۹۴۶۱۷۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

بیانی: در ماجرای استراماچونی خودزنی کردیم

کاپیتان سابق تیم استقلال می گوید در ماجرای استراماچونی شان باشگاه استقلال رعایت نشد.

خبرورزشی: شاهین بیانی کاپیتان سابق تیم استقلال معتقد است در ماجرای استراماچونی باشگاه استقلال خودزنی کرد چرا که اگر تعهدات شان را به موقع عمل می‌کردند این مربی ایتالیایی نمی‌توانست به راحتی قراردادش را یک طرفه فسخ کند و به کشورش برگردد و هر روز شرط و شروط جدیدی برای این تیم بزرگ و پرطرفدار بگذارد و شان و شخصیت پرافتخارترین تیم آسیا هم زیر سوال برود.

* در مورد ماجرا‌هایی که پیرامون استراماچونی اتفاق می‌افتد چه نظری دارید؟

به نظر من اصلا باشگاه استقلال نباید می‌گذاشت کار به اینجا بکشد که استراماچونی بتواند به راحتی قراردادش را یک طرفه فسخ کند. اگر باشگاه استقلال به موقع به تعهداتش عمل می‌کرد استراماچونی نه مربی بود که به تعهدش عمل نکند و نه اینکه یک طرفه فسخ کند، اما وقتی این همه بد قولی از طرف پرافتخارترین باشگاه آسیا می‌بیند و زمین تمرین هم ندارد و پولش را هم نمی‌دهند و کشور‌های حوزه خلیج فارس هم پیشنهادات بالایی به او می‌دهند و او را وسوسه می‌کنند، همین اتفاقات می‌افتد.

یکی از دلایلی که استراماچونی از استقلال رفت جدا از شرایط استقلال، پیشنهاداتی بود که از تیم‌های حوزه خلیج فارس داشت. روز اول هم گفتم که استراماچونی اگر می‌خواست برگردد اصلا نمی‌رفت، چون نسبت به هواداران استقلال عرق پیدا کرده بود و بین او و هواداران مساله عاطفی ایجاد شده بود. استراماچونی می‌توانست بماند و کارش را انجام می‌داد و مثل مربی پرسپولیس نیم فصل می‌رفت، اما الان دو هفته از این اتفاقات گذشته و باشگاه هر روز به هواداران امید فردا را می‌دهد و من فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد و استراماچونی برگردد و اگر هم برگردد شرایط خیلی فرق می‌کند، چون استقلال ۵ امتیاز در بازی‌های آخر از دست داد و تا تیم به شرایط آرمانی برگردد یک ماه زمان می‌برد و باز امتیاز از دست می‌دهد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود ۵ امتیاز خیلی زیاد است و اگر برگردد خیلی چیز‌ها را از دست داده‌ایم و شانس قهرمانی مان را کم کرده‌ایم و باز هم باشگاه استقلال خودزنی کرد.

* وریا غفوری اعلام کرده استقلال آنقدر خوار و ذلیل نشده که منتظر کسی بماند. در این رابطه چه نظری دارید؟

وریا درست می‌گوید. همان اول گفتم که امیدوارم استراماچونی برگردد، اما همیشه استقلال بزرگ بوده و هست. نام‌های بزرگی به استقلال آمدند و رفتند، اما استقلال همچنان هست.

* در ماجرای استراماچونی شان و شخصیت باشگاه استقلال زیر سوال نرفت؟

زیر سوال رفت. وقتی می‌گویم خودزنی کردند به خاطر این است که خودمان باعث شدیم چنین اتفاقاتی بیفتد. اگر قسط اول او را سر تاریخ می‌دادند هیچ کدام از این اتفاقات نمی‌افتاد. استراماچونی مربی خوبی بود و در استقلال هم خوب کار کرد، اما قبل از اینکه به ایران بیاید هیچ گزینه‌ای روی میز نداشت و به خاطر بزرگی استقلال و هوادارانش دوباره مطرح شد. استقلال در ایران به هر تیمی جز استقلال می‌آمد مثل ذوب آهن، پیکان، فولاد یا سایپا می‌رفت اینقدر موفق نمی‌شد و رزومه مطرحی نداشت که کشور‌های اطراف ما دنبال او باشند.

* سرانجام این استقلال با وضعیتی که در حال حاضر دارد چه خواهد شد؟

نگران اتفاقات هستم وگرنه بازی‌ها شروع می‌شود و استقلال هم در بازی‌ها شرکت خواهد کرد. ما امسال شانس اول قهرمانی بودیم، اما خودزنی کردیم و خودمان را از قهرمانی دور کردیم و هوادار هر چه بگوید حق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      شخم زدن و ویرانی و تمدید نشدن بازیکنان اصلی و نداشتن زمین تمرین و امکانات هرسال واس استقلاله. لعنت ب وزیر و باند نجس لنگیش

    • بدون نام

      برو بابا بستوبچسبون

      پاسخ ها

      • وزیر ورزش

        با ناصر ممدخانی شیث رضایی ممدنصرتی

      • وزیر ورزش

        با ناصر ممدخانی شیث رضایی ممدنصرتی

      • وزیر ورزش

        با ناصر ممدخانی شیث رضایی ممدنصرتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج