جاباما
۹۴۶۸۹۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

رضازاده‌: وضعیت وزنه برداری ناگوار است

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: شرایط مربیان وزنه برداری هم اصلاً خوب نیست و همین مسئله باعث شده تا پشتوانه‌سازی در وزنه برداری تعطیل شود.

خبرورزشی: حسین رضا زاده، رئیس سابق فدراسیون، وضعیت وزنه برداری و هیئت‌ها به‌ویژه استان تهران را ناگوار می‌داند. او از مسابقه انتخابی چهار نفره تیم تهران برای قهرمانی کشور متأسف است.

رکورد انتخابی‌ها با چهار نفر

او می‌گوید: «مسابقه انتخابی با چهار وزنه‌بردار، آن هم در تهران یک رکورد محسوب می‌شود. تعداد آن‌ها حتی از داوران مسابقه هم کمتر بود، که فاجعه در وزنه برداری است و افت را نشان می‌دهد. فرهادی در دوره ریاست من بر فدراسیون از مدیران موفق وزنه برداری استان‌ها بود و منشأ ثمرات زیادی شد و حتی تیم‌های تهران بار‌ها قهرمان رده‌های مختلف ایران شدند، ولی حالا در انتخابی تنها چهار نفر شرکت کردند، بدون اینکه هیچ‌کدام از آن‌ها رکورد ورودی قهرمانی کشور را بگیرند. البته این مسئله تنها منوط به تهران نمی‌شود چراکه بقیه استان‌ها هم چنین وضعیتی دارند ولی متأسفانه تاکنون اخبار آن‌ها رسانه‌ای نشده است.»

شرایط مربیان خوب نیست

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری وضعیت مربیان شهرستانی را هم نامطلوب می‌داند: «شرایط مربیان وزنه برداری هم اصلاً خوب نیست و همین مسئله باعث شده تا پشتوانه‌سازی در وزنه برداری تعطیل شود.»

بقیه هیئت‌ها امکانات ندارند

او به کمبود امکانات و وسایل در هیئت‌های وزنه برداری اشاره می‌کند: «به‌جز چند هیئت نورچشمی بقیه از نظر وسایل و امکانات در مضیقه هستند و رؤسای هیئت‌ها به دفعات این مشکلات را بیان کرده‌اند ولی گوش شنوایی وجود ندارد.»

معلوم نیست کدام وزنه‌برداران مسافر توکیو می‌شوند

رضازاده درباره دو سهمیه تیم برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌گوید: «تیم ایران دو سهمیه برای المپیک دارد که هنوز مشخص نیست کدام‌یک از ملی‌پوشان به توکیو می‌روند. ۶ ملی‌پوش شانس سهمیه هستند که فعلاً تا پایان انتخابی باید صبر کرد و دید کدام‌یک از آن‌ها امتیازات لازم را برای المپیک می‌گیرند.»

فدراسیون جوابگو باشد

رضا زاده امیدوار است شایعه لغو سفر تیم‌های نوجوانان و جوانان به قهرمانی آسیای ازبکستان صحت نداشته باشد: «امیدوارم این شایعات درست نباشد. تیم‌های ایران برای دوره قبل به کره‌شمالی هم نرفتند و اگر این بار هم سفر لغو شود باید فدراسیون پاسخگو باشد.»

دستور کار هیئت اجرایی مشخص نیست

تنها عضو ایرانی هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا بهمن برای حضور در جلسه به تاشکند می‌رود: «دعوتنامه این جلسه برای اعضا فرستاده شده، ولی دستور کار هنوز معلوم نیست. این اولین جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در سال ۲۰۲۰ است و مطمئناً موضوعات مختلفی در آن بررسی می‌شود.»

امیدوارم بهداد موفق باشد

رضازاده درباره سرمربیگری بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری می‌گوید: «دوران قهرمانی وزنه‌برداران کوتاه است. بهداد هم با پایان دوران قهرمانی اش حالا در عرصه جدیدی فعالیت می‌کند که امیدوارم موفق باشد. من هم با پایان دوران قهرمانی‌ام مدیر فنی تیم‌های ملی وزنه برداری ایران شدم و تا ریاست فدراسیون پیش رفتم.»

بیرانوند‌: ورزشکاران هیچ تفاوتی با هم ندارند

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری، گلایه کیانوش رستمی وزنه‌بردار ملی‌پوش درباره تبعیض فدراسیون بین او و سهراب مرادی را رد می‌کند. او می‌گوید: «شرایط از همه لحاظ برای ورزشکاران ملی‌پوش یکسان است و ما هیچ تفاوتی بین آن‌ها قائل نمی‌شویم. حمایت بیشتر از سهراب مقابل کیانوش، غیرواقعی است. همان‌طور که بقیه کشور‌ها به سرمایه‌های ملی خودشان اهمیت می‌دهند؛ ما هم چنین کاری را در دستور کارمان داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      چه چیزی تو این مملکت گوار هست که وزنه‌برداری ایش ناگوار نباشه، کشتی، فوتبال.......

    • دشمن رضازاده

      تو خوبی.فکر میکنی کارت درسته نه داداش تو فقط یه ادم خودپسندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج