۹۴۶۰۹۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

سه روز آینده بیشتر کشور بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز شنبه ۱۴ دی ماه تا سه روز آینده بیشتر مناطق کشور بارانی است که فعالیت این سامانه موجب بارش برف در ارتفاعات و کاهش در نقاط مختلف کشور خواهد شد.

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز شنبه ۱۴ دی ماه تا سه روز آینده بیشتر مناطق کشور بارانی است که فعالیت این سامانه موجب بارش برف در ارتفاعات و کاهش در نقاط مختلف کشور خواهد شد.

فریبا گودرزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز سامانه بارشی به جز در جنوب سیستان و بلوجستان و مناطق جنوبی هرمزگان در دیگر نقاط کشور فعال است که موجب بارش باران و در مناطق جنوبی باران گاهی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد شد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز شدت بارش در فارس، غرب چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان و نیمه غربی کرمان خواهد بود، فردا این سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و موجب بارندگی در نیمه شرقی و شرق سواحل خواهد شد، فردا در جنوب کرمان، جنوب فارس، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش‌ها شدیدتر است، دوشنبه فعالیت این سامانه فقط در جنوب شرق خواهد بود که می‌تواند موجب وزش باد و و کاهش دما شود و به تدریج اوایل وقت دوشنبه این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

برف و باران در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز به تدریج آسمان تهران ابری می‌شود و از بعدازظهر امروز بارش‌ها آغاز خواهد شد که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و چون دما در حال کاهش است فردا احتمال بارش برف همراه با باران در سطح شهر تهران نیز وجود دارد، کمینه دمای امروز صبح تهران ۴ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: بجنورد با دمای ۶ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۶ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @ شهادت ، شهادت @

      واقعا آبروی هر چه مهندس و کارشناس بود را بردین
      ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج