جاباما
۹۴۷۰۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ذوب‌آهن: دنبال سرمربی خارجی هستیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد مذاکره با گزینه خارجی در دستور کار باشگاه قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: احمد جمشیدی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیئت مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم‌های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب‌آهن باشد.

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه‌های مطرح داخلی استفاده کنیم که نمونه بارز آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز شده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، تصریح کرد: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب هستیم که محل آن متعاقبا اعلام می‌شود.

جمشیدی همچنین گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم‌های فوتبال کشور صورت گرفته که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان یادآور شد: بایستی از صبر و شکیبایی هواداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولین ذیربط کشوری و استانی که همواره یار و یاور مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه بوده‌اند سپاسگذاری کرده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و جایگاه واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج