۹۴۷۰۶۱
۷ نظر
۵۰۱۸
۷ نظر
۵۰۱۸
پ

امیرعبداللهیان: آمریکا پاسخ کوبنده دریافت خواهد کرد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در سخنانی اعلام کرد که این ترامپ بود که قاعده بازی را به هم زد نه ایران و آمریکا پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: «حسین امیرعبداللهیان»، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در گفتگو با العربی قطر، گفت: علی رغم خصومت و دشمنی آمریکا با ایران، اما این ترامپ بود که قاعده بازی را به هم زد نه ایران و این ترامپ بود که با برهم زدن وضعیت، تنش‌ها را تشدید کرد.

به گفته امیرعبداللهیان، در حال حاضر ترامپ یک بازی جدید و بی قاعده شروع کرده است و البته با همین همین ادبیات و روش نیز پاسخ قوی و کوبنده درخور خود را خواهد گرفت.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل همچنین به جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران در روز جمعه اشاره کرد و گفت: در این جلسه تصمیمات بسیار دقیق ومهمی گرفته شد که همه این تصمیمات برای اقدام هست و نه اعلام و شعار، لذا هرکدام از این تصمیمات در مرحله خود اجرا خواهد شد تا دنیا متوجه شود که چه اتفاقی مهمی افتاده است.

حسین امیرعبداللهیان در گفتگوی خود با العربی، به این نکته نیز تاکید کرد که آمریکا در منطقه نمی تواند به شرایط قبل از شهادت شهید سلیمانی بازگردد و در این ارتباط باید منتظر آینده نزدیک ونه چندن دور بود.

معاون سابق وزارت خارجه ایران همچنین به احتمال غیرمتعادل بودن ترامپ در زمان دستور برای حمله به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، اشاره کرد و گفت احتمالاً ترامپ در اغاز سال نو وضعیت متعادلی نداشته و وقتی هوشیاری کامل خود را به دست آورده، آن‌گاه متوجه اشتباه بزرگ خود شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تفاوت همینجاست:
      ترامپ یک بار گفت بیایید بزنید تا ۵۲ نقطه کشور را نابود کنم
      شماها چندصد بار گفتید پاسخ سخت میدیم
      فرق شما و ترامپ همینجاها معلوم میشه

    • بیکار

      اشکهای رهبرم را باید جواب بدهد هر قطر اشک به مانند سیل امریکا را با خود عرق خواهد کرد

    • حمید

      مثلا چگونه میخواهید بکوبید.نوعش را وزمانش را شفاف سازی کنید. زبان سرخ سر سبز برباد.میدهد .افسوس مسولان حکومتی ایران سر سوزنی مرد عمل نیستند ولی در شعارورجز خوانی دکتری دارند.

    • حمید

      مثلا چگونه میخواهید بکوبید.نوعش را وزمانش را شفاف سازی کنید. زبان سرخ سر سبز برباد.میدهد .افسوس مسولان حکومتی ایران سر سوزنی مرد عمل نیستند ولی در شعارورجز خوانی دکتری دارند.

    • بدون نام

      شماربه خون شهدا نگذارید خون حاج قاسم بی جواب بماند

    • بدون نام

      ترامپ در حال مستی تصمیم گرفت ولی الان که هوشیار شده مثل سگ پشیمانه ولی چه فایده که خون سردار سلیمانی یقه اش رو گرفته ونابودش میکنه

    • داریوش

      جناب عبدالهیان درست فرمودید.اونشب ترامپ مشروب بیش ارحد خورده وادم مست کارهای بی پروایانه ای انجام میدهد.که بعد از هوشیاری میفهمد چه حماقتی کرده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج