۹۴۶۷۵۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

امام‌جمعه کرج: توپچی را از ترقه می‌ترسانید

نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد.

ایسنا: نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این نشست ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: مردم از شهادت خدمتگذار صادق خود بسیار متأثر و ناراحت شدند و با حضور آگاهانه و بصیرانه در مراسمات این محبت خود را نشان دادند.

امام‌جمعه کرج: توپچی را از ترقه می‌ترسانید

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تشیع پرشکوه سردار شهید سپهبد سلیمانی در عراق، افزود: این محبت مردم به سردار سلیمانی تنها محدود به ایران نیست و اشک جوانان و مردم عراق در سوگ سردار سلیمانی کمتر از مردم ایران نبود.

رئیس بنیاد مهدویت استان البرز بابیان اینکه خون این شهید سبب ایجاد وحدت و انسجام ملی در سراسر ایران شد، گفت: خون این شهید قطعاً منشأ آثار و برکات فراوانی برای نظام اسلامی و حرکات مجاهدانه مقاومت در غرب آسیا خواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه شهادت سردار سپهبد سلیمانی دشمن را به وحشت انداخت، گفت: دائم میانجی می‌فرستند و امروز نیز گروه عمانی که برای میانجی‌گری آمده بودند بدون ملاقات برگشتند.

وی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار می‌دهد، گفت: توپچی را از ترقه می‌ترسانید، مردم ما هشت سال جنگیدند و موشک خوردند اما هرگز عقب‌نشینی نکردند لذا این تهدید حرف بی‌خودی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در ادامه افزود: تمام نقاط استراتژیک آمریکا در سراسر دنیا تحت شناسایی نیروهای نظام اسلامی است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه انتقام در زمان خودش از طرف ایران واقع خواهد شد و قطعی است، بیان داشت: این جنایت دل همه آزادگان، عاشقان و مسلمین جهان را تکان داد لذا اختیار انتقام‌هایی که گرفته خواهد شد در دست ایران نیست و یک انتقام از او گرفته نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: به‌واسطه دلدادگان این شهید در کشورهای مختلف جهان ممکن است هرلحظه در هر نقطه‌ای از دنیا منفعتی از منافع آمریکا نابود شود لذا دست به یک اقدام بدی زدند و کار بی‌ربطی را انجام دادند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اظهارات نماینده مردم تبریز در مجلس مبنی بر مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: خفیف و بی‌مقدار هستند انسان‌هایی که حرف از مذاکره و دوباره ارتباط گرفتن می‌زنند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه مسئله مذاکره با شیطان بزرگ برای همیشه تمام‌شده است، گفت: اگر کسانی دوباره راجع به مذاکره صحبت کنند قطعاً باخشم انقلابی مردم مواجه خواهد شد.

وی بابیان اینکه دشمن سعی در از بین بردن و کمرنگ کردن نمادهای هویتی ما دارد، عنوان کرد: در قرآن کریم به دو آفت در جامعه انقلابی ما اشاره‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به آیات ۱۵۴ سوره بقره و ۱۶۹ سوره آل‌عمران، بیان داشت: این آیات تشویق به فرهنگ شهادت می‌کند و از بندگان می‌خواهد که اهل ایثار و از خود گذشتی باشند چراکه شهادت یک امر فردی است اما اثر اجتماعی دارد و جامعه را در امنیت قرار می‌دهد.

آیت‌الله حسینی همدانی از «اقوال و گفتار» باطل و «افکار و گُمان» باطل به‌عنوان دو آفت بزرگ نام برد و گفت: این اعمال نهی صریح قرآن کریم است.

وی بابیان اینکه فکر و قول تأثیر مستقیم بر رفتار و اعمال ما دارد، اظهار داشت: قول نماد هر سخن، نوشته، فیلم فضای مجازی، حقیقی و هر چیزی که مطلبی را به کسی القا می‌کند، است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه یکی از آفت‌هایی که به فرهنگ ایثار و شهادت وارد می‌شود اقوال است، گفت: منطق و گفتار ما نباید بر ضد نمادهای هویتی ما باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: کسی که در مقابل نمادهای الهی و دینی قد علم می‌کند منافقان، دنیاطلبان و سودجویان هستند.

وی بابیان اینکه جامعه اسلامی باید مراقب اقوال و افکاری که علیه فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و نمادهای انقلابی است باشد، گفت: یکی از این نمادهای انقلاب ۲۲ بهمن است.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: ۲۲ بهمن امسال هم‌زمان با اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد بود که انتظار می‌رود حضور مردم در راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های قبل باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز با تأکید بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب در جشن پیروزی انقلاب، بیان داشت: فضاسازی محیطی و رعایت جنبه‌های مردمی راهپیمایی ۲۲ بهمن باید موردتوجه قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر لزوم هدفمند بودن نمایشگاه‌های مسیر راهپیمایی، عنوان کرد: نمایشگاه‌های مسیر راهپیمایی باید هدف معینی را دنبال کنند تا اثرگذار باشند.

وی در ادامه با تأکید بر توجه به نمادهای انقلاب و جریان سازی و گفتمان سازی خط مقاومت در مسیر راهپیمایی، گفت: توجه به بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب با محوریت توصیه‌های هفت‌گانه و لزوم حرکت انقلاب به سمت جامعه جهانی حضرت حجت و تمدن نوین اسلامی از موضوعات قابل‌توجه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز تصریح کرد: خوب است موانع و راه مبارزه با موانع برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی برای مردم ترسیم شود.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان گفت: جانمایی و طراحی غرفه‌های نمایشگاه باید به نحوی باشد که دسترسی عموم مردم به آن آسان باشد و مانع از ازدحام و شلوغی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج