۹۴۶۴۸۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بیگی: هواداران استقلال از مجیدی حمایت می‌کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در این که هواداران استقلال از فرهاد مجیدی حمایت می‌کنند تردیدی ندارم اما با این وجود کار او در این تیم ساده نیست.

خبرگزاری مهر: سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان و بعد از قطعی شدن عدم بازگشت استراماچونی به تهران، قرعه سرمربیگری آبی‌ها به اسم فرهاد مجیدی اثابت کرد تا سرمربی موقت فصل گذشته این تیم در نیم فصل دوم هدایت آنها را بر عهده داشته باشد.

سعید بیگی در این رابطه اظهار داشت: مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که در مقایسه با تنها نقطه ضعف او که کم تجربگی است، چربش دارد و نشان می‌دهد حضور او روی نیمکت آبی پوشان در مجموع انتخاب خوبی است.

وی افزود: این را قبول ندارم که مجیدی تنها گزینه موجود بود. شاید گزینه‌های موجود در این مقطع زیاد نبودند، اما در بین همین گزینه‌ها مجیدی گزینه معقول ترین است که حمایت هواداران را هم همراه خواهد داشت.

هافبک پیشین آبی پوشان تصریح کرد: هواداران استقلال از مجیدی حمایت می‌کنند و بستر را برای موفقیت وی فراهم می‌کنند. موردی که شاید او را در بدو کار آزار دهد، مقایسه ناخودآگاهی است که بین تیم او و تیم استراماچونی صورت می‌گیرد. اگر مجیدی بتواند در دو سه بازی اول چهره تهاجمی داشته باشد و پیروزی‌های خوبی به دست آورد، این فضا را خواهد شکست اما در غیر این صورت کار ساده‌ای تا پایان فصل پیش رو ندارد.

بیگی تاکید کرد: مجیدی از خانواده استقلال است و بر همه حواشی و زوایای پنهان این باشگاه اشراف دارد و با شناخت و آگاهی کامل این مسئولیت را پذیرفته است. این موضوع به پیشبرد اهداف او در این تیم کمک می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نقش بازیکنان بزرگ و باتجربه استقلال در این مقطع بیان داشت: باتجربه تر ها نقش مهمی دارند و می‌توانند به فرهاد و در نهایت به تیم خودشان کمک کنند. بازیکنانی مثل وریا، علی کریمی، حسین حسینی و دیگران. آنها هستند که باید بازوی اجرایی سرمربی درون تیم باشند.

وی با اشاره به نقل و انتقالات زمستانی بیان داشت: ترمیم نقاط قوت در نقل و انتقالات زمستانی بسیار مهم است. بدیهی است که استقلال در چند پست نیاز به بازیکنان باتجربه‌ای دارد که خلاء های موجود را برطرف کنند و امیدوارم این انتخابات هوشمندانه و در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوجه رو آخر پاییز میشمارن.تا یک ماه دیگه هواداران استقلال میگن مجیدی حیا کن استقلال و رها کن.

    • سردار سلیمانی

      مجیدی کجا مربیگری کرده دوست عزیز حتما فتح الله زاده گفته ازش حمایت کنید..خاک بر سر پیرمرد دروغگو که به خاطر صندلی استقلال رو اینجوری خار دلیل کرد لعنت بر خلیل زاده و وزیر ورزش که نخواستن استقلال با استراماچونی جون بگیرد
      .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج