۹۴۶۷۳۴
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

ارمنستان خواستار کاهش تنش در منطقه شد

نخست وزیر ارمنستان از ایران و آمریکا درخواست کرد از اقداماتی که اوضاع منطقه را وخیم‌تر می‌کند، اجتناب ورزند.

خبرگزاری فارس: نخست وزیر ارمنستان گفت که ایران و ایالات متحده باید از اقداماتی که اوضاع منطقه را وخیم‌تر می‌کند، اجتناب ورزند.

به نوشته وبگاه «آرکا نیوز»، «نیکل پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان روز یکشنبه به تماس تلفنی اوایل صبح امروز وزرای خارجه ارمنستان و ایران در مورد آخرین اوضاع منطقه اشاره کرد.

نخست وزیر ارمنستان گفت: «وزیر امور خارجه ما در رابطه با وضعیتی که منجر به تلفات انسانی شد، به دولت و مردم ایران تسلیت گفت.»

وی افزود: «در این شرایط ما نمی‌توانیم درگیر اقدامات ضد ایرانی یا ضد آمریکایی شویم. پیام ما این است که شرکای ما در ایران و ایالات متحده از چنین اقداماتی که باعث وخیم‌تر شدن وضعیت در حال حاضر پرتنش در منطقه می‌شود، اجتناب ورزند.»

نخست وزیر ارمنستان با اشاره به رصد کامل اوضاع منطقه گفت که مقامات دولت ارمنستان تمام روز با هم در تماس هستند و در صورت لزوم جلسات و گفت‌وگو برگزار می‌کنند.

این وبگاه خبری در ادامه از گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه ارمنستان در صبح یکشنبه خبر داد و نوشت که «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران و «زهراب منتساکانیان» وزیر خارجه ارمنستان درباره اوضاع خاورمیانه و حمله تروریستی آمریکا به اطراف فرودگاه بین‌‌المللی بغداد در بامداد جمعه که منجر به شهادت سپهبد سلیمانی شد، گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه ارمنستان در این گفت‌وگو به نمایندگی از دولت این کشور شهادت سپهبد سلیمانی را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت و بر اهمیت جلوگیری از تشدید بیشتر اوضاع و تنش‌زدایی از طریق مسالمت‌آمیز تاکید کرد.

تروریست‌های آمریکا بامداد جمعه با حمله پهپادی به خودروی حامل فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و معاون الشحدالشعبی عراق این دو و جمعی دیگر را به شهادت رساندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      متاسفام برای شماها که این رئیس به اصطلاح جمهوری جنایتکار عرمنستان را حمایت می کنید وجسارتش به کشور را اینگونه توجیه می کنید متنفرم از داشتن هموطنان هزارچهره

    • بدون نام

      قابل توجه وزارت خارجه دراین مدت ازجمعه تا امروز دولتها ی که تماس گرفتن وبه خویشتن داری دعوت میکنند .ندیدم تروررا قاطعانه محکوم کنند در تعجبم این چگونه دیپلماسی است که شما ایجاد کردید؟!

    • yj

      ارمنستان دیگه غلط کرد

    • علی

      لعنتی اون تبریک چی بود که به ترامپ گفتی.
      ننگ بر اونایی که مقابل دولت شیعه از شما حمایت کردن

    • طاهره ابوالحسنی ازکرمان

      به نظر من ارمنستان هم در این زمینه با آمریکا دست داشته که این جوری تشکر کرده ازامریکای جنایتکار ازشون بدم اومد ما سرداری را از دست داده ایم اونا نگران آمریکا و منطقه اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج