جاباما
۹۴۵۵۱۴
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

دفاع توئیتری پسر ارشد ترامپ از پدرش

"دونالد ترامپ جونیور" پسر ارشد ترامپ در سلسه توییت‌هایی با مقایسه واکنش سریع دولت ترامپ در برابر حمله به سفارت آمریکا در بغداد با آنچه که در سال ۲۰۱۲ دولت اوباما درجریان حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی انجام داد، با نیش و کنایه به دولت اوباما از نحوه رهبری پدرش تمجید کرد.

عصر ایر ان: "دونالد ترامپ جونیور" پسر ارشد ترامپ در سلسه توییت‌هایی با مقایسه واکنش سریع دولت ترامپ در برابر حمله به سفارت آمریکا در بغداد با آنچه که در سال ۲۰۱۲ دولت اوباما درجریان حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی انجام داد، با نیش و کنایه به دولت اوباما از نحوه رهبری پدرش تمجید کرد.

او نوشت:" این خوشحال کننده است که در کشوری باشید که یک بار دیگر آن گونه که باید رهبری می‌شود. وقتی سفارت ما در بغداد مورد حمله قرار می‌گیرد و کارکنان سفارت درخواست کمک می‌کنند، فورا کمک را دریافت می‌کنند.

واکنش دیروز در مقایسه با پاسخ شرم‌آور (دولت اوباما) به درخواست کمک کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی( در سال ۲۰۱۲) همه آن چیزی است که باید اکنون و پس از این درباره رهبری (یک کشور) بدانید.

دفاع توئیتری پسر ارشد ترامپ از پدرش

پسر ترامپ همچنین در توییتی دیگر به رسانه های جریان اصلی آمریکا حمله کرد و آنها را متهم به سیاسی کاری و حتی جانبداری از دشمنان آمریکا کرد.

او نوشت:" این روز غم‌انگیزی است که می‌بینید رسانه‌های آمریکا چقدر ناراحت هستند که حمله سفارت عراق به فاجعه‌ای مانند "بنغازی" تبدیل نشده است زیرا این دولت راه‌هایی برای اقدام و دفاع از آمریکایی‌ها به وجود آورده است.. حداقل حالا می‌دانیم رسانه‌های ما کدام سمتی هستند!"

دفاع توئیتری پسر ارشد ترامپ از پدرش

ترامپ و حامیان او از زمان تشدید بحران حمله به سفارت خانه آمریکا در بغداد مادم تلاش دارند با مقایسه عملکرد سریع خود در اعزام نیروی کمکی به سفارت آمریکا این ماجرا را با حادثه حمله به کنسولگری آمریکا در سال ۲۰۱۲ و در دوره دولت اوباما مقایسه کنند و این گونه نتیجه بگیرند که رهبری دولت ترامپ مقتدرتر از اوباما بوده و برای جان آمریکایی‌ها ارزش بیشتری قایل است.

در ماجرای حمله به کنسولگری آمریکا در سپتامبر سال ۲۰۱۲ در شهر بنغازی لیبی ۴ شهروند آمریکایی از جمله "کریستوفر استیونس" سفیر وقت ایالات متحده آمریکا در لیبی کشته شدند.

"کریستوفر استیونس" سفیر کشته شده آمریکا در جریان حمله سپتامبر 2012 به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی

دفاع توئیتری پسر ارشد ترامپ از پدرش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به ترامپ قهرمان

    • بدون نام

      عراق هم مثل لیبی نابود خواهد شد

    • بدون نام

      باعث تمام این جنایات فعلا پدرت هست دولتش. سیاستش .دنباله سیاست کثیف گذشته رژيم امریکا درجهان .پس لال شو جوجوک .چقدر زشته که ادم خانواده خودش رو وارد بازی کثیف سیاست بکنه .ترامپو امروز حقیرتر شده هرچنده کماکان روی بالاترین قدرت جهان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج