاب تیم است. سعی می‌کنم در روز‌های آینده تصمیم خوبی در این باره بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرعلی پرسپولیسی

      ماهینی بازیکن خوبی بود واقعا برای پرسپولیس زحمت کشیدفصلی که پرسپولیس محروم بااونکه درد داشت اما برای پرسپولیس بدون منت بازی کرده حالاکه داره میره باید باشگاه یه تقدیر در خور نام ماهینی براش بگیره....

      پاسخ ها

      • بام ایران کوهرنگ

        پرفسور این دانیال ماهینی نه حسین ماهینی آبرومون نبر پرسپولیسی

      • بدون نام

        این دانیال ماهینی

      • جابر

        لنگی جون این دانیال ماهینی نه حسین ماهینی .اینا را ما باید توصیح بدیم به شماها

      • محمد طاهریان

        این ماهینی بازیکن استقلال خوزستان هست نه حسین ماهینی

      • فقط قرمز

        داداش من اونی که شما میگین حسین ماهینیه این مطلب درمورد دانیال ماهینی هستش

      • بدون نام

        این اون ماهینی نیست عمو

    • امیرعلی پرسپولیسی

      دوستان ببخشید اشتباه شده من اصن به اسم کوچک توجه نکردم فقط محاصبه رو خوندم فکرکردم حسین ماهینی..بازم ببخشید ایناهمش از پیری سن ما رفته بالا چشم ماهم خوب نمبینه بازم معذرت میخوام...

      پاسخ ها

      • بام ایران کوهرنگ

        دوستت داریم عموی پرسپولیسی خدا سایه بزرگترها همیشه بالای سر ما باشه به عشق پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج