۹۴۵۹۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شزنی: یوونتوس به دنبال قهرمانی در همه جام‌هاست

ووژیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس هدف تیمش در سال ۲۰۲۰ را فتح همه عناوین دانست.

ورزش سه: یوونتوس در آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ در سوپرکاپ ایتالیا مغلوب لاتزیو شد تا فرصت قهرمانی در اولین جام این فصل را از دست بدهد. ووژنیک شزنی مدعی شد بازیکنان یوونتوس تشنه موفقیت بوده و قصد دارند در تمامی رقابت ها در سال پیش رو پیروز شوند.

ووژنیک شزنی گفت: "ما باید در امور دفاعی پیشرفت کنیم، زیرا معمولا تیمی که کمترین گلها را دریافت می کند می تواند قهرمان سری آ شود. من فکر می کنم که ما کیفیت لازم برای انجام این کار را داریم و باید تمایل به مبارزه فراوان و ثبت کلین شیت را دوباره در خود کشف کنیم. با شناختنی که از هم تیمی هایم دارم، می دانم که خیلی زود به این مرحله خواهیم رسید.

شزنی: یوونتوس به دنبال قهرمانی در همه جام‌هاست

من معتقدم رقابت برای فتح اسکودتو بین یوونتوس، اینتر، لاتزیو و رم است. چند هفته پیش هیچ کس در مورد لاتزیو صحبت نمی کرد، اما آنها در حال حاضر تیمی آماده هستند و رم نیز بسیار خوب عمل می کند.

هدف من همیشه قهرمانی در همه جام هاست است و هدف یوونتوس باید اینگونه باشد. شکست در سوپرکاپ ناامید کننده بود، اما این سال جدیدی است و ما تشنه موفقیت بوده و می خواهیم فاتح همه عناوین در سال 2020 شویم.

بازی مقابل کالیاری دشوار خواهد بود، زیرا آنها ثابت کردند که یکی از تاثیرگذارترین تیم های سری آ در این فصل هستند. کالیاری در بازار نقل و انتقالات تقویت شده اند و استعداد زیادی خصوصا در خط حمله در ترکیب خود دارند. شرایط در اولین بازی بعد از تعطیلات کریسمس همیشه مقدار کمی مجهول است، اما ما آماده خواهیم شد تا سه امتیاز را به خانه بیاوریم.

خرید دژان کولوسفسکی؟ او یک بازیکن قدرتمند و بااستعداد است. من فکر می کنم یووه بازیکن فوق العاده ای را جذب کرد و کولوسفسکی به پیشرفت خود را در پارما ادامه داده و تجربه بیشتری در سری آ را بدست می آورد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج