۹۴۶۵۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قهرمانی نیم‌فصل به سبک بارسلونا

بارسلونا با کم‌ترین اختلاف ممکن توانست قهرمان نیم فصل لالیگا شود.

ایسنا: بارسلونا شنبه شب با وجود تساوی ۲ بر ۲ برابر اسپانیول نیم فصل را با قهرمانی به پایان رساند. آبی‌اناری‌ها می‌توانستند با قاطعیت بیش‌تری صدرنشین باشند اما هم امتیاز با رئال مادرید و تفاضل گل بهتر بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار گرفتند.

به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بارسلونا با ۴۰ امتیاز و تفاصل گل ۲۶+ در حالی در رتبه نخست قرار گرفت که مادرید با ۴۰ امتیاز و تفاضل ۲۴+ در رتبه دوم دیده می‌شود. تیم کاتالانی پیش از این تنها یک بار با این فاصله کم ( تنها دو تفاضل گل) قهرمان نیم فصل شده بود. این تیم در سال ۱۹۹۸ با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ بالاتر از سلتاویگو ۳۴ امتیازی و تفاضل گل ۱۶+ قهرمان زمستان شد.

آبی‌اناری‌ها از ۱۴ مرتبه‌ای که قهرمان نیم فصل شدند ۱۲ فصل را با فتح جام به پایان رسانده‌اند. تیم کاتالانی تنها در فصل ۱۴- ۲۰۱۳ (اتلتیکومادرید قهرمان شد) و ۰۷- ۲۰۰۶ (رئال مادرید) از کسب جام ناکام ماند.

دی یانگ در دقیقه ۷۵ با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا چهارمین بازیکن اخراجی آبی‌اناری‌ها در این فصل باشد. آخرین باری که چهار بازیکن بارسا در یک فصل اخراج شده بودند به ۱۲- ۲۰۱۱ بر می‌گردد. این تیم در نیم فصل ۰۴- ۲۰۰۳ هم چهار بازیکنش اخراج شده بود.

لوییس سوارس که گل نخست تیمش را در دقیقه ۵۰ برابر اسپانیول به ثمر رساند تا بازی به تساوی برسد برای صد و سی و نهمین بار با پیراهن بارسا در لالیگا گلزنی کرد. تنها لیونل مسی و سسار رودریگز در این زمینه از مهاجم اروگوئه‌ای بالاتر هستند. سوارس در همه رقابت‌ها ۱۸۸ گل به ثمر رسانده است و در این زمینه مسی، سسار و لادیسلاو کوبالا در رتبه‌های نخست تا سوم قرار دارند. می‌توانند از سوارس انتقاد کنند اما او هر زمان که بازی خودش را به نمایش بگذرد می‌تواند گلزنی کند و یکی از اسطوره‌های باشگاه محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج