۹۴۵۹۴۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

قهرمان‌ها شبیه قاسم سلیمانی‌اند

قهرمان‌ها شبیه حاج قاسم سلیمانی‌اند... قلب قهرمان‌ها برای همه بچه‌های بی‌گناه فسلطین و یمن و میانمار می‌تپد. قهرمان‌ها یک روزی قدس را فتح می‌کنند؛ دیگر صدایم در نمی‌آید... شمرده‌تر ادامه می‌دهم: قهرمان‌ها اجازه نفس کشیدن به دشمنان خدا نمی‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: می‌نشیند مقابلم و می‌گوید: من بزرگ که شدم دوست دارم قهرمان شوم! می‌گویم: به تو می‌آید قهرمان باشی عزیزم؛ به تو و به همه دوستانت... نزدیک‌تر می‌نشیند و می‌گوید: قهرمان‌ها چه شکلی هستند مادر؟

می‌بیند از صبح مقابل تلویزیون نشسته‌ام و گریه ‌می‌کنم؛‌ می‌آید کنارم و می‌گوید: چه شده مادر؟ می‌گویم «حاج قاسم سلیمانی‌» قهرمان همه‌مان شهید شده دلبندم... می‌نشیند مقابلم و می‌گوید: من بزرگ که شدم دوست دارم قهرمان شوم! در چشم‌هایش که حالا دارد از اشتیاق برق می‌زند زل می‌زنم و می‌گویم: به تو می‌آید قهرمان باشی عزیزم؛ به تو و به همه دوستانت... نزدیک‌ترم می‌نشیند و می‌گوید: قهرمان‌ها چه شکلی هستند مادر؟

قهرمان‌ها...؟ خوب گوش کن تا برایت بگویم: قهرمان‌ها مهربان‌اند، نمی‌گذارند آب توی دل کسی تکان بخورد، قهرمان‌ها به خاطر خدا و مردمی که دوستش دارند از خودشان می‌گذرند...

قهرمان‌ها بچه‌ها را خیلی دوست دارند، دلبندم! بچه‌های شهید به قهرمان‌ها «بابا» می‌گویند! قهرمان‌ها روی سرشان سربندی دارند که رویش نوشته «یا حسین» روی لباس‌هایشان نوشته: «می‌رویم تا انتقام سیلی مادر بگیریم» قهرمان‌ها چشمشان همیشه خسته است؛ کم می‌خوابند، بعضی از قهرمان‌ها شهید می‌شوند عزیزدلم...

دست‌های کوچکش را می‌گذارد روی چشم‌هایم تا خیسی اشک‌ها را حس کند. می‌خواهد ببیند مادرها برای قهرمان‌هایشان چه می‌کنند...

قهرمان‌ها شبیه حاج قاسم سلیمانی‌اند... قلب قهرمان‌ها برای همه بچه‌های بی‌گناه فسلطین و یمن و میانمار می‌تپد. قهرمان‌ها یک روزی قدس را فتح می‌کنند؛ دیگر صدایم در نمی‌آید... شمرده‌تر ادامه می‌دهم: قهرمان‌ها اجازه نفس کشیدن به دشمنان خدا نمی‌دهند.

دست‌های کوچکش را مشت می‌کند. خیلی خوب دارد به حرف‌هایم گوش می‌کند؛ قول داده است به حرف‌هایم گوش بدهد... ببین عزیزم! قهرمان‌ها همیشه زنده‌اند.

اصلاً قهرمان‌ها که شهید می‌شوند دستشان بازتر می‌شود عزیزم؛ تازه کارشان شروع می‌شود. تازه دست ما را هم می‌گیرند تا به آسمان ببرند...

قهرمان‌ها یک روزی کنار کعبه دور امام زمان (عج) را می‌گیرند و قول می‌دهند که در تمام عالم گُل بکارند؛ قول می‌دهند دیگر اجازه ندهند هیچ علف هرزی در باغ‌ها بروید. قهرمان‌ها روزی زمین را هم آسمان می‌کنند. اگر حواست باشد و دقت کنی حاج قاسم را هم بینشان می‌بینی که برایت دست تکان می‌دهد.

دست‌های مرا می‌گیرد و می‌گوید: من هم قول می‌دهم قهرمان بشوم...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      چه خوب نوشتی، و همه قهرمانهای سرزمین ما در جبهه ها خونشان بروی زمین ریخت،مثل چمران، مثل حاج قاسم و ...

    • بدون نام

      قلب یک ملت را آتش زدی سردار،،،همه انگار عزیز از دست دادن سلطان...یک دنیا افسوس پادشاه قلب ها...بدروووووود سلطان ولی نبودنت را چه کنییییم؟؟؟؟

    • کارگر

      باید درس خوبی به امریکا داد ما منتظریم

    • مهدی

      شهادت تبریک حاج قاسم انتقام خونت را میگیریم پایگاه های ای کثافتها رو آتش جهنم باید درست کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج