۹۴۶۲۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اسکورسیزی: دنیرو بزرگ‌ترین بازیگر نسل خود است

مارتین اسکورسیزی با اهدای جایزه اثر خلاقانه به رابرت دنیرو او را بزرگ‌ترین بازیگر نسل خود خواند.

خبرگزاری مهر: به نقل از ورایتی، مراسم اهدای جوایز «اثر خلاقانه» صبح جمعه از سوی ورایتی برگزار شد.

اسکورسیزی: دنیرو بزرگ‌ترین بازیگر نسل خود است

در این مراسم که یک چهره شناخته‌شده برنده را معرفی می‌کرد و به صحبت درباره او می‌پرداخت؛ مارتین اسکورسیزی جایزه اثر خلاقانه در بازیگری را به رابرت دنیرو ستاره فیلم جدیدش «ایرلندی» اهدا کرد و این همکار قدیمی خود که در ۹ فیلم با هم کار کرده‌اند را «بزرگ‌ترین بازیگر نسل خود» خواند. او گفت «اثر خلاقانه او در بازیگری همیشه تا زمانی که بازیگرانی وجود داشته باشند که هنر خود را بیان کنند، حس خواهد شد.»

دنیرو هم در بخشی از سخنرانی خود به پروسه گریم سنگین مورد نیاز برای ایفای نقش فرانک شیرن در فیلم «ایرلندی» اشاره کرد و به شوخی گفت: «پروسه کاهش سن این فیلم به این معنی است که حالا من می‌توانم هر نقشی را بازی کنم. اگر فیلم «جادوگر آز» را بازسازی کنند در نقش دوروتی عالی می‌شوم، فقط باید روی صدایش کار کنم.»

او گفت بسیار خوشحال است که «ایرلندی» را با بهترین دوستانش از جمله هم‌بازی‌هایی مانند جو پشی ساخت. او گفت‌: «وقتی درباره‌اش فکر می‌کنم باورم نمی‌شود که این‌ها چقدر پیر هستند. نمی‌توان دوستی‌ها را کاهش سن داد. برای این فیلم ۱۰۸ روز فیلمبرداری داشتیم و ای کاش می‌توانستیم ۱۰۸ روز دیگر هم فیلمبرداری کنیم.»

در ادامه خواکین فینیکس ستاره فیلم «جوکر» جایزه اثر خلاقانه در کارگردانی را به تاد فیلیپس اهدا کرد. او هم به دوستی‌های سر صحنه و خارج از صحنه اشاره کرد که به خاطر پروسه صمیمی و نزدیک فیلم ساختن با هم شکل می‌گیرند.

او گفت: «کار کردن با خودم بسیار سخت و ناراضی‌کننده است. فقط می‌توانم تصور کنم که برای تاد چطور بوده، هر روز او را تست می‌کردم.»

فیلیپس هم بعد از دریافت جایزه خود مجموعه عظیمی از ایمیل‌هایی را به یاد آورد که پس اکران «جوکر» دریافت کرد که خیلی از آن‌ها به اهمیت مسائل بحث‌برانگیز و حیاتی از جمله افسردگی، بیماری روانی و شیزوفرنی اشاره داشتندد که این فیلم آن‌ها را مطرح می‌کند.

او گفت: «وقتی همه چیز تمام شد، مهم‌ترین چیزی که برای من باقی ماند اثر این فیلم روی افراد سراسر دنیا بود.»

سینتیا اریوو ستاره فیلم «هریت» جایزه اثر خلاقانه در تهیه‌کنندگی را به لینا ویت اهدا کرد و این سازنده فیلم «کویین و اسلیم» را چهره‌ای قوی خواند.

ویت هم در سخنانی گفت «امید من این است که اثرم از طریق دیگر فیلمسازان دیده بشود» و به فیلم‌هایی اشاره کرد که ممکن است بلاکباستر نباشند اما میراثی را از طریق قابلیت جمعی خود برای برانگیختن افکار و احساسات در مردم به جا می‌گذارند.

این مراسم در حاشیه جشنواره پالم اسپرینگز برگزار شد که امسال سی‌ویکمین دوره خود را می‌گذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج