۹۴۵۵۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بلاتکلیفی به استقلال ضربه می‌زند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نبود سرمربی و مشخص نبودن زمان تمرین، بلاتکلیفی بزرگی است و به استقلال ضربه می زند.

خبرگزاری مهر: مرتضی یکه در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: در حالی که تا شروع لیگ برتر و لیگ قهرمانان زمان زیادی باقی نمانده اما هنوز آبی پوشان تکلیف خود را نمی دانند و وضعیت سرمربی تیم هم مشخص نیست. استقلال باید هر چه زودتر، تمرینات خود را شروع کند تا از لحاظ بدنی و کارهای تاکتیکی به آمادگی کامل دست یابد.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دوم بهمن ماه آغاز بازی های پلی آف لیگ قهرمانان است در حالی که حریف استقلال به دنبال جذب بازیکن خارجی است و انجام تمرینات منظم است، اما هنوز آبی پوشان نه وضعیت سرمربی شان مشخص است و نه مدیرعامل آنها مشخص شده است و به راحتی هر روز را از دست می دهند و این بلاتکلیفی می تواند به استقلال ضربه بزرگی بزند.

یکه خاطرنشان کرد: مسئولان استقلال هر چه زودتر باید تکلیف را مشخص کنند. استراماچونی یا هر سرمربی دیگر باید تمرینات تیم را سریع تر آغاز کرده تا تیم به یک وحدت تاکتیکی و آمادگی خوب برای شروع مسابقات داشته باشد.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید و استعفای برخی از اعضای هیئت مدیره، اظهار داشت: متأسفانه در تاریخ باشگاه استقلال این چنین هیئت مدیره و مدیرعامل ضعیفی نداشتیم. حالا دیگر کار به جایی رسیده که استعفا هم نمی تواند دردی را دوا کند. روزی که باید همه کارها انجام می شد تا تیم به این شرایط بد نرسد، کاری صورت نگرفت و استراماچونی به راحتی اینها را ترک کرد. حالا که هواداران فقط او را می خواهند و همه تحت فشار هستند، مسئولان به دنبال استراماچونی رفته تا او را به استقلال بازگرداند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: امیدوارم اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید بعد از انتخاب، تنها هدفشان موفقیت این تیم باشد. هرچند که باید صبر کرد ببینیم وزارت ورزش چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

وی با حمایت از هواداران استقلال تصریح کرد: هیچکس به اندازه طرفداران استقلال از این اتفاقات ضربه ندیده است. در حالی که آبی پوشان در شرایط خوبی قرار گرفته و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می دادند، برخی با کارشکنی باعث شدند استقلال از آن آرامش به دور شوند و این هواداران هستند که چوب این بی تجربگی و ضعف ها را می خورند.

یکه در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می خواهم صبور باشند. از تیمشان حمایت کنند و امیدوارم مسئولین هم شرایط این روزها را کاملاً درک کرده و با تلاش زیاد آرامش را به اردوی استقلال بازگردانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خب این خواست وزیر و دست نشونده هاشه
      شمام خودتو ناراحت نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج