جاباما
۹۴۵۶۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازیکن سابق منچسترسیتی:

گواردیولا از سیتی خواهد رفت

مایکل براون بازیکن سابق سیتی معتقد است که پپ گواردیولا به جدایی از سیتی فکر می کند و باشگاه نیز این را می داند.

ورزش سه: پپ گواردیولا تا سال ۲۰۲۱ با سیتی قرارداد دارد و از سال ۲۰۱۶ که سرمربی این باشگاه شده، توانسته دو قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

سیتی با پپ فصل گذشته فاتح سه گانه فوتبال انگلیس شد، ولی شرایط برای این تیم در فصل جاری متفاوت است. سیتی با دو بازی بیشتر از لیورپول یازده امتیاز کمتر دارد و در رده سوم جدول، امید چندانی به قهرمانی ندارد.

گواردیولا از سیتی خواهد رفت

شایعات زیادی در مورد جدایی گواردیولا در پایان فصل شنیده می‌شود و خود او عنوان کرده است که فعلا عجله‌ای برای تمدید ندارد.

مایکل براون در مورد آینده گواردیولا به رادیو ۵ لایو گفت: «به شخصه معتقدم گواردیولا در پایان فصل از سیتی خواهد رفت. فران سوریانو به عنوان مدیر اجرایی سیتی شایعات جدایی گواردیولا را تکذیب کرده و عنوان داشته است که روی پپ برای آینده حساب می‌کند، اما با توجه به دستاورد‌های فوق العاده‌ای که گواردیولا در سیتی داشته، زبان بدن او اخیرا تغییر کرده و همه چیز نشان می‌دهد که او در پایان فصل خواهد رفت.»

براون ادامه داد: «جدایی آرتتا و رفتن او به آرسنال نیز یک نشانه دیگر است و نشان می‌دهد که سران سیتی به گزینه‌های جانشینی پپ فکر می‌کنند. آرتتا فکر می‌کرد که جانشین پپ خواهد شد، ولی پالس هاس مثبتی از سران باشگاه دریافت نکرد و ترجیح داد به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت بدهد. معتقدم قضیه جدایی پپ جدی است و آرتتا اگر اطمینان داشت که پپ تا پایان قراردادش خواهد ماند و سپس جانشین وی می‌شود، همچنان در سیتی می‌ماند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج