جاباما
۹۴۶۷۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوپر ماریو تاریخ را تکرار کرد

هرچقدر ماریو بالوتلی را یک استعداد هدررفته بدانیم، اما این هم باعث نمی‌شود که رکوردها به نام سوپر ماریو ثبت نشود.

ورزش سه: ستاره سیه‌چرده فوتبال ایتالیا با گلی که امروز در برابر لاتزیو زد توانست یک‌بار دیگر نام خود را به‌عنوان اولین گلزن دهه میلادی سری آ به ثبت برساند.

ماریو بالوتلی درعین‌حال که در تیم فوتبال برشا حضور دارد، اما هنوز اخبارش توسط رسانه‌های مختلف ایتالیایی و سایر نقاط جهان دنبال می‌شود. بازیکنی اهل پالرمو با اصالتی غنائی که زمانی مهاجم اول تیم ملی ایتالیا به شمار می‌رفت، اما درخشش بی‌نظیر او دوام چندانی نداشت.

سوپر ماریو تاریخ را تکرار کرد

در خصوص او می‌توان با خیالی راحت مدعی شد که استعداد فوتبالی‌اش همواره تحت تأثیر شخصیت منحصربه‌فردش قرار گرفت تا جاییکه اجازه نداد او بتواند تمام خصوصیات فنی‌اش را به فوتبال دنیا عرضه کند، اما بااین‌وجود کافی است به تیم‌هایی که او سابقه حضور در آن را داشته است نگاهی داشته باشیم تا دقیقاً متوجه شویم در مورد چه کسی صحبت می‌کنیم.

اینترمیلان، من سیتی، آث میلان، لیورپول و مارسی. اما درواقع اگر بخواهیم حاشیه‌هایش را هم لیست کنیم به حجم زیادی از مطالب ریزودرشتی برمی‌خوریم که اجازه نداد بیشتر از این از فوتبال زیبایش لذت ببریم.

بالوتلی ساعاتی پیش در اولین دیدار از رقابت‌های لیگ سری آ توانست با گلی که در مقابل لاتزیو به ثمر رساند، خودش را به‌عنوان اولین گلزن دهه ۲۰ میلادی این لیگ معتبر معرفی کند و این در حالی است که در کمال تعجب خود سوپر ماریو بود که ۱۰ سال پیش، دورانی که در اینتر جایزه پسر طلایی را از آن خود کرد موفق شده بود، اولین گل دهه ۱۰ میلادی سری آ را نیز به ثمر رساند.

به همین دلیل بلافاصله بعد از گلزنی او فضای مجازی با اشاره به اولین گل سری آ در دهه ۲۰ میلادی، خاطره گلزنی او در اینتر زنده شد و به‌نوعی می‌توان گفت او تاریخ را تکرار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج