جاباما
۹۴۵۸۸۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

میراسماعیلی: انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم

رئیس فدراسیون جودو گفت: آمریکایی‌ها با این کار نشان دادند بزرگ‌ترین تروریست دنیا هستند و قطعاً‌ ما انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: آرش میراسماعیلی در گفت‌وگویی، پس از شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست. شهادت سردار سلیمانی سردار دل‌ها را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده سلیمانی تسلیت عرض می‌کنم. امروز سردار دل‌ها ما را ترک کرد و به آرزویش که شهادت بود، رسید. کسی که جانش را در راه امنیت مرزهای این سرزمین فدا کرد. او سال‌ها مجاهدانه مقابل استکبار جنگید و در نهایت به آرزویش رسید.

وی افزود: سردار سلیمانی سال‌ها ایثار کرد و امروز به آنچه که آرزویش بود یعنی شهادت رسید و به دوستان شهیدش پیوست. امیدوارم راه سردار سلیمانی که وظیفه همه ما است را بتوانیم ادامه دهیم.

میراسماعیلی: انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم

رئیس فدراسیون جودو گفت: آمریکایی‌ها با این کار به همه دنیا نشان دادند که آنها جنایتکار هستند با این رفتار همه ملت ایران را متحد کردند و این ترور نشان داد که بزرگ‌ترین تروریست دنیا آمریکا است حالا ایران یکبار دیگر متحد شده و مقابل استکبار جهانی محکم‌تر می‌ایستد. همه ما خواستار انتقام خون سردار سلیمانی هستیم. ما امنیتی که در مرزهایمان را داریم را مدیون سردار سلیمانی و یارانشان هستیم. بدون شک انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت.

میراسماعیلی خاطر نشان کرد:‌همه ما ورزشکاران جدا از جامعه مذهبی و نظامی و مردم این کشور نیستیم همه پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم و به عنوان کوچک‌ترین سرباز مطیع رهبرمان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلیلی قوشچی

      شما که تعلیق هستید

    • بدون نام

      شما وظیفه ات را در فدراسیون تعلیق شده درست انجام بده و به دنبال خراب کردن این و آن نباش لازم نیست انتقام سردار دلها را بگیری.نان به نرخ روز خور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج