۹۴۵۶۶۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

وزیر نخواست یک ایتالیایی، جانشین استرا شود؟

پیش از انتصاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تیم مذاکره کننده این باشگاه، توافقنامه‌ای را با یک مربی ایتالیایی دیگر امضا کرده بود تا دی بیاسی جانشین استراماچونی شود اما آبی‌ها در دقیقه ۹۰ حاضر به امضای قرارداد با این سرمربی نشدند.

خبرگزاری فارس: چند ساعت پیش یک خبرنگار نیکولو اسکیرا خبرنگار گازتا دلو اسپورت توئیتی جنجالی را منتشر کرده است که باشگاه استقلال با جیانی دی‌بیاسی برای جانشینی استراماچونی مذاکره کرده بود و خلیل زاده و علی خطیر پیشنهاد قراردادی تا سال ۲۰۲۱ با دستمزد ۱۰۵ میلیون یورو را ارائه کرده بودند و این سرمربی آماده پرواز به ایران بود، اما مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش) موافق این موضوع نبود و ترجیح داد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود.

اسماعیل خلیل زاده در واکنش به این موضوع اظهار داشت: دی بیاسی جزو گزینه‌های بود که امروز در هیئت مدیره بررسی شد، ولی با نظر همه اعضا از بین گزینه‌ها حذف شد.

وزیر نخواست یک ایتالیایی، جانشین استرا شود؟

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا دی بیاسی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد گفت: آقای دی بیاسی علیرغم معرفی توسط آقای خطیر با توجه به اینکه در دو سال اخیر بیکار بوده و در دوره مربیگری اکثرا در سری C ایتالیا حضور داشته و سابقه قهرمانی در هیچ رده‌ای نداشته وکارنامه اش ضعیف بود مورد توجه هیات مدیره قرار نگرفت و کنار گذاشته شد.

وی افزود: به جز این مربی یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی هم در بین اسامی بودند که هیات مدیره آن‌ها را هم کنار گذاشت.

در حالیکه جریان مذاکره این مربی ایتالیایی و باشگاه استقلال به خوبی پیش می‌رفت و قرار بود با حقوق یک و نیم میلیون یورو تا سال ۲۰۲۱ استقلالی‌ها با او قرارداد امضا کنند، اما ناگهان نمایندگان استقلال استفاده از مربی ایرانی را به منصوب کردن یک مربی خارجی دیگر به عنوان سرمربی اولویت قراردادند و از امضای قرارداد نهایی با دی‌بیاسی امتناع کردند.

جریان مذاکرات طرفین قرارداد به گونه‌ای خوب پیش رفته بود که توافقنامه اولیه و پیشنهادی باشگاه استقلال که شامل هشت صفحه می‌شد را وکیل دی‌بیاسی امضا کرده بود. حتی باشگاه استقلال بلیتی را برای تاریخ فردا (جمعه) برای این مربی ایتالیایی در نظر گرفته بود و تماس تصویری را نیز با دی‌بیاسی برقرار کرده بود.

قرار بود قرارداد مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال ۱۸ ماهه باشد و بازیکنانی، چون نیکلاس بنتنر و ماتیاس سیلوستره همراه با او به جمع آبی‌های پایتخت منتقل شوند. وکیل دی‌بیاسی که این اطلاعات را در اختیار خبرنگار ما قرار داده است بخشی از پاداش‌های این مربی در توافقنامه اولیه استقلال با دی‌بیاسی را نیز منتشر کرد که طبق آن قرارداد او با استقلال ۷۵۰ هزار دلار است.

همچنین سایر پاداش‌های در نظر گرفته شده برای این مربی به شرح زیر است:

۱۰۰ هزار دلار برای قهرمانی جام حذفی
۲۵۰ هزار دلار برای قهرمانی در لیگ برتر
۶۰۰ هزار دلار برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا
۴۰۰۰ دلار برای برد در هر بازی

کسر ۲۰۰۰ دلار برای شکست در هر بازی
۱۵ هزار دلار برای پیروزی در داربی
۲۵۰ هزار دلار برای سه دستیار


با وجود این توافقات، انصراف دقیقه ۹۰ استقلالی‌ها باعث شد تا مربی ایتالیایی دیگری روی نیمکت استقلال ننشیند و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج