جاباما
۹۴۶۱۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عاشوری: خوشحالم در نساجی ماندنی شدم

یکی از مهمترین مهره های تیم نساجی در تعطیلات نیم فصل قصد جدایی داشت اما در نهایت با مذاکراتی که صورت گرفت ماندنی شد.

ورزش سه: نوید عاشوری هافبک تکنیکی تیم نساجی یکی از چهار بازیکنی بود که پیش از پایان نیم فصل سازجدایی از این تیم را کوک کرد اما او برخلاف سه بازیکن دیگر در تمرینات تیم شرکت کرده و در بازی برابر پرسپولیس به عنوان آخرین بازی نیم فصل برای نساجی به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.

با این وجود او در حالی که قصد جدایی داشت با مذاکراتی که بین او و مدیران باشگاه انجام شد تا پایان فصل در نساجی خواهد ماند. این هافبک همدانی که سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان را در سال های قبل دارد درباره شرایطش در نساجی گفت:«خداراشکر که مسایل حل شد. یک قول هایی که به من داده بودند که متاسفانه انجام نشد و من هم برای اولین بار در آن بازه زمانی اعلاآشوریم کردم که می خواهم جدا شوم.»

او درباره وضعیت حال حاضر مدیریت نساجی گفت:«آقای حدادیان نشان دادند که مدیرتوانمند هستند که می خواهند نساجی را به اوج برسانند. من جلسه ای با آقای حدادیان و آقای مهاجری داشتم. خودم دوست داشتم بمانم.» او افزود:« سو تفاهمی به وجود آمده بود که بیشتر از طرف مدیریت قبلی بود اما خداراشکر این سوتفاهم ها حل شد و من ماندنی شدم.»

هافبک تهاجمی نساجی درباره این تیم گفت:« امسال تیم خیلی خوبی داریم و بازی های خوبی انجام می دهیم. اگر موقعیت هایی که ایجاد می کنیم تبدیل به گل می شد الان پدیده رقابت های لیگ برتر بودیم.»

او که بیشتر در پشت مهاجم و به عنوان هافبک بازیساز به میدان می رود گفت:« احساس می کنم این بدشانسی و موقعیت هایی که گل نمی شود به خاطر استرس و فشاری است که وجود دارد اما این موضوع یک جایی تمام می شود. اگر موقعیت هایمان را گل کنیم شرایط کاملا عوض می شود و فکر می کنم در نیم فصل دوم چنین اتفاقی بیفتد. یکی از دلایل اینکه تیم شرایط بهتری در نیم فصل دوم خواهد داشت حضور آقای حدادیان است. او انسان شریفی است که تمام تلاشش را برای موفقیت نساجی انجام می دهد و تا الان شرایط تیم خیلی بهتر از قبل شده است.»

عاشوری درباره پیشنهاداتی هم که داشت گفت:« نمی خواهم اسم تیم ها را بیاورم اما چند پیشنهاد خوب داشتم ، از آن ها هم متشکرم که بازی های من را پسندیدند اما در نهایت همانطور که دلم می خواست در نساجی ماندنی شدم.» هافبک ۳۲ ساله و همدانی تیم نساجی در این باره که چرا کمی دیر در فوتبال ایران کشف شد هم گفت:« من در فوتبال زیاد رابطه نداشتم و تمام تلاشم این بود که با ضابطه موفق شوم و شاید آنطور که باید دیده نشدم. البته من زمان آقای کی روش به تیم ملی دعوت شدم اما نتوانستم به دلیل مصدومیتی که داشتم تمام توانم را نشان بدهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج