۹۴۶۸
۱۸ نظر
۵۵۵۴
۱۸ نظر
۵۵۵۴
پ

کار خوب را به خاطر مراقبت از پوستم از دست نمی‌دهم!

رازهای پوست نگار فروزنده

نگار فروزنده یکی از بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون به وسواس در مراقبت از پوست خود مشهور است. این بازیگرباسابقه سینما و تلویزیون مثل همه بازیگران زن، با مشکلات طبیعی و همیشگی این شغل دست به گریبان است. مشکلاتی مثل بی‌خوابی‌ها، استفاده گریمورها از مواد گریم ارزان و نه‌چندان استاندارد، پاک کردن گریم با دستمال‌هایی که به پوست ‌آسیب می‌رساند و...

رازهای پوست نگار فروزنده
رازهای پوست نگار فروزنده

نگار فروزنده یکی از بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون به وسواس در مراقبت از پوست خود مشهور است. این بازیگرباسابقه سینما و تلویزیون مثل همه بازیگران زن، با مشکلات طبیعی و همیشگی این شغل دست به گریبان است. مشکلاتی مثل بی‌خوابی‌ها، استفاده گریمورها از مواد گریم ارزان و نه‌چندان استاندارد، پاک کردن گریم با دستمال‌هایی که به پوست ‌آسیب می‌رساند و... تازه این در شرایطی است که فروزنده هم مثل همه بازیگران زن، بخش مهمی از آینده کاری خود را تحت تاثیر شرایط صورتش می‌بیند. در این باره، سعی کردیم گفت‌وگویی کوتاه با او داشته باشیم و از تجربیاتش در حفظ شرایط نرمال پوست سؤال کنیم.


کار خوب را به خاطر مراقبت از پوستم از دست نمی‌دهم!

من واقعا به این مسئله اعتقاد دارم که بازیگران به خاطر عوامل مختلفی مثل گریم های سنگین در ساعت‌های طولانی، نورهای مصنوعی، استرس، بی‌خوابی و... پوست شان بیشتر از افراد عادی در معرض آسیب قرار دارد. متاسفانه خودم هم شخصا این آسیب ها را لمس و تجربه کرده‌ام.

من سعی می‌کنم با این شرایط سخت، حداکثر نگهداری و مراقبت را از پوستم انجام داده و از کرم های بهداشتی مرطوب‌کننده و آب‌رسان و... استفاده بکنم. همینطور سعی می کنم با توافق گریمورها، بخشی از لوازم گریم را خودم ببرم و از وسایل شخصی خودم که مرغوب تر است، استفاده شود. البته اگر گریمور نپذیرد، به هیچ وجه چک و چانه نمی زنم؛ چون به هر حال این حرفه تخصصی آنهاست و دانش و تجربه کافی را در این زمینه دارند.


* فاصله بین کارها خیلی مهم است ولی...

شاید یکی از راه هایی که بتوان جلوی آسیب پوست را گرفت، فاصله انداختن بین کارها و استراحت دادن به پوست است. ولی صادقانه بگویم، من هیچ‌وقت کار خوب را به خاطر مراقبت بیشتر از پوستم از دست نمی دهم! کار خوب هرچقدر هم پشت سر هم بِهِم پیشنهاد بشود، انجام می دهم و فقط در یک صورت بیکار می مانم که کار خوبی نباشد. البته می شود از طریق تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی به شادابی و طراوت پوست در دوران پرکاری کمک کرد. اما واقعیت را بگویم من مدت‌هاست که هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهم. چون بسیار گرفتار هستم و سرم خیلی شلوغ است. مثلا مدت هاست به پزشک متخصص پوست مراجعه نکرده‌ام. چرا؟ چون با این همه گرفتاری و خستگی و در این شهر شلوغ با هوای آلوده و ترافیک و... واقعا اعصاب دکتر رفتن را ندارم!


این روزها متخصصین پوست بیشتر دنبال تزریق و... هستند!

ضمنا این روزها اکثر متخصصان پوست، از حرفه اصلی شان دور شده‌اند و بیشتر درگیر کارهای زیبایی هستند؛ کارهایی مثل تزریق، کشیدن پوست و...! تازه این جدا از کاری است که سالن های زیبایی و کلینيک های پوست (که متاسفانه این روزها هم مثل قارچ در حال تکثیر هستند) انجام می دهند. قبلا مراکز و سالن هایی که خدمات زیبایی و بهداشت پوست را انجام می دادند، محدود و معتبر و شناخته شده بودند؛ اما حالا هر کسی که یک اتاق را تبدیل به سالن کرده، یک بخش خدمات پوست هم گذاشته! بنابراین من به این جور جاها هم نمی‌روم.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

رازهای پوست نگار فروزنده


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lili

      متاسفانه نگار فروزنده هم از قربانیان جراحی زیبایی به نظر میاد باشه.
      کاملا مشهوده که جراحی بینی و تتو ابرو و بوتاکس کرده و پوستش رو کشیده.
      و متاسفانه دیگه قیافه نرمال و دوست داشتنی سابق خودش رو نداره.
      امیدوارم حداقل این یه نظر من رو که نه فحشی دادم توش و نه بی احترامی به شخص حقیقی و حقوقی و سیاسی کردم رو اکسپت کنین وگرنه واقعا باید بهتون شک کرد .

    • مونا

      اینو یکی بگه گونه نکاشته باشه!!!
      بینی هم عمل نکرده باشه!!
      خیلی نازه منم دوسش دارم!!
      در بیشتر عمل های ساده زیبایی (حتی بینی) تزیق وجود داره!!!

    • زهره

      اگر قیافه قبل ایشان را با الان مقایسه بفرمائید شاهد خواهید بود کلیه عملهای زیبایی که می شود روی صورت انجام داد را انجام داده اند ولی خوب نوع کار ایشان اقتضا می کند.اما واقعیت این است که بازی قوی می تواند از هر عمل جراحی کاراتر باشد.

    • بدون نام

      هرکی ببنینه می فهمه که خانم چهره اش رو دستکاری کرده.

    • ن

      باسلام به همه دوستان
      شما که می دونید این خانم تو سن سی و خورده ای رفته پوستش و کشیده ،اونوقت رفتید در مورد پوست خوب باهاش مصاحبه کردید و این خانمم خیلی ریلکس در مورد پوست خودش صحبت کرده....

    • سهيلا

      خيلي جالبه . ببين كي داره از پوست حرف مي زنه. ركورد عمل زيبابي رو شكسته

    • 5

      ای بابا تو که همه کاری با پوستت کردی مراقبتت دیگه چیه ... !!! یه چیزی بگو بگنجه خانم...

    • مرجان

      این خانم جراحی نبوده که روی صورتش انجام نداده باشه و فوق العاده چهرشون مصنوعی و سرد هست

    • بتاتل

      نه که تو هم اصلا اهل تزریق و بوتاکس و اینا نیستی ؟ چه توهمی زدی اصلا هم پوستت خوب نیست و با عمل های زیبایی متعددی که روی صورتت انجام دادی ؛ چهره ات رو از حالت طبیعی خارج کردی و یک ناهماهنگی خاصی بین اعضای صورتت وجود داره .

    • هیوا

      سلام به دوستان خوبم.بااینکه نگار فروزنده صورتشو زیاد دست کاری کرده ولی جذاب ودوست داشتنیه.

    • sahar

      manam ba nazare dustan movafegham.behtar bud soraghe kasi miraftin k sooratesho dat kari nakardeo hamchenan tabiee va zibas.un behtar bud

    • محبوبه

      شاید دوستان راست میگن مگه بازیگری هست که به پوستش دس نزنه نمیدونم چرا بازیگرای ما رو اینقدر جو میگیره وقتی باهاشون مصاحبه میشه. داشت صورت مات و مبهوت و سرد مصنوعی زیبایی و مراقبت از پوست نیست.

    • mojanti

      منم با نظر محبوبه موافقم این که با این اعتماد به نفس کاذب از پوست کاذب حرف زد واقعا برای کسی تو این سن و سال عجیبه. بهتره دست از ان عقده ای بازیها بردارین.

    • sara

      manam ba nazare hamaton moafegham

    • یاسمین

      چهرش خیلی مصنوعیه.آدم رو یاد مایکل جکسون می اندازه

    • نیلو

      نگار اگر این همه صورتش را دستکاری نمیکرد و یک خورده هم صورتش پر تر میشد جزو زیبا ترین بازیگران زن ایرانی میشد.هر چند قبل از این که پوستش را بکشد از همه هنرپیشه ها خوشگل تر بود

    • ناشناس

      بازیگری و هزار سودا این در و ان در زدن تا همیشه روی پرده سینما؟؟؟؟

    • نسرین

      چرا اینهمه حسادت ؟!!!
      از اوناییکه جراحی کردن و زشت شدن که بهتره اگه ایشون به قول شما صورتش و دستکاری کرده در عوض نتیجه‌اش مثبت بوده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج