جاباما
۹۴۶۰۱۷
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

آمریکا به ایران: متناسب با عملِ ما انتقام بگیرید!

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به پیام‌ آمریکا به ایران پس از شهادت سپهبد سلیمانی، گفت:آمریکایی ها صبح جمعه به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید؛ در حالی که آنها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

ایسنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به پیام‌ آمریکا به ایران پس از شهادت سپهبد سلیمانی، گفت:آمریکایی ها صبح جمعه به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید؛ در حالی که آنها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

سردار علی فدوی جانشین شامگاه جمعه در برنامه حاشیه و متن شبکه سوم سیما، اظهار کرد: در صحنه‌های بسیار زیادی حاج قاسم را دیدم که احتمال شهادت در آنها بسیار زیاد بود، اما وقتی خداوند مقدر کند یک نفر بماند تا کارهای بزرگی انجام دهد، اینگونه می‌شود که حاج قاسم ماند و کارهای بزرگی کرد و در اوج به شهادت رسید.

آمریکا به ایران: متناسب با عملِ ما انتقام بگیرید!

وی افزود: عملیاتی که آمریکایی‌ها انجام دادند اینگونه نیست که از توانمندی نظامی و تکنولوژی خاصی برخوردار باشد و عملیات آنها از نظر نظامی ارزش چندانی ندارد، ما هم می‌توانیم پهپادمان را بفرستیم و هر هدف متحرکی را با موشک‌های لیزری مورد هدف قرار دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه درباره جزئیات سفر سردار سلیمانی به عراق گفت: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند و در این سفر نیز به دعوت مقامات دولت عراق به بغداد سفر کردند. مخصوصاً این دفعه که حاج قاسم از سوریه به عراق و با هواپیمای مسافری سفر می‌کردند که حتی در سایت‌های هوانوردی هم قابل رهگیری است.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی جبهه مقاومت برای جنایتکاران بسیار تلخ تر خواهد بود، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها با سرمستی می‌گفتند ما همه عراق را اشغال کردیم؛ هرچند در روزهای اول آنها را با شکست‌های مختلفی مواجه کردیم، اما وقتی عراق را گرفتند آیا فکر می کردند با تلخ کامی‌هایی در عراق مواجه شوند؟ و در همه اینها شهید قاسم سلیمانی نفر اول بود که این جبهه را هدایت کرد و این تلخ کامی‌ها را با آمریکایی‌ها چشاند.

وی با بیان اینکه «توانمندی جبهه مقاومت در کل این جغرافیا توانمندی‌های بسیار بی نظیری است»، تاکید کرد: آمریکایی‌ها با همه متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای خود در همه موارد در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه شدند؛ اینقدر این شکست بزرگ بود که به فکر جدی افتادند که باز متوسل به تروریست‌های رسمی مثل داعش و القاعده شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: محور سفر اخیر سردار سلیمانی به عراق این بود که آمریکایی‌ها می‌خواستند به سرعت داعش، القاعده و جنایتکارانی که در همه دنیا جنایت کردند را فعال کنند؛ داعشی‌ها در سال‌های گذشته سوریه را گرفتند و می‌خواستند عراق را بگیرند. حاج قاسم در منطقه حضور یافت و بلایی سر تروریست‌ها و همه هم‌پیمانان و صاحبان آنها آورد و حتی بعضی از مقامات آمریکایی‌ها گفتند دنیا باید از حاج قاسم تشکر کند که آن برچیدن این شر بزرگ را فرماندهی کرد تا رفع شد.

سردار فدوی با بیان اینکه «این‌بار نیز این بیم از سمت دوستداران انقلاب اسلامی وجود داشت این جبهه تروریستی را آمریکایی‌ها باز فعال کنند»، افزود: حاج قاسم باید تدابیر خود را انجام می‌داد و برای همین در عراق بود. این شکست سختی برای آمریکا بود و عدول از حرف‌های خود آنها بود؛ چراکه ترامپ خطاب به کلینتون فریاد می‌زد شما داعش را درست کردید. آنها وقتی داعش از دست آنها خارج شد، مستاصل بودند و آنها با همه توانمندی خود نتوانستند کاری کنند این جبهه حق جمهوری اسلامی بود که حضور یافت و بر آنها پیروز شدند.

وی با اشاره به وعده‌ی انتقام جمهوری اسلامی ایران از عوامل جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی، گفت: آمریکایی‌ها باید منتظر آن انتقام سخت باشند؛ این انتقام سخت موکول به ایران نیست. درست است که حاج قاسم عضو سپاه پاسداران بود، اما جبهه بزرگ مقاومت با جغرافیای وسیع آماده هستند این انتقام سخت را عملی کنند و حتما انجام خواهد شد حتما در بهترین زمان و در بهترین نحو ممکن انجام خواهند شد. هرچند از همین امروز صبح به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید؛ در حالی که آنها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه «بیش از ۴۰ سال است که نبرد حق و باطل میان جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل شیطان بزرگ وجود دارد»، افزود: در هیچ یک از زمان‌ها آمریکایی‌ها نمی‌توانند حتی یک پیروزی را مثال بزنند. آنها از ۱۸۳۵ در خلیج فارس بودند . وقتی که بعد از آن همه پشتیبانی از صدام، از سال ۶۵ مستقیما با ما وارد جنگ شدند و ناو و تعداد زیادی هواپیما آوردند، هیچ یک از مسئولان آمریکایی سن و فهم‌شان به آن سال ها نمی رسد، اما سوال کنند که در سال ۶۶ و ۶۵ چه وضعیتی در خلیج فارس داشتند.

سردار فدوی با بیان اینکه «همه مردم دنیا و خیلی از دولت‌های منطقه از آمریکایی‌ها منزجر هستند»، تاکید کرد: ما به زودی شاهد آن خواهیم بود که آمریکایی‌ها در منطقه نباشند و اگر باشد همانگونه که سردار نقدی هم گفتند یا آمریکایی‌ها باید خیلی سریع بروند و یا باید خیلی سریع سفارش تابوت بدهد.

وی با اشاره به انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: حتما پیروزی‌های بزرگتری از جبهه مقاومت به فرماندهی سردار قاآنی خواهید دید. سردار سلیمانی خیلی بزرگ و عزیز و دلش در تب و تاب شهادت می‌سوخت اما قطعا و مسلما پیروزی‌ها و داده‌های بزرگتری از خدا را باید شاهد باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید ابومهدی المهندس، گفت: شهید ابومهدی درست است که متولد عراق بود ولی برای جبهه حق انقلاب اسلامی جغرافیا موضوعیتی ندارد. امروز در دل یمنی‌ها همانی می‌گذرد که در دل ایران، لبنان، افغانستان، کشمیر، عراق می‌گذرد.

سردار فدوی در پایان تاکید کرد: در جبهه حق انقلاب اسلامی مهم نیست کجای جغرافیا باشی بلکه اشتراک نظر دارند؛ در همه این جبهه‌ها همه دل‌ها مطابق با امام خمینی (ره) بود و در ۳۰ سال بعد از انقلاب هم دل‌ها عمل‌ها و زبان‌ها مطابق با امام انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      الان دارید چی رو توجیه میکنید،؟این عمل آمریکا را جواب بدهید

    • بدون نام

      حاج قاسم سلیمانی خود به تنهایی یک ارتش ۲۰ میلیونی بود ...

    • بدون نام

      اکر ترامپ با دیپلماسی ونامه نگاری درخواست جواب انتقامی ایران را در حد ضربه انها میطلبد باید در جواب گفت حتی کشتن تو خوک کثیف هم برابر با عظمت و ارزش سردار سرافراز ما نیست ،ضربه متقابل وبرابر ما نابودی وبرچیدن تمامی پایگاههای امریکای جنایتکار از منطقه ست ولاغیر

    • ایرانی

      شهیدسردار سلیمانی انسان بزرگواری بودنداما دوستان ما سیاست نمیدانیم اما امریکاوقدرتش را دست کم نگیریدما8 سال باصدام جنایتکار جنگیدیم هیچ اتفاقی برای کشور عراق پیش نیامدولی امریکا اراده کرده صدام را سرنگون کرد پس ول کنید مطمین باشید خون سردار سلیمانی گریبانشان را میگیرد.

    • بدون نام

      جانم فدای مقاومت, من اماده شهادتم.

    • اریلیا

      ..... ترامپ بزدل نخورده تاحالا بعد از قمار بزرگ زندگیش طعم خوردن رو خواهد چشید .

    • بدون نام

      ما صبر میکنیم نزدیک انتخابات امریکا انتقام متعدد وسختی خواهیم گرفت انشالله

    • بدون نام

      به جای حرف زدن عمل کنید، انتقام سختی از این دشمنان ملعون باید گرفته بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج