۹۴۶۲۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دینورزاده: گروه تیم امید ایران سخت است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باشگاه‌ها تعامل خوبی با تیم امید داشتند و بازیکنان خود را در اختیار این تیم قرار دادند؛ ایران شانس صعود دارد.

خبرگزاری میزان: مهدی دینورزاده در ارتباط با شرایط تیم فوتبال امید ایران در آستانه بازی با ازبکستان اظهار داشت: در زمان انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتقاداتی بود، اما بعد از انتخاب او و حالا در آستانه بازی با ازبکستان باید فقط از تیم حمایت کرد و انتقادات را کنار گذاشت.

وی در ادامه در خصوص تعامل باشگاه‌ها با تیم امید تصریح کرد: خوشبختانه باشگاه‌ها تعامل خوبی با تیم امید داشته‌اند و بازیکنان خود را در اختیار این تیم قرار دادند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم هر کاری از دستشان برمی‌آمده انجام داده و پیشکسوتان هم باید حمایت کنند. امیدوارم بازیکنان در این زمان کمی که داشتند با هم هماهنگ شده باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون وضعیت بازیکنان تیم فوتبال امید افزود: هماهنگی بازیکنان در زمین به مراتب از کیفیت آنها در مقطع زمانی فعلی مهمتر است. تیم امید ایران با ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است که واقعا گروه سختی است. اگر تیم بزرگسالان در چنین گروهی قرار داشت می‌گفتیم قطعا صعود می‌کند، اما واقعیت این است که در فوتبال پایه از این سه کشور عقب هستیم.

دینورزاده در مورد مسیر پیش روی تیم فوتبال امید ایران گفت: سایر تیم‌های آسیایی برعکس ما در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری زیادی کردند. واقعیت این است که صعود واقعا کار سختی است، اگر بتوانند از گروهشان بالا بیایند به دلیل اینکه در طول این سه مسابقه با هم هماهنگ‌تر می‌شوند، راهشان برای صعود به المپیک هموارتر می‌شود.

وی در پایان درباره پیش بینی‌اش از احتمال صعود تیم فوتبال امید ایران از گروه خود خاطرنشان کرد: همه مردم امیدوار هستند تا تیم امید ایران بعد از ۴۴ سال به المپیک صعود کند و من هم امید دارم که این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج